بازدید 16379
برای پیگیری وضعیت پرسپولیس؛

پروین به دیدار روحانی می‌رود؛ پرسپولیسی‌ها به اینستاگرام رئیس جمهور

لغو شدن مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس، موجب شد تا پیشکسوتان و هواداران دو تیم به شدت نگران شوند. هجده دقیقه پیش، حساب رسمی رئیس جمهور در اینستاگرام تصویری از وی در مسجد سلمان فارسی در شهریار منتشر کرد که پانصد کامنت برای آن ثبت شده است؛ بخش‌ اعظم کامنت‌ها درخواست از رئیس جمهور برای تعیین تکلیف پرسپولیس است.
کد خبر: ۵۰۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 26 May 2015
اعلام نشدن برنده مزایده سرخابی‌ها و بلاتکلیفی این دو تیم در زمانی که همه رقبا در حال آماده‌سازی خود برای فصل جدید هستند، هواداران این دو تیم را نگران کرده است. نتایج ضعیف این دو تیم در فصل گذشته ـ که یکی را در جایگاه ششم ‌و دیگری را در جایگاه هشتم قرار داد ـ موجب شده تا هواداران احساس کنند، در پس این بلاتکلیفی‌های این روز‌ها، سرنوشت شوم‌تری در فصل بعد برای این تیم رقم بخورد.

به گزارش «تابناک»، ‌لغو شدن مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس، در حالی که هر دو تیم این ‌بار خریدار دست به نقد داشتند، موجب شد تا پیشکسوتان و هوداران دو تیم به شدت از این مسأله ناراحت شوند. امیر عابدینی که به ‌همراه حسین هدایتی در صف خریداران پرسپولیس قرار دارد، روز گذشته و در واکنش به به لغو اعلام برنده مزایده اعلام کرد، ‌این دست اتفاقات اعتبار دولت را زیر سؤال می‌برد و بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال هم پیشنهاد کرد که اصلا این تیم را منحل کنند.

در این میان، اما دلواپسی پرسپولیسی‌ها برای تیمشان و تعیین تکلیف وضعیتش بیشتر از استقلالی‌هاست. فوتبالی‌ها که این روز‌ها از حساب اینستاگرام رئیس‌جمهور برای رساندن حرف‌هایشان به شخص اول دولت استفاده می‌کنند، از شب گذشته با هجوم به اینستاگرام رئیس‌جمهور از وی خواستند ‌هرچه زود‌تر تکلیف پرسپولیس را مشخص کند. هجوم هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام رئیس‌جمهور، لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر می‌شود و بر شمار پیام‌ها افزوده می‌شود.

حساب رسمی رئیس جمهور هجده دقیقه پیش، تصویری از وی در مسجد سلمان فارسی در شهریار منتشر کرد که در این هجده دقیقه پانصد کامنت برای آن ثبت شده که بخش اعظم کامنت‌ها، درخواست از رئیس جمهور برای تعیین تکلیف پرسپولیس است. البته طرفداران یکی از خریداران پرسپولیس هم در این میان نقش پررنگی دارند و از رئیس جمهور تقاضا دارند تا پرسپولیس را به او واگذا کنند؛ اما محور بیشتر کامنتها این درخواست از رئیس جمهور است که تکلیف پرسپولیس را روشن کنید.

پیش از این هم فوتبالی‌ها در جریان تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش و اختلافاتی که با وزارت ورزش در خصوص او وجود داشت، به سراغ صفحه اینستاگرام رئیس‌جمهور رفته ‌و از او خواسته بودند ‌مانع رفتن کی‌روش شود. مطالبه عمومی که سرانجام منجر به حضور کی‌روش در ایران شد تا یکی از نمایندگان مجلس مدعی شود، «دفتر رئیس‌جمهور» کی روش را نگه داشت.

همین تجربه موجب شده تا اهالی فوتبال و پرسپولیسی‌ها بخواهند بار دیگر با هجوم به صفحه رئیس‌جمهور و تقاضا از او بخواهند تا هرچه زود‌تر به ماجرای واگذاری استقلال و پرسپولیس ورود کند. روز گذشته و در ادامه واکنش‌ها به لغو جلسه اعلام برنده مزایده علی‌پروین هم به روزنامه نود اعلام کرده که برای تعیین تکلیف پرسپولیس و مشخص کردن وضعیت این تیم قصد دارد، به دیدار رئیس‌جمهور برود.

سازمان خصوصی‌سازی روز گذشته جلسه اعلام برنده مزایده دو تیم استقلال و پرسپولیس را لغو کرد؛ جلسه‌ای که گویا به دلیل تأیید نشدن اهلیت خریداران از سوی سه وزیر حاضر در کارگروه واگذاری لغو شده بود که نشان می‌دهد، دولت همچنان برای واگذاری این دو تیم نگرانی‌های بزرگی دارد. این در حالی است که از سوی دیگر، مقداد نجف‌نژاد و ۱۳۵ نماینده مجلس هم قصد دارند طرح عدم واگذاری دو تیم را در مجلس به رأی بگذارند.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی امروز از اعلام نتیجه چهارمین مزایده استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: تا ظهر امروز نتیجه استعلامات ارائه شده و نتیجه نهایی مزایده فردا اعلام می‌شود. جعفر سبحانی با اعلام این خبر گفت: قرار است تا ظهر امروز نتیجه استعلامات برای تأیید اهلیت خریداران به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شود که با ارسال استعلامات لازم نتیجه مزایده فردا اعلام می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل