بازدید 37724

سرباز فراری فوتبال ایران خداحافظی کرد

یک روزنامه ورزشی با اشاره به برخی اخبار، مدعی شده است که به احتمال زیاد مهرداد پولادی دیگر به ایران بازنمی‌گردد.
کد خبر: ۵۰۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 26 May 2015
یک روزنامه ورزشی با اشاره به برخی اخبار، مدعی شده است که به احتمال زیاد مهرداد پولادی دیگر به ایران بازنمی‌گردد.

روزنامه خبر ورزشی نوشت: پولادی مثل دیگر بازیکنان فکر نمی‌کرد و مدام روی یک جمله تأکید داشت: «ممکن است به ایران نیایم». چند بازیکن تیم ‌ملی تلاش کردند او را از تصمیم خود منصرف کنند، تصمیمی که مانع حضور مهرداد در جام ملت‌های آسیا می‌شد اما تلاش‌های بازیکنان و همین‌ طور مکاتبه‌هایی که فدراسیون فوتبال با سازمان نظام وظیفه داشت، زمینه را برای بازگشت پولادی مهیا کرد.

مهرداد در حالی به تیم ‌ملی ملحق شد که خودش به اندازه مسئولان و دیگر بازیکنان، آنقدرها اشتیاق نداشت. در جام ملت‌ها همه چیز در مقدماتی برای مهرداد خوب پیش رفت اما در مقابل عراق، آن اتفاق تلخ رخ داد و پولادی اخراج شد. این اخراج برای او تلخ و ناگوار بود. پس از آن جوی درست شد که چرا اصلاً به او اجازه دادند به جام ملت‌ها برود. این اعتراض‌ها و انتقادها، پولادی را ناراحت کرد تا روی تصمیم خود مصمم‌تر شود.

پس از جام ملت‌ها از مهرداد پولادی بی‌خبری محض بود. کادر فنی تیم‌ ملی و در رأس آن کی‌روش، اعتقاد داشتند اگر پولادی می‌خواهد مشکلش حل شود، خودش باید اقدام کند.

مهرداد اما دور نشسته بود و هیچ کاری صورت نمی‌داد. کی‌روش پیش از دو بازی شیلی و سوئد، وقتی آخرین وضعیت او را استعلام کرد، متوجه شد نمی‌تواند در این مسابقه تیم‌ ملی را همراهی کند. در همان روزها مسئولان تیم ‌ملی در تماس با پولادی از او خواستند تا تکلیف خودش را روشن کند‌؛ اینکه می‌آید یا نه.

پولادی در آن تماس‌ها گفت تکلیفش هنوز روشن نیست. این جمله او بدان معنا بود که تصمیم قطعی برای بازگشت به ایران را نگرفته است. این در حالی است که فدراسیونی‌ها توقع داشتند پولادی بعد از جام ملت‌ها، مصمم از حضور در یک تیم نظامی حرف بزند.

بازی شیلی و سوئد هم گذشت و آرام آرام کادر فنی تیم ‌ملی و بازیکنان متوجه شدند پولادی از جمع آنها جدا شده است. مهرداد که قبل از جام ملت‌ها گفته بود پس از پایان فصل قطعاً به ایران بازمی‌گردد، دیگر هیچ‌گاه این جمله را تکرار نکرد. خیلی زود مسئولان تیم ‌ملی جدیدترین خبر را شنیدند‌؛ اینکه مهرداد پولادی زمینه را برای سفر مادرش به امارات و سپس قطر مهیا کرده است. پس از شنیدن این خبر آنها مطمئن شدند او دیگر به ایران بازنمی‌گردد و تصمیم خود را عملی کرده است. کارلوس کی‌روش هم که متوجه شد پولادی فعلاً چنین تصمیمی گرفته است، سریعاً تلاش‌های خود را برای پیدا کردن بهترین دفاع چپ ممکن آغاز کرد.

مهرداد از نظر فنی کامل‌ترین مدافع چپ تیم‌ ملی بود و در جام‌ جهانی‌ هم توانست بهترین بازیکن ایران شود. جدایی او از تیم ‌ملی خبر خوبی برای کارلوس کی‌روش نخواهد بود اما سرمربی تیم‌ ملی مجبور است به گزینه‌های دیگر فکر کند. با تمام این اتفاقات، باید منتظر ماند و دید آیا کادر فنی ایران رسماً خبر جدایی پولادی را تأیید می‌کند؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۳
انتشار یافته: ۱۸
صرف بازي خوب ملاك نيست. هر ايراني بايد اخلاق مدار و قانون مدار باشه. ايشان متاسفانه نه اخلاق مدار هست و نه قانون مدار و زمينه اين بي اخلاقيها و قانون گريزي را هم مسئولان فدارسيون فراهم كردن. كجا هستن كساني كه مدعي بودن ما قول ميدهيم بعد از بازيها برگردد. كجا هستن كساني كه مدعي بودن به خاطر جعل كارت پايان خدمت ايشان را از طريق اينترپل باز ميگردونيم. به نظر من ايشون از روي عمد تو بازي با عراق اينكار را كرد تا بهونه اي داشته باشه به ايران برنگرده. الان ميگه از برخورد مردم و هواداران به خاطر اخراج در بازي عراق ناراحتم. دست پيش را گرفته كه پس نيفته.
کسی که به قوانین و ملت خود احترام نگذارد همان بهتر که بره دنبال کارش ضمنا خونش از ما رنگین تر نیست. خوش باشی
برای فوتبال ایران صدمه غیر قابل جبرانی نیست . این تیم بازیکنان بزرگی مثل دایی و کریمی را هم روزگاری در خود داشته اما مهم شخصیت پولادی است که با آن اشتباه بزرگ اولا ایران را از قهرمانی در جام ملتها عقب راند و دیگر اینکه جلای وطن کرد . بهتر است ایشان اسم خود را نیز عوض کند .
از طریق پلیس اینترپول دستگیروتحت الحفظ جهت انجام سربازی به پاسگاه مرزی سراوان اعزام شود؟
چشم مسئولین نظام وظیفه وفدراسیون کشتی روشن!!!!
این هم نمونه ای دیگر از عملکرد موفقشان!!!!!
طرف کارت سربازی جعل کرده الانم داره میلیونی حقوق میگیره به ریش سربازها و نظام وظیفه میخنده ؛ یکی هم اینجا نشسته گزارش نوشته غصه ی اینو میخوره که "کاملترین" مدافع چپ تیم ملی ...
اونقدر که شما از این آقا تعریف کردین از روبرتو کارلوس تعریف نشده بود.
چرا یه بازیکن بی جنبه وطن فروش رو اینقدر گنده میکنید . اینجور رفتارهای تحقیر آمیز یه چنین افراد بی محتوایی همچون این آقا نتیجه بال و پر دادن به افراد تهی از شخصیت است که بواسطه نداشتن جنبه و ظرفیت پول زیاد خودشان را گم و وطنشان را تحقیر میکنند
اقای کفاشیان کلاهتو بالاتر بزار ما با فوق لیسانس پا بچسبونیم عرق بریزیم عمر هدر بدیم بعد اقایون اینطوری اولا نه مجازان شن بخاطر جعل اسناد بعدشم فراری شن واز 100ها رانت استفاده کنن.
در ضمن اقایون نظام توجه کنن بخدا این عدالت نیست گروهی با رانتو پولو و رشوه بازی معاف شن بعدم هیچی ما بریم سربازی
بیچاره برای بازی کردن در تیم ملی اونقدر فحش شنید که انگار چه درامدی نصیبش شده. من هم اگر اونقدر فحش می شنیدم دیگر بازی نمی کردم
مطمئنا تا چند سال دیگه یه قانونی میاد که به همه سرباز فراری های چند سال قبل عفو میخوره یا تسهیلاتی قایل میشن. اونم تا موقع حسابی جیبش رو با قراردادهای فوتبال پر کرده و بعد پایان فوتبالش برمیگرده ایران. اخرش به عنوان کارشناس فوتبال چشممون تو برنامه های تلویزیونی به جمالش روشن میشه. چی بهتر از این براش؟؟؟
من به عنوان یه شهروند که دانشجوی دکتری هستم و باید سربازی هم برم بخاطر این ظلمی و تبعیضی که به من شده اصلا راضی نیستم. امیدوارم هر لقمه نونی که میخوره حرومش باشه
حالا یکی آقازاده نبوده براش یک معافیت جور کنن شده خائن،در حالی که داشت برای کشورش در زمینه ای که تخصص داشت کار می کرد. اما عوضش اونایی که به اسم این مردم دارند می خورند و معافیت می گیرند همه خوبند.
من متعجبم که چرا اونو بازداشت نکردن و گذاشتن خیلی راحت فرار کنه . حتما کسی یا کسانی کمکش کردن . به هر حال او حکم خائن به مملکت رو داره و دیگه فقط بحث سربازی نیست .
از یه ور خبر پیدا شدن جنازه 175 نفر که با دست بسته از پشت، زنده به گور شدن رو می شنویم و از طرفی فرار از ایران به خاطر اینکه یه نفر حاضر نیست 2 سال نه به خدمت سربازی در منطقه مرزی و نه در پادگان و 4 راه، فقط در یه تیم نظامی اونم با درآمدی خیلی خیلی بیشتر از اون چیزی که افراد عادی جامعه می گیرن رو می شنویم
از اون سال تا این سال چی شده که اینقدر رفتار جوون ها عوض شده
انسان هیچ چیز نداشته باشه ولی وطن داشته باشه.
این مزد بها دادن به یک آدم بی معرفت و بی تعصب...نون ما رو خورده حالا رفته واسه عربا خوش رقصی میکنه...پولادی ایران جای ... مثه تو نیست پس برنگرد...
قطعا اگر پولادی نبود ایران جز تیمهای صعود کننده بود
قانون بالاتره يا شخص اقايان پدر قانون درآوردين
من شخصي روستايي باپدر ازكار افتاد دوبچه كوچك بيكار ميشناسم كه از خدمت فرار كرده چون خانواده نياز به پولش داشت حالا حق فولادي معاف بشه يا اين جوان بدبخت
پولادی از همون اول تکلیفش معلوم بود توی مستند صعود تیم ملی به جام جهانی هم بعداز برد ایران مقابل ازبکستان تلویزیون نشون داد که فقط دلار دلار میکرد و میگفت قبل ازهر چیز دلارها رو ببارین
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی