بازدید 9726
۹

پسر، برادر دختر مورد علاقه اش را کشت

کد خبر: ۵۰۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 26 May 2015
پسر جوانی که برادر دختر مورد علاقه خود را به قتل رسانده بود روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش جام جم، روز پنجم بهمن ماه سال ۹۲ خانواده ای به کلانتری رفتند و از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند.

روز بعد درحالیکه تحقیقات برای شناسایی این پسر ادامه داشت، جسد وی در خیابان عطار نیشابوری، شهرک امید دژبان داخل جوی آب پیدا شد.

با شناسایی هویت این جسد کارآگاهان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و اطلاع پیدا کردند مدتی است که خواهر مقتول به نام «مریم» ۱۹ ساله با جوانی به نام «بهزاد» ۲۱ ساله آشنا شده و همین موضوع زمینه درگیری و اختلاف میان خواهر و برادر شده است بنابراین با شناسایی محل های سکونت «بهزاد» سرانجام وی وقتی که قصد داشت ایران را ترک کند و به آمریکا برود دستگیر شد.

پس از دستگیری «بهزاد» مشخص شد که او هشت ماه پیش و از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک با خواهر مقتول به نام «مریم» آشنا شده و از آن زمان به بعد، ارتباط آن ها با یکدیگر بیشتر شده به طوریکه که نهایتا تصمیم به ازدواج گرفته بودند. اما در این میان «پیمان» پس از اطلاع از این موضوع، با ادامه آشنایی «مریم» و «بهزاد» مخالف کرده است.

بهزاد در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: وقتی می خواستم با «مریم» ازدواج کنم او به من گفت که برادرش با این وصلت مخالفت کرده است.«مریم» همیشه در صحبت هایش از رفتار بد برادرش در خانه شان می گفت و با من درد و دل می کرد. همین درد و دل ها و بعد از آن مخالفت «پیمان» با ازدواجمان باعث شد تا دست به این جنایت بزنم. برای همین روز حادثه با «مریم» تماس گرفتم و از او خواستم تا زمان مراجعه برادرش به خانه را اطلاع دهد. وقتی «پیمان» به خانه آمد به بهانه صحبت کردن با او بیرون رفتم و در نهایت با نانچیکویی که در ماشین داشتم او را کشتم و جسدش را داخل جوی آب انداختم.

با اعتراف این پسر «مریم» نیز دستگیر شد و در نهایت او هم به اطلاع از ارتکاب جنایت توسط وی اعتراف کرد.

وقتی این دو متهم به جرم خود اعتراف کردند پرونده آن ها برای بررسی و صدور حکم به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و هر دو هفته گذشته در همین شعبه محاکمه شدند.

روز گذشته قضات قضایی پس از بررسی این پرونده پسر جوان را به قصاص و خواهر مقتول را نیز از اتهام معاونت در قتل تبرئه کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
باید خواهر مقتول که در واقع عامل اصلی این قتل بوده را هم حداقل 15 سال زندان محکوم میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
فیروز جان با شما موافقم. اما بگمانم قاضی بیدلیل از مجازات دختر صرف نظر نکرد. یک نگاهی به محل وقوع قتل بنداز. دستت میاد.
از دو جهت نباید به این جوان سخت گرفت. اول از جهت مخالفت پیمان با امر مقدس ازدواج، و دوم احساس مالکیت که بر خواهرش داشته.
پاسخ ها
sami
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
با این نظری که دادی بگو ببینم چند سالته عمو جون؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
ببینم اگر خواهر خودت هم بود اینطوری نظر می دادی .
توی این سیستم هیچی به بچه ها و نسل های جوان آموزش داده نمیشه .. تمام کارها بدون عقل و تفکر هست ... چون آموزشی ندیدند...
چنین خواهر کثیف وجنایتکاری سزایش قتل وبه آتش کشیدن است نه تبرئه این دیگر چه قضاوت وحکمی است
خدا رو شکر ما در دوره ای خیلی خوب که این دست جنایات خیلی بارز نبود و تعدادش انگشت شمار بود رشد کردیم و بزرگ شدیم....خدا رو شکر که در دوره ما عشقها و ارتباطات این همه آبکی و سرشار از حماقت و فقط خود بینی با چاشنی خشونت نبود....پسر به خانواده دختر احترام میذاشت و اگر عشقی بود برای تمام خانواده دختر بود بود و خودخواهی درش راه نداشت
همیشه پای یک زن در میان است!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان