بازدید 3371
۲

شوهرم پول مادرم را سرقت کرده است

کد خبر: ۵۰۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 26 May 2015
زن جوان وقتي ديد که شوهرش دست به سرقت زده است راهي دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم پول مادرم را سرقت کرده و من تازه متوجه اين موضوع شده‌ام. براي همين مي‌خواهم هرچه زود‌تر از اين مرد سارق جدا شوم.

اين زن ادامه داد: چند ماه پيش مادرم يک چک 5 ميليون توماني داشت و اين پول را از کسي به صورت نقدي گرفت. مادرم مي‌خواست فرداي آن روز اين مبلغ را به حساب خودش واريز کند اما شوهرم اصرار کرد که اين پول را از مادرم بگيرد و خودش کارهاي بانکي آن را انجام دهد. مادرم هم از شوهرم تشکر کرد و قرار شد فرداي آن روز اين پول به حساب مادرم واريز شود. اما الان بعد از چند ماه متوجه شديم که چک مادرم پاس نشده و هيچ پولي به حسابش واريز نشده است.

وي افزود:از شنيدن اين خبر شوکه شدم و موضوع را به شوهرم گفتم. او هم گفت که به اين پول احتياج داشته و مي‌خواسته سر فرصت آن را به حساب مادرم واريز کند ولي نتوانسته اين مبلغ را جور کند. شوهرم به صاحب چک زنگ زده و از او درخواست کرده که چک مادرم را برگشت نزند. اما صاحب چک وقتي ديده که هيچ پولي به حساب مادرم واريز نمي‌شود در ‌‌نهايت اين چک را به اجرا گذاشته است. بعد از شنيدن اين خبر تصميم به جدايي گرفتم و ديگر نمي‌خواهم با اين مرد دزد زندگي کنم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهر وي را نيز به دادگاه احضار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
این مرد علاوه بر قطع انگشتان دست و تحمل 100 ضربه تازیانه باید به مدت 10 سال به جزیره تنب کوچک تبعید شود تا درس عبرتی برای سایر طراران باشد
عجب مرد بی مسوولیتی بوده.....این خانم باید قبل از ازدواج درباره این اقا تحقیق می کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار