بازدید 54688
۹

سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی باز شد

بعد از شروع حذف یارانه نقدی افراد غیرنیازمند براساس تبصره 20 قانون بودجه سال 1394، تعدادی از این افراد نسبت به حذف یارانه خود معترض شدند.
کد خبر: ۵۰۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 26 May 2015
سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز – سه‌شنبه، پنجم خرداد‌ماه – باز شده و حذف‌شدگان می‌توانند شکایت خود را در این رابطه ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، بعد از شروع حذف یارانه نقدی افراد غیرنیازمند براساس تبصره 20 قانون بودجه سال 1394، تعدادی از این افراد نسبت به حذف یارانه خود معترض شدند.

از این‌رو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از پنجم خردادماه سامانه‌ای به منظور دریافت این اعتراضات راه‌اندازی خواهد شد.

براین اساس افراد خارج شده از لیست یارانه نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌توانند با مراجعه آدرس الکترنیکی yaraneh10.ir درخواست خود را ثبت کنند.

این در حالی است که فرآیند اعتراضات از ثبت‌نام تا پاسخ کاملا غیرحضوری بوده و متقاضیان یک‌ماه برای اعلام اعتراض خود فرصت دارند.

کمیسیون موضوع ماده 10 قانون هدفمندسازی یارانه‌ها درخواست افراد برای برگشتن یارانه نقدی آنها را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به‌طور مجدد برقرار خواهد شد.

آنطور که پیش‌تر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود درخواست‌های مطرح شده تا 15 روز بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲۵
انتشار یافته: ۹
همش میگه اطلاعات وارد شده غلط است!!!!!!
این سایت که کار نمیکنه. پیغام می ده اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد. در صورتی که 10 بار امتحان کردم و اطلاعات رو درست می زنم. سرکاریه.
شماره ملی و شماره حساب رو میگه غلطه!!!!!
با سلام
سوالی داشتم، ما چک کردیم و دیدیم ک حذف نشدیم، اما من جا مانده از یارانه هستم، حال باید چ کنیم؟قبلا هم ب فاطمی رفته و اسمم رو به لیست تحت سرپرستی پدرم وارد کرده ام....اما تاب حال یارانه ی من ب حساب پدرم واریز نشده ک بعد بخوام برم پلیس +10 تا برم تحت سرپرستی همسرم...حال تکلیف م چیه؟
باز شده ولی جایی برای ثبت اعتراض نیست
نباید به هیچ عنوان یارانه حذف شود
یک سامانه هم برای ما که اشتباه کردیم و از اول انصراف دادیم و حالا به هر دری میزنیم دیگر نمیتوانیم ثبت نام کنیم، باز کنند. اولآ ما پیش بینی اینهمه گرانی را نمیکردیم، ثانیآ بنده دو شغله بودم که از اول امسال شغل دومم را از دست دادم و لذا با مشکلات شدید مالی روبرو هستم. تقاضا دارم برای افرادی مثل بنده، راهی جهت ثبت نام باز نمایند.
براي هزارمين بار سلام
بخدا من پارسال نتونستم براي دريافت يارانه ثبت نام كنم
حالا چطوري مي تونم تراخدا راهنمايي بفرماييد
باسلام درسته که من ویزای کویت دارم ولی اونجا ساکن نیستم ومشغول کارنیستم تمام زندگی من تهران هستش ورود وخروج من ازکشور فقد به چن روز موکول میشه میتونید تحقیق کنید شغل دولتی یا پردرآمدی ندارم روی ماشین خودم کارمیکنم زن وپسرم باخودم نمیبرم درایران ساکن هستیم اگه نیازی به مدارک هست بیارم ببینید نیازمند یارانه هستم بدرد زندگیم میخوره پرداختی گازوشارژوبرقم میدم لطفا کوتاهی نکنیددر پرداخت یارانه ماازاول کویت بودیم چه گناهی کردیم رسیدگی کنید ممنون
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی