بازدید 1898
سردار منتظر اولین پیروزی روستوف

حقیقی از روسیه به اردوی تیم ملی می‌آید

کد خبر: ۵۰۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 26 May 2015
 دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حضور در روسیه به ایران می‌آید تا در تمرینات تیم ملی شرکت کند.

به گزارش تسنیم، پس از مشخص شدن برنامه‌های تیم ملی تا اردوی نهایی و لغو سفر ملی‌پوشان به ترکیه برخی بازیکنان لژیونر که منتظر اعلام برنامه‌ها بودند، برنامه خود را برای حضور در تمرینات تیم ملی مشخص کردند.

سردار آزمون که هنوز درگیر دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ روسیه است و تلاش می‌کند با کمک به روستوف مانع از سقوط این تیم به لیگ دسته اول شود، در صورت پیروزی روستوف در بازی بعدی می‌تواند به ایران بیاید تا در تمرینات حاضر شود.

اشکان دژاگه که بعد از پایان بازی‌های العربی در لیگ ستارگان قطر برای استراحت به انگلیس سفر کرده، مشغول کارهای درمانی‌اش است. با توجه به لغو اردوی ترکیه احتمالاً او به ایران بیاید تا پس از پایان اردوی نهایی با تیم راهی ازبکستان و سپس ترکمنستان شود.

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ایرانی پنافیل هم پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر پرتغال سفری به روسیه خواهد داشت. وی که از تیم روبین‌کازان روسیه به صورت قرضی به پنافیل رفته بود قرار است وضعیتش را با روبین‌کازان مشخص کند. چند پیشنهاد نیز برای او به این باشگاه روسیه‌ای رسیده که حقیقی می‌خواهد در خصوص این پیشنهادها تصمیم‌گیری کند. این دروازه‌بان پس از انجام کارهای شخصی‌اش از روسیه به ایران می‌آید تا در اردوی نهایی تیم ملی شرکت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل