بازدید 3421

کودکان نپالی در چنگال قاچاقچیان انسان

فرمانده مبارزه با قاچاق انسان در ایالت بیهار گفت:یک باند قاچاق کودکان هفت تا 14 ساله درشمال شرقی این کشور و در مرز هند و نپال متلاشی شده است.
کد خبر: ۵۰۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵ 26 May 2015
فرمانده مبارزه با قاچاق انسان در ایالت بیهار گفت:یک باند قاچاق کودکان هفت تا 14 ساله درشمال شرقی این کشور و در مرز هند و نپال متلاشی شده است.

به گزارش ایرنا ،سانجو کومارروز دوشنبه درگفت وگویی افزود:این باند در حال انتقال 16 کودک بازمانده از زمین لرزه نپال برای کار در کارخانه کیف سازی به بمبئی بود.

وی افزود: قاچاقچیان پیش از دستگیری از سوی پلیس اقدام به قرار کردند.

فرمانده مبارزه با قاچاق انسان در منطقه چمپاران شرقی در ایالت بیهار هند گفت:این حمله جدیدترین عملیات مبارزه با قاچاق انسان در چند روز اخیر بوده است.

وی افزود:دولت برای بازگشت هر یک از کودکان به خانه هایشان مبلغ یک هزار و 800 روپیه در نظر گرفته است .

یک فعال اجتماعی گفت: اقدامات دولت برای مبارزه با قاچاق انسان کافی نیست و این کودکان باز هم در خطر گرفتار شدن در چنگال قاچاقچیان انسان هستند.

براثر زمین لرزه 7.8 درجه درمقیاس امواج درونی زمین با بیش از 8 هزار و 700 کشته و 23 هزار مجروح به عنوان مرگبارترین زمین لرزه تاریخ نپال نام گرفت .

در این زمین لرزه بیش از 500 هزار منزل مسکونی تخریب و حدود 300 هزار ساختمان نیز خساراتی به ان وارد شد

مناطق روستایی نپال که هم مرز با هند هستند پس از وقوع زلزله مخرب در این کشور، به شدت صدمه دیده اند و بسیاری از این کودکان خانواده های خود را از دست داده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی