بازدید 4316
۶

مگر می‌شود نرخ سوخت بر کرایه تاثیر نگذارد؟!

نمی‌توان از مسئولان رده بالا یا کسانی که کار دفتری و اداری انجام می‌دهند انتظار داشت تفاوت هزینه‌ها پس از افزایش نرخ سوخت را درک کنند. آنها نه در این حوزه تجربه‌ای داشتند و نه با تغییر نرخ سوخت در هزینه‌هایشان تغییری حاصل می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰ 26 May 2015
رییس اتحادیه تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه قطعا افزایش نرخ سوخت بر هزینه‌ها و کرایه‌ها تاثیر می‌گذارد، گفت: تنها راننده‌ها هستند که افزایش هزینه‌ها را از نزدیک درک می‌کنند.

به گزارش ایسنا، احمدرضا عامری تصریح کرد: نمی‌توان از مسئولان رده بالا یا کسانی که کار دفتری و اداری انجام می‌دهند انتظار داشت تفاوت هزینه‌ها پس از افزایش نرخ سوخت را درک کنند. آنها نه در این حوزه تجربه‌ای داشتند و نه با تغییر نرخ سوخت در هزینه‌هایشان تغییری حاصل می‌شود.

وی با اشاره به افزایش 50 تومانی قیمت گازوییل در هر لیتر اظهار کرد:‌ اگر تا قبل از این راننده‌ای برای یک سفر از تهران به مشهد 350 لیتر گازوییل مصرف می‌کرده و بناست این رفت و آمد را در طول هفته چندین بار انجام دهد به شکل مستقیم با افزایش هزینه‌ها ارتباط گرفته و تنها برای اوست که افزایش 50 تومانی معنی می‌دهد.

رییس اتحادیه تعاونی مسافربری کشور ادامه داد: این در حالی است که نرخ گازوئیل تا همین چند سال قبل تنها 16 تومان در هر لیتر بوده و این افزایش یکباره باعث شده برای راننده‌ها شرایطی غیر قابل تحمل به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: هر چند در سالهای گذشته با افزایش درصدی قیمت کرایه‌ها تلاش شده بخشی از این افزایش هزینه جبران شود اما قطعا برای این موضوع تک نرخی شدن سوخت نیز باید راه حلی پیدا کرد این که آقای آخوندی اعلام کرده مصوبه جدید تاثیری بر هزینه‌ها ندارد مشخص نیست از کجا نشات می‌گیرد و قطعا این حرف‌ها هیچ ارتباطی با واقعیت و فشار هزینه به وجود آمده برای راننده‌ها ندارد.

 پس از آن که دولت در مصوبه‌ای رسما قیمت سوخت تک نرخی کرده و هر لیتر گازوییل را به 300 تومان رساند.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد با توجه به شرایطی که در بازار وجود دارد به احتمال بسیار زیاد این افزایش نرخ سود هیچ تاثیری بر نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۶
... و این افزایش یکباره باعث شده برای راننده‌ها شرایطی غیر قابل تحمل به وجود آید ...

والا فعلا که نه تنها تحمل میکنند، بلکه با کمال افتخار به مسافرین هم انتقال میدن اونم چند برابرشو.
مثلا اگه افزایش هزینه سوخت منطقا باعث افزایش بیست درصدی کرایه بشه چون همه کرایه که هزینه سوخت نیست، اینا دویست درصد افزایش میدن. صد درصد بخاطر سوخت، صد در صد هم بخاطر آثار جانبی افزایش هزینه سوخت.
اگر 350 ليتر را بر 40 مسافر سرشكن كنيد كمتر از 500 تومان مي شود.
ه فرموده رییس اتحادیه تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه قطعا افزایش نرخ سوخت بر هزینه‌ها و کرایه‌ها تاثیر می‌گذارد
باید گفت در اول سال که 20% به کل کرایه ها افزایش تعلق گرفت ناحق بود چرا که سهم دستمزد از کرایه حدودا 30 تا 40 درصد می باشد به عبارتی 12% اضافی دریافت نموده اند
واین مبلغ اضافی پوشش دهنده این تغییر قیمت است .
نگویید که تنها راننده‌ها هستند که افزایش هزینه‌ها را از نزدیک درک می‌کنند پس سایر مردم درک ندارند
بی تردید افزایش نرخ سوخت برهمه چیز تاثیرخواهدگذاشت
این چه حرفیه ؟؟ در تمام دنیا با کار زیادتر و هدفمند تر همه چی کنترل میشود. مگر میشود در سطح شهر هی چرخ بخوریم بنزین بسوزونیم بعد بگیم کرایه کم است؟؟ نه برادر با ید بیشتر کار کرد و خودتان میدانید تاکسیداران زیاد کار نمیکنند. شما شبها تاکسی چقدر میبینید. در همین دبی نیمی از تاکسی ها شبها هم فعالند.
زمانی میگفتند گران شدن بنزین به نفع بی ماشین هاست حالا ببینید کرایه ها چه بر سر آنها می آورد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس