بازدید 2208

۱۲ ماه زندان برای رئیس پارلمان فلسطین

دادگاه نظامی «عوفر» رژیم صهیونیستی در رام الله، عزیر دویک رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین را به 12 ماه زندان و پرداخت 1500 دلار جریمه نقدی محکوم کرد.
کد خبر: ۵۰۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴ 26 May 2015
دادگاه نظامی «عوفر» رژیم صهیونیستی در رام الله، عزیر دویک رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین را به 12 ماه زندان و پرداخت 1500 دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، مرکز حقوقی «احرار» فعال در زمینه اسرا با صدور بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی بعد از 14 جلسه محاکمه عزیز دویک را به اتهام سخنرانی انتقادآمیز علیه صهیونیست ها در مناسبتی در کرانه باختری به 12 ماه زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مرکز احرار ضمن محکوم کردن حکم صادر علیه عزیز دویک، خواستار آزادی تمام نمایندگان اسیر مجلس قانونگذاری فلسطین در زندان های رژیم صهیونیستی و در رأس آنها عزیز دویک شد.

فؤاد الخفش مدیر مرکز احرار گفت رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی حماس در انتخابات 2006، نمایندگان مجلس قانوگذاری فلسطین را هدف قرار داده است و با اعمال فشار و بازداشت آنها مانع از انجام مأموریت محول شده به آنها در قبال ملت فلسطین می شود.

گفتنی است نظامیان صهیونیست عزیز دویک را اواسط ژوئن 2014 در منزلش در شهر الخلیل بازداشت کردند، وی در بحبوحه بازداشت ها بعد از ناپدید شدن سه شهرک نشین صهیونیست در الخلیل به همراه شماری از رهبران جبنش حماس و نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین بازداشت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل