بازدید 6461

پادشاه‌سعودي:‌کانون‌هاي‌تروريسم‌را‌از‌بين‌می‌بریم

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی گفت کشورش هیچ گاه از مبارزه با تفکرات انحرافی و مقابله با تروریست ها و از بین بردن کانون های آنان دست نخواهد کشید.
کد خبر: ۵۰۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 25 May 2015
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی گفت کشورش هیچ گاه از مبارزه با تفکرات انحرافی و مقابله با تروریست ها و از بین بردن کانون های آنان دست نخواهد کشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان از ریاض، ملک سلمان در آغاز جلسه هفتگی کابینه عربستان که امروز بعد از ظهر تشکیل شد، گفت جنایت زشت تروریستی که مسجدی را در روستای القدیح هدف قرار داد، با ارزش های اسلامی و انسانی منافات دارد.

وی افزود :«ما همگی از وقوع این جنایت زشت، شگفت زده شدیم ».

پادشاه عربستان خاطر نشان کرد همه شرکت کنندگان و طراحان این جنایت و حامیان و همکاران و دوستداران عاملان آن، بازخواست و محاکمه می شوند و به مجازاتی که مستحق آن هستند می رسند. وی به خانواده جان باختگان جنایت در القدیح تسلیت گفت.

کابینه عربستان نیز این رویداد جنایتکارانه را که موجب ریخته شدن خون بیگناهان شد و به امنیت و ثبات و زندگی شهروندان خدشه وارد کرد، محکوم کرد. کابینه عربستان این جنایت را تجاوز تروریستی ظالمانه از طرف کینه جویانی توصیف کرد که خون مسلمانان را مباح دانستند و نمازگزاران را هدف قرار دادند.

کابینه عربستان به شناسایی سریع عامل این جنایت زشت و بازداشت اکثر اعضای هسته تروریستی که وی عضو آن بود و از گروه تروریستی داعش در خارج از کشور دستور می گرفت تا بین شهروندان عربستان شکاف و خصومت ایجاد کند، اشاره کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر