بازدید 8314

انهدام پایگاه سرکرده داعش به وسیله ارتش عراق

ارتش عراق پایگاه سرکرده داعش در استان صلاح الدين را منهدم کرد و سه خودروي حامل کمک به داعش در شمال بيجي را هدف قرار داد.
کد خبر: ۵۰۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 25 May 2015
ارتش عراق پایگاه سرکرده داعش در استان صلاح الدين را منهدم کرد و سه خودروي حامل کمک به داعش در شمال بيجي را هدف قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي المعلومه، يک منبع امنيتي در استان صلاح الدين  اعلام کرد يگان توپخانه‌اي ارتش و نيروهاي پليس با حمايت نيروهاي داوطلب مردمي پايگاه «ابو عمر،» سرکرده گروه تروريستي داعش، در استان صلاح الدين را منهدم کردند . اين عمليات بنابر اطلاعات دقيق به اجرا درآمده است.

اين منبع خبري که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد: «نيروهاي امنيتي  و داوطلبان بسيج مردمي سه کاميوني که با خود انواع سلاح و مواد غذايي را برای داعش حمل مي‌کردند در شمال استان بيجي هدف قرار داده و منهدم کردند.»

نيروهاي امنيتي با حمايت گردان‌هاي مقاومت اسلامي و داوطلبان مردمي و با پشتیبانی مستقيم جنگنده‌هاي ارتش و ناوگان هوايي، عمليات نظامي گسترده‌اي را در استان الانبار و شمال صلاح الدين آغاز کرده‌اند تا استان نينوا را از لوث وجودي تروريست‌هاي داعش آزاد و پاکسازي کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار