بازدید 2996

عابدینی: اعتبار دولت را زیر سؤال می‌برند

کد خبر: ۵۰۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 25 May 2015
نماینده شرکت استیل آذین گفت: متاسفانه با ندانم‌کاری‌هایی که در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت می‌گیرد اعتبار دولت را زیر سؤال می‌برند.

به گزارش تسنیم، امیر عابدینی در خصوص لغو مزایده چهارم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در این خصوص دو تحلیل وجود دارد. در تحلیل اول بحث به مجلس برمی‌گردد. موضعی که احمد توکلی گرفت موضع بسیار قاطعی بود که باعث وهن دولت و مجلس شد که نتوانند دو باشگاه را به خودروسازان واگذار کنند. تنها خریدار باشگاه استقلال یکی از دوخودروساز بود و قطعا باید استقلال را به آن خودروساز می‌دادند اما همین موضوع را هم مجلس برنمی‌تابد.
وی افزود: در واقع مجلس تاکید کرده خودروسازها باید کنار بروند و دولت نیز برای آنکه می‌خواهد مدیریت معنوی دو باشگاه را در اختیار داشته باشد حاضر نیست آنها را به بخش خصوصی واگذار کند.

نماینده شرکت استیل آذین عنوان کرد: ای کاش برنده مزایده پرسپولیس را اعلام می‌کردند؛ شاید این کار را نکردند چون می‌خواستند سایپا را با مبلغ پیشنهادی 290 میلیارد به عنوان برنده مزایده اعلام کنند و استیل آذین را با پیشنهاد 332 میلیاردتومانی کنار بگذارند. در واقع معنی این کار این است که آقایان به دنبال تشکیلات یا حزب درست کردن یا موارد اینچنینی هستند.
عابدینی گفت: شک نکنید اگر برنده مزایده اعلام می‌شد شرکت استیل آذین مزایده را می‌برد چون ما چهار سهامدار جدید معرفی کردیم که برخلاف قانون رفتند و فرم‌های حراست را پر کردند ضمن اینکه این شرکت بدهکار سیستم مالیاتی و بانکی نیست و سهام پسران هدایتی نیز به یک درصد تقلیل پیدا کرد. در واقع هر آنچه سازمان خصوصی سازی ایراد گرفت را برطرف کردیم. مطمئن باشید اگر این کارها را می‌خواستند در مورد خریداران دیگر هم بکنند همه به مشکل بر می‌خوردند. بنابراین در این بین تنها شرکتی که هیچ مشکلی نداشت و اقبال مردمی داشت استیل آذین ایرانیان بود.

وی تاکید کرد: بحث دومی که وجود دارد و پشت صحنه می‌بینم این است که در دهه‌های 60 و 70 می‌خواستند استقلال و پرسپولیس را نابود کنند و حالا می‌خواهند خدایی ناکرده از سال 1390 تا 1400 این کار را بکنند.

نماینده شرکت استیل‌آذین در خصوص اظهار نظر نجف نژاد مبنی بر اینکه در شرایط فعلی بهتر است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای 3 تا 5 سال اجاره داده شوند، گفت: می خواهم یک بار برای همیشه جواب نجف نژاد را بدهم چون این اظهارنظر در واقع بازی کردن با افکار مردم است. مجلس در قالب بودجه 93 در تبصره 3 اعلام کرده باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند اما سوال این است که چرا پس از برگزاری سه مزایده و قبل اینکه مزایده چهارم تعیین شود آقایان طرح دو فوریتی را تصویب نکردند؟
وی افزود: چه کسی می‌خواهد پاسخ این خلافی که صورت گرفته و افکار عمومی را بدین شکل تحت تاثیر قرار داده دهد؟ متاسفانه با این ندانم کاری‌هایی که در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت می‌گیرد اعتبار دولت را زیر سؤال می‌برند. آیا فکر می‌کنند مردم منتظرند آقایان هر لحظه هر تصمیمی که دلشان خواست بگیرند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل