بازدید 1609

تخلفات اپراتورها بررسی می شود

کد خبر: ۵۰۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 25 May 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از عملکرد پرتخلف اپراتورهای تلفن در سرویس دهی به مشترکان، گفت: تغییر مفهوم رقابت در سرویس دهی به مشترکان و خلاصه شدن خدمات در دریافت وجوه از آنان از سوی اپراتورهای ورود مجلس به موضوع را در بردارد.

حسین گروسی در گفت وگو با خانه ملت،با انتقاد ازعملکرد پرتخلف اپراتورهای تلفن در سرویس‌دهی به مشترکان،گفت:متاسفانه زیادشدن اپراتورهای تلفن همراه در کشور به اوج گیری رقابت های ناسالم در بین آن ها منجر شده است.

 

ضرورت هدایت اپراتورهای تلفن همراه به سمت و سوی بازار رقابتی

نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت هدایت اپراتورهای تلفن همراه به سمت و سوی بازار رقابتی، افزود: در صورتی که شاهد رقابت بر سر کیفیت بین اپراتورهای تلفن همراه باشیم به طور حتم مردم و مشترکان از نحوه سرویس دهی اپراتورها متضرر نخواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به شکایت های موجود از اپراتورهای تلفن همراه در خصوص نحوه سرویس دهی به مشترکان، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از مشترکان از سرویس دهی محدود، قطع مکرر تماس ها و همچنین تحمیل هزینه های گزاف بر دوش مردم شکایت دارند.

گروسی با بیان اینکه مجلس بارها با دعوت از مسئولان شرکت مخابرات و سایر مسئولان حوزه ارتباطات مجلس خواهان رعایت قانون و مقرارت بوده است، افزود: بی توجهی به تذکرات پی در پی از سوی اپراتورهای تلفن همراه به طورحتم نحوه برخورد با آن ها را ازسوی دستگاه‌های مسئول تغییر خواهد داد.

 

اپراتورها به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پایبند باشند

وی با تاکید بر ضرورت پایبندی اپراتورهای تلفن همراه به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص هزینه های کاربران،گفت: متاسفانه درحال حاضر نظارت کافی بر نحوه و چگونگی عملکرد اپراتورهای تلفن همراه وجود ندارد که این خود به بروز مشکلات بسیاری منجر شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد:برای رعایت حقوق مردم هر نوع تخلفی از سوی اپراتورهای تلفن همراه با واکنش سریع دستگاه های نظارتی از این پس مواجه خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تلاش کمیسیون متبوعش برای برگزاری نشست های مشترکی با مسئولان حوزه ارتباطات مجلس برای بررسی مشکلات این حوزه، گفت: در صورت تداوم بروز تخلفات مذکور مجلس ساکت نخواهد ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار