بازدید 1562

بررسی 72 پرونده درهیات نظارت بر رفتار نمایندگان

کد خبر: ۵۰۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 25 May 2015
نایب رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی 72 پرونده شکایت در این هیات خبر داد و گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تمام شکایات محول شده از سوی هیات رییسه مجلس را بررسی می کند.

عزیزاکبریان درگفت وگو با خانه ملت،درخصوص عملکرد هیات نظارت بررفتار نمایندگان، گفت: این هیات براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و به منظور نظارت بررفتار نمایندگان و رسیدگی به شکایات مردم تشکیل شده است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از زمان تاسیس تاکنون 72 پرونده را رسیدگی کرده که 24 مورد درخصوص گزارشات مردمی، 20 مورد گزارش از دستگاه‌های دولتی، 21 مورد استعلام قضایی و 7 مورد نیز شکایت نمایندگان از یکدیگر است.

وی ادامه داد: ازمجموع پرونده‌های بررسی شده، 30 مورد درخصوص مصاحبه ونطق‌های نمایندگان بوده که دستگاه‌های دولتی، نمایندگان و مردم بابت نطق و مصاحبه از نماینده شکایت کرده اند.

نایب رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان عنوان کرد:اعضای این هیات دربحث‌های نظارتی بر رفتار نمایندگان، جلساتی را با ریاست مجلس،وزیر اطلاعات و مسئولان امنیتی داشته اند و این جلسات به صورت منظم و هفته ای برگزار می شود و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تمام شکایات محول شده از سوی هیات رییسه مجلس را بررسی می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار