بازدید 1994

واکنش نخست‌وزیر عراق به اظهارات وزیر دفاع آمریکا

کد خبر: ۵۰۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 25 May 2015
نخست وزیر عراق با اظهار تعجب از اظهارات وزیر دفاع آمریکا در قبال مبارزه بغداد علیه تروریسم گفت اطلاعات اشتباه به وی داده شده است. 

به گزارش «تابناک»، حیدر العبادی نخست وزیر عراق با اظهار تعجب از اظهارات وزیر دفاع آمریکا در قبال مبارزه بغداد علیه تروریسم گفت اطلاعات اشتباه به وی داده شده است.

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا، در اولین واکنش به سقوط الرمادی در استان الانبار عراق وضعیت ضعیف ارتش عراق را دلیل اشغال این شهر توسط داعش دانسته بود.

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان گفت: ظاهرا آنچه اتفاق افتاد این است که نیروهای عراقی اراده‌ای برای نبرد از خود نشان ندادند. تعداد آنها کم نبود. در حقیقت، آنها بسیار بیشتر از نیروهای دشمن بودند با این حال نتوانستند بجنگند.

 العبادی در گفتگو با شبکه بی بی سی گفته  است آقای کارتر از عراق بسیار حمایت کرده است و مطمئن هستم که اطلاعات غلط به وی داده شده است.  وی اطمینان داده است که شهر الرمادی را به زودی بازپس می‌گیرند.

نخست وزیر عراق خواستار حمایت بیشتر بین المللی از عراق در مبارزه با تروریسم و داعش شده وافزوده است ایران و اردن حمایت قوی علیه تروریسم به عمل می‌آورند اما کشورهای حاشیه خلیج فارس علی رغم احساس تهدید، واقع بینانه با این موضوع برخورد نمی‌کنند.


تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی