بازدید 7921

عملیات بسیج مردمی علیه داعش در الانبار

مقام امنیتی عراق با بیان اینکه هنوز ساعت صفر عملیات آزادسازی الانبار اعلام نشده است، گفت: نیروهای بسیج مردمی در عملیاتی مقدماتی با بمباران تجمعات داعش ده‌ها تن از تروریست‌های داعش از جمله چند فرمانده را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۵۰۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 25 May 2015
مقام امنیتی عراق با بیان اینکه هنوز ساعت صفر عملیات آزادسازی الانبار اعلام نشده است، گفت: نیروهای بسیج مردمی در عملیاتی مقدماتی با بمباران تجمعات داعش ده‌ها تن از تروریست‌های داعش از جمله چند فرمانده را به هلاکت رساندند.

مقام امنیتی عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، با اشاره به آغاز اجرای طرح بسیج مردمی عراق برای آزادسازی استان الانبار از لوث داعش گفت: نیروهای بسیج مردمی حملات توپخانه‌ای و خمپاره‌ای به تجمعات و مواضع تروریست‌های داعش در استان الانبار را آغاز کردند.

این منبع افزود: حملات به داعش در استان الانبار با نقشه‌هایی جدید و متفاوت با طرح‌های پیشین صورت خواهد گرفت و سلاح‌هایی به کار خواهیم گرفت که داعش را متحمل شکست سنگینی خواهد کرد.

مقام امنیتی عراق تاکید کرد: مبارزه با داعش در استان الانبار هرگز دشوارتر از کار در استان صلاح الدین نخواهد بود.

بسیج مردمی عراق دیروز یکشنبه اعلام کرد که حملات مقدماتی نیروهای داوطلب مردمی برای آغاز عملیات گسترده در الانبار و شمال صلاح الدین آغاز شده است.

بسیج مردمی در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در بغداد رسید، اعلام کرد:حملات توپخانه‌ای و خمپاره‌ای نیروهای بسیج مردمی در 2 استان الانبار و شمال استان صلاح الدین آغاز شده است.

این بیانیه افزوده است: حملات مذکور برای آغاز عملیات گسترده در این 2 استان و آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش است.

منابع خبری عراق روز گذشته اعلام کردند که نیروهای گردان «حضرت علی اکبر(ع)» تحت نظر «الحشد الشعبی» دو تن از تک تیرندازان داعش را در شرق فلوجه به اسارت گرفتند.

همچنین رزمندگان مقاومت با شناسایی تحرکات نیروهای تروریستی داعش در اطراف شهر فلوجه با کار گذشتن تعدادی مین در مسیر نیروهای داعش، 33 تن از آنها را به هلاکت رساندند.

همچنین نیروهای گردان «عاشوراء» تحت نظر الحشد الشعبی بعد از شناسایی مواضع و تحرکات نیروهای تروریستی داعش توسط پهپاد، حملات سنگینی را دیروز یکشنبه علیه نیروهای تروریستی داعش انجام دادند.

بر اساس این گزارش، در پی حملات نیروهای گردان عاشوراء به مواضع داعش ده‌ها تن از نیروهای تروریستی داعش از جمله چند فرمانده به هلاکت رسیدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر