بازدید 2278
افشاگری دردسرساز فیروز کریمی؛

اختلاف ۳۷۵ میلیونی یک مربی!

کد خبر: ۵۰۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 25 May 2015
یک مربی لیگ برتری که مبلغ قراردادش در سازمان لیگ ۲۵ میلیون تومان ثبت شده، رقم واقعی دریافتی‌اش را اعلام کرد که این موضوع نشان می‌دهد فاصله قراردادی که در لیگ ثبت شده حدود ۳۷۵ میلیون تومان است!

به گزارش مهر، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در شبکه استانی باران که ساعت ۲۲ شنبه شب پخش شد، حضور یافت، به پرسش‌هایی در مورد مبلغ قرارداد خود و بازیکنانی که به همراه وی به ملوان آمدند، پاسخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام کرد مبلغ قراردادش با باشگاه ملوان برای هر ماه ۱۰ میلیون تومان بوده است که با توجه به اینکه این مربی از ۱۶ آذرماه سال پیش هدایت این تیم شمالی را برعهده گرفته، حدود ۴۵ میلیون تومان از باشگاه ملوان دریافت کرده است.

البته این مربی در این برنامه تلویزیونی همچنین به این موضوع اشاره کرد که مدیران باشگاه ملوان به او وعده دادند اگر بتواند تیم ملوان را در لیگ برتر، بدون رفتن به بازی پلی‌آف نگه دارد، حدود ۴۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به او پرداخت خواهد شد که این مبلغ بصورت پاداش بوده است.

البته فیروز کریمی در پاسخ به مجری برنامه در خصوص اینکه آیا این پاداش را دریافت کرده؟، تاکید کرد که پاداش ویژه‌تری دریافت کرده که این مبلغ معادل ۵۰۰ میلیون تومان است. موضوعی که از سوی سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان هم تائید شد.

این مساله درحالی از سوی کریمی عنوان شد که صحبت این مربی با قراردادی که از وی در سازمان لیگ ثبت شده، کاملا مغایرت دارد زیرا در مراجعه به بخش باشگاه ملوان در سایت سازمان لیگ، مشاهده می‌شود مبلغ قرارداد این مربی با باشگاه ملوان ۲۵ میلیون تومان است.

تصویر مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملوان روی سایت سازمان لیگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

اختلاف ۳۷۵ میلیونی یک مربی!

این مغایرت در مبلغ قرارداد فیروز کریمی و فرزاد حاتمی با باشگاه ملوان و مبلغ قراردادش در سازمان لیگ بیانگر تناقضی آشکار در مبالغ قراردادی که افراد از باشگاه‌‎ها دریافت می‌کنند و آنچه در سازمان لیگ ثبت می‌شود را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد این موضوع از یک سو صداقت در مبالغ قرارداد ثبت شده روی سایت سازمان لیگ را زیر سوال برده و از سوی دیگر دور زدن اداره مالیات محسوب می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل