بازدید 2712
هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس؛

پیروزی آرسنال، سیتی و یونایتد

کد خبر: ۵۰۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 24 May 2015
هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر انگلیس با پیروزی بالانشینان، شکست سنگین لیورپول در روزی که استیون جرارد برای آخرین بار پیراهن این تیم را بر تن داشت همراه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته سی و هشتم و پایانی رقابتهای لیگ برتر انگلیس عصر امروز یکشنبه با برگزاری ۹ بازی همزمان پی گرفته شد که از اتفاقات جالب آن می‌توان به برتری پرگل بالانشینان برابر حریفان خود اشاره کرد.

تیم چلسی در زمین خود با گل‌های دیه گو کاستا و لوک رمی (۲ گل) برابر ساندرلند ۳ بر یک برنده شد. آرسنال هم در روزی که تئو ولکات هت‌تریک کرد مقابل مهمان خود وست برومویچ ۴ بر یک به پیروزی دست یافت. تیم منچستر سیتی نیز با دو گل لمپارد و آگوئرو از سد ساوتهمپتون گذشت. این در حالی بود که منچستر یونایتد در زمین هال سیتی بدون گل متوقف شد.

از اتفاقات عجیب هفته پایانی می توان به شکست ۶ بر یک لیورپول در زمین استوک سیتی اشاره کرد. تنها گل لیورپول را استیون جرارد به ثمر رساند. این آخرین گل و آخرین بازی جرارد با پیراهن لیورپول بود تا او وداعی تلخ با مردان آنفیلد داشته باشد.

در پایان این مسابقات تیم‌های چلسی، منچستر سیتی، آرسنال و منچستر یونایتد که به ترتیب اول تا چهارم شدند به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. تیم‌های تاتنهام و لیورپول نیز راهی لیگ اروپا شدند و در انتهای جدول کوئینز پارک رنجرز به همراه برنلی به لیگ قهرمانی سقوط کردند و هال سیتی به پلی‌آف رسید. تیم نیوکاسل هم در آخرین روز با گلزنی گوتیرس در لیگ برتر ماندنی شد. این بازیکن آرژانتینی چندی پیش با غلبه بر سرطان به میادین فوتبال بازگشته بود.

نتایج روز پایانی لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

* اورتون صفر - تاتنهام یک
* هال سیتی صفر - منچستر یونایتد صفر
* لستر سیتی ۵ - کوئینز پارک رنجرز یک
* منچستر سیتی ۲ - ساوتهمپتون صفر
* نیوکاسل ۲ - وستهام صفر
* کریستال پالاس یک - سوانزی صفر
* چلسی ۳ - ساندرلند یک
* استوک سیتی ۶ - لیورپول یک
* آرسنال ۴ - وست برومویچ یک
* استون ویلا یک - برنلی صفر

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار