بازدید 2720

175 غواص شهید، 175 نور همیشه‌روشن، یک‌دنیا تلنگر

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی
کد خبر: ۵۰۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 24 May 2015
سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس پیدا شدن پیکر175 شهید غواص عملیات کربلای 4 را تلنگری برای مردم٬ مسئولان و جامعه می‌داند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی از نمایندگان جانباز مجلس و نماینده مردم رشت، پیدا شدن پیکر 175 شهید غواص را به جان‌بازی مرتبط می‌داند و این‌گونه می‌گوید:

من جانباز 70 درصد هستم و همیشه از خودم پرسیدم که چرا جانباز شدم و شهید نشدم؟ فکر می‌کنم نظر آقا امام زمان و ائمه اطهار(ع) که دست آن‌ها بر سر نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد٬ این است که مأموریت دفاع و پاسداری از این نظام تمام نشده و خداوند گروهی را از دفاع مقدس حفظ کرده تا ارزش‌های انقلاب را زنده نگه دارند.

ما تا آخرین قطره‌ خونمان این مأموریت  را برعهده داشته و داریم و شهدا در هر بار حضورشان این نکته را تأکید می‌کنند.

شهدا برای بیداری جامعه اسلامی رفتند و به همه مردم دنیا ثابت کردند که از جان خودشان برای ارزش‌های بالاتری می‌گذرند.

آمدن پیکر این 175 شهید تلنگری به مردم٬ مسئولان و جامعه بود. این عزیزان روی دست‌های مردم می‌چرخند و مسائل زیادی را یادآوری می‌کنند. اینان برای بیداری جامعه اسلامی آمده‌اند و در واقع شهدا چراغی هستند که روشنایی می‌آورند.

نکته دیگر این است که شهدا در زمان‌های مختلف می‌آیند و مرتب به ما حفظ ارزش‌ها و اعتقادات را یادآوری می‌کنند. حفظ ارزش‌ها فقط نباید در شعار باشد ما مدیون شهدا هستیم و باید تا عمر داریم به وظایف خود عمل کنیم.

اگر موفقیت ما در این امر 100درصد بود؛ شهدا گروه به گروه نمی‌آمدند٬ حتما در کارمان ضعف‌ها و اشکالاتی وجود دارد که این گروه‎‌ها می‌آیند و هربار زنگی را به صدا درمی‌آورند. با آمدن شهدا باید هوشیارتر باشیم و برای وظایف خود بجنگیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل