بازدید 1439

دولت گزارشی درباره سهمیه بنزین ارایه نکرده است

کد خبر: ۵۰۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 24 May 2015
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از معرفی دو نفر از اعضای کمیسیون متبوعش به صحن علنی مجلس برای انتخاب به عنوان عضو ناظر شورای عالی انرژی خبرداد و گفت: طرح تحقیق و تفحص از نیروگاه هسته‌ای بوشهر رای نیاورد.

حسین امیری خامکانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی، گفت: امروز طرح تحقیق و تفحص از نیروگاه هسته‌ای بوشهر مطرح شد، که اعضای کمیسیون به آن رای منفی دادند.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب عضو ناظر شورای عالی انرژی، اظهارداشت: آقایان نجابت و کارخانه‌ای دو نفر از اعضای کمیسیون انرژی برای عضویت در این شورا تعیین و معرفی شدند که باید در صحن علنی مطرح و یکی نفر از آنها انتخاب شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز طرح حمایت از صنعت برق بازنگری شد، افزود: این طرح مدت‌ها در دستور کار و نوبت بوده است و برخی از مواد آن در تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و طرح حمایت از تولید آمده بود که باید بازنگری شود و به صحن ارسال خواهد شد.

امیری خامکانی گفت: دو طرح آبی در دستور کار داشتیم که البته فرعی بودیم و کارگروهی مشخص شده بود که در قالب یک طرح ارائه دهیم که این کارگروه این طرح را ارائه داد و این دو طرح تبدیل به یک طرح شد تا در صحن تصویب شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در خصوص  بررسی وضعیت قیمت و سهمیه بنزین خودروهای شخصی بیان کرد: این موضوع  بررسی نشد و هیچ گذارشی نیست که دولت چه تصمیمی می خواهد بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی