بازدید 3140

ناوگانی مدرن در خدمت نظام بانکی

ناوگان مدرن پول‌رسان شعب و خودپردازهای بانک دی در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۵۰۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 24 May 2015
ناوگان مدرن پول‌رسان شعب و خودپردازهای بانک دی در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک فعالیت خود را آغاز کرد.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در این مراسم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که برای بالابردن کیفیت خدمات و سرعت در عملیات بانکی در بانک دی انجام شده از مدیران شرکت آتیه‌سازان دی که به تجهیز مدرن و با ایمنی بالای ناوگان پول‌رسان بانک اقدام کرده‌اند، تقدیر کرد.
 
وی اظهار کرد: امروزه با توجه به تحولات صنعت بانکداری الکترونیک و متعاقبا تغییر فرهنگ جوامع رو به رشد و ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، نظام بانکی کشور به سمت گسترش شبکه خدمات‌رسانی از طریق ابزارهای قابل ارائه ایمن در این عرصه سوق داده است تا بانکداری الکترونیک نه تنها به عنوان یک انتخاب، بلکه ضرورت مطرح شود.
 
همچنین در این مراسم سیدمصطفی صفوی ـ مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان دی ـ اظهار کرد: امروز که شاهد افتتاح فاز نخست نوسازی ناوگان پول‌رسانی بانک دی هستیم اذعان داریم که این مراسم باشکوه مکمل ارزش‌آفرینی بانک بوده و ارمغان ناچیزی از تلاش بی‌وقفه کارشناسان این حوزه است.
 
وی با بیان اینکه شرکت آتیه سازان دی مسئولیت امور خودپردازهای بانک را عهده‌دار است، افزود: یکی از ضرورت‌های بانک‌ها در عرصه خدمت‌رسانی به مردم تلاش در جهت بهره‌گیری از ماشین‌آلات مدرن حوزه مالی و خزانه‌داری است، از این رو مساعی خویش را برای رعایت آخرین استانداردهای ایمنی در این زمینه به کار گرفته‌ایم.
 
صفوی همکاری نزدیک نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را در اجرایی شدن این امر مورد تقدیر قرار داد و گفت: با همکاری ناجا خودروهایی با ویژگی ایمنی کامل و کادر مجرب و آموزش‌دیده تدارک دیده شده است که بتوانیم ضمن سلامت در عملیات پو‌رسانی سرعت انتقال نیز افزایش یابد.
 
در همین زمینه امیر هرمزی‌نژاد ـ مدیر راهبری و پایش خودپردازهای شرکت آتیه‌سازان دی ـ در تشریح اقدامات انجام شده اظهار کرد: بانک دی در راستای برآوردن شعار ارزش‌آفرینی توانسته است با مدیریت متمرکز، تعداد خودپردازهای خود را به بیش از 800 دستگاه در سطح کشور افزایش دهد تا با بیشترین سهم مالکیت خدمات خارج از شعب، در این حوزه پیش‌قدم باشد. رسیدگی به این بخش و نیز شعب بانک به تجهیز ناوگان پول‌رسان نیاز داشت که با یاری خداوند این امر محقق شد.
 
وی با بیان اینکه با توجه به سیاستگذاری‌های کلان بانک دی در بخش بانکداری الکترونیک امور پایش و راهبری خودپردازهای خارج از شعبه به شرکت آتیه‌سازان دی محول شده است، اظهار کرد: این شرکت با استفاده از جدیدترین روش‌ها و بهره‎گیری از استانداردهای به‌روز و به صورت کاملا تخصصی و با شعار ما می‌توانیم با پایش و راهبری بیش از 600 دستگاه خودپرداز فعال و خارج از شعبه بانک دی در کل کشور در این عرصه حضوری قدرتمند پیدا کرده است به‌گونه‌ای که می‌توان گفت نام این شرکت اولین و معتبرترین برند در زمینه راهبری تخصصی خودپرداز در سراسر میهن اسلامی است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل