بازدید 2597

دفع حمله داعش به پایگاه نظامی "عین الاسد" در غرب الرمادی

کد خبر: ۵۰۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 24 May 2015
فرماندهی نیروهای "البراق " وابسته به گروه های داوطلب مردمی عراق از دفع حمله گروه های تکفیری و تروریستی داعش به پایگاه نظامی عین الاسد در منطقه البغدادی در غرب الرمادی خبرداد. 

به گزارش «تابناک»، واثق الفرطوسی فرمانده نیروهای " البراق " وابسته به گروه های داوطلب مردمی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد: حمله نیروهای تکفیری و تروریستی داعش با استفاده از 5 خودروی بمب گذاری شده که قصد داشتند به مجتمع مسکونی در منطقه البغدادی یورش آورند، دفع شده است.

وی افزود: هدف از این حملات تروریستی همچنین پایگاه نظامی عین الاسد در غرب الرمادی مرکز استان الانبار بوده است و در این رابطه نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند، 6 تروریست انتحاری را به هلاکت برسانند.

به گفته این فرمانده نیروهای " البراق "، تروریست ها همچنین با استفاده از یک دستگاه بلدوزر و تانک بمب گذاری شده سعی داشتند اهداف تروریستی خود را محقق سازند که در این امر نیز آنها ناکام ماندند.

الفرطوسی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: ارتش عراق به اتفاق نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند هر پنج خودروی بمب گذاری شده را منهدم کرده و حتی بلدوزر بمب گذاری شده و تانک بمب گذاری شده در این حملات را منهدم سازند.

 نیروهای پلیس محلی بامداد یکشنبه 24 مارس 2015 توانستند حملات تروریستی داعش که هدف آنها حمله تروریستی به مجتمع مسکونی منطقه البغدادی بود را ناکام سازند.


تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر