بازدید 2430

ضرورت اعلام سریع بروز حوادث طبیعی

کد خبر: ۵۰۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 24 May 2015
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سازمان هواشناسی باید اعلام وقوع حواث طبیعی را سرعت ببخشد، گفت: مسئولان کشور درک درستی از اهمیت پیش‌بینی وضعیت هوا و سازمان هواشناسی ندارند.

به گزارش فارس، مهرداد بائوج لاهوتیان درباره نتیجه بررسی کمیسیون عمران مجلس از سازمان هواشناسی کشور گفت: در این بازدید نمایندگان مجلس موضوعات مختلفی را بیان کردند و از سازمان هواشناسی خواستند که پیش‌بینی‌های خود را درباره بروز پدیده‌های طبیعی سریعتر اعلام کند.

وی افزود: اگر بروز برخی از پدیده‌های طبیعی سریع‌ اعلام شود خیلی می‌تواند ضرر و خسران را کم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در اساسنامه سازمان هواشناسی آمده است که این سازمان زیرمجموعه وزارت راه است و با هدف خدمات دادن به بخش حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است ولی سوال اینجاست که چرا این سازمان باید به همه وزارتخانه‌ها خدمات دهد؟

بائوج لاهوتیان با اشاره به اینکه اعتماد مردم به این سازمان زیاد شده است، گفت: سازمان هواشناسی باید  تلاش کند تا این اعتماد را زیادتر کند. این سازمان هم‌اکنون از 50 درصد توانش استفاده می‌کند.

وی دلیل اینکه این سازمان فقط نیمی از توانش را به کار گرفته است، اظهار داشت: دلیل این امر این است که مسئولان کشور درک خوب و درستی از سازمان هواشناسی ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار