بازدید 7125

ما «سوم خردادی» هستیم

محمد دوست قرین
کد خبر: ۵۰۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 24 May 2015
سوم خرداد نه یک جریان سیاسی است و نه یک حزب و دسته، بلکه روزی است که همگی در مقابل دشمن ایستادیم و تا جایی پیش رفتیم که به گفته شرق و غرب عالم نتیجه جنگ را عوض کردیم و به صدام فهماندیم ‌اگر با حمایت همه عالم هم به ما یورش آورد، در مقابل قدرت ایمان و اتکال ما به خداوند هیچ خواهد بود و این به دست آمدنی نبود، جز با اتحاد و همدلی همه نیرو‌ها و مردمان آن روز‌ها.

روزهایی که کسی نرخی برای خودش تعیین نمی‌کرد و در هنگامه ظهور در هر نقش و لباسی که بود، به خدمت می‌پرداخت؛ گاهی فرمانده بود و گاهی هم سرباز و همه در یک جبهه می‌جنگیدند. کسی به فکر اشغال و تصاحب پست و مال دیگری نبود و شاید اصلا درجه‌ای را به رسمیت نمی‌شناختند و هر که در این بزم مقرب‌تر بود، جام بلایش نیز بیشتر.

ما سوم خردادی هستیم از آن روی که هیچ‌ مرزی برای مقابله با دشمن نمی‌شناسیم و جبهه‌ای جز جبهه مبارزه با استکبار نداریم. عده‌ای‌مان قدیمی‌تر هستیم و سوم خرداد ۶۱ را دیده و تجربه کرده‌ایم و امروز نیز منتظریم تا سوم خرداد‌های دیگری را خلق کنیم. عدهٔ دیگر جدیدتریم اما از نسل‌‌ همان قدیمی‌ها هستیم. چشمانمان به دهان آنهاست و راه‌مان را از مکتب ایشان می‌گیریم و منتظریم تا ما را نیز در خیل سوم خردادی‌ها بپذیرند؛ تا روزگاری که پرچم «لا اله الا الله» را در افق عالم بزنیم.

ما آماده‌ایم تا در برابر همه تهاجمات دشمن باستیم و اگر لازم باشد مانند محمد جهان آرا در شهر بمانیم تا جان از بدنمان درآید ولی تسلیم زور و ستم نخواهیم شد، لکن روشنی افق عالم به سوی ماست و اگر ایستادگی نماییم قطعا سوم خردادی خواهیم شد.

به عبارتی سوم خردادی‌ها همه کسانی هستند که راه و مسلک سید الشهدا (ع) را می‌پیمایند و به دور از ‌نومیدی و با دستانی هر چند خالی به مبارزه می‌پردازند. پیروزی نیز در مسلک ما آنچنان نیست که دیگران می‌اندیشند، بلکه پیروزی را در اطاعت و بندگی حضرت حق می‌دانیم و اگر لازم باشد در راهش خون می‌فشانیم و این تفکر را لازمه حیات انقلاب اسلامی دانسته و بر آن پایفشاری خواهیم کرد.

ما آماده مبارزه با صهیونیسم هستیم و به قول حاج احمد متوسلیان «هر کس با ماست بسم الله و هر کس نیست خداحافظ». تکلیف محوریم و بر اساس آن گاهی لباس علم و پیشرفت می‌پوشیم و گاهی هم لباس رزم بر تن می‌کنیم و امروز که تحولات این منطقه نیازمند امداد و آمادگی ما می‌باشد، در صحنه حاضریم و همانند همه رزمندگان اسلام خود را برای نبردی سنگین با فرعونیان مهیا ساخته‌ایم.

ما حاضریم که کمتر بخوریم و کمتر مصرف کنیم ولی نگذاریم که عزت و شرف این مملکت که مرهون خون هزاران شهید و ایثارگر است پایمال شود و اگر تقدیر باشد همه‌مان پرواز را به اسارت ترجیح می‌دهیم و روزگار را به اهلش واگذار خواهیم کرد.

یادمان باشد ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام هنوز هم به گوش می‌رسد و شاید هم عده‌ای باشند که به جهت حب دنیا از امامشان بگذرند و ذلت را برای همیشه برگزینند؛ اما ما سوم خردادی‌ها اگر او بخواهد با ۷۲ تن در برابر سپاهیان عالم خواهیم ایستاد و با خون خود این انقلاب را آبیاری خواهیم کرد. انشاءالله
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی