بازدید 2089
دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر

شاگردان ویسی به دنبال پیروزی پس از 7 هفته

کد خبر: ۵۰۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 24 May 2015
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و مس کرمان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر عصر فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتبال بین دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان عصر فردا از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

شاگردان اکبر میثاقیان در مس با قرار گرفتن در رده دوم گروه دوم راهی دیدار پلی‌آف لیگ دسته اول شدند و در دیدار مقابل هم‌خانواده خودشان یعنی مس رفسنجان توانستند در دو دیدار رفت و برگشت در نهایت به پیروزی برسند و راهی دیدار پلی‌آف لیگ برتر شوند. مسی‌ها در نیم فصل دوم لیگ دسته اول توانستند به خوبی امتیازات را جمع کنند و از رده پایین جدول در رتبه‌های بالا قرار بگیرند. مس کرمان که سال گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد در این فصل به دنبال این است که بار دیگر با میثاقیان به لیگ برتر راه یابد.

در طرف مقابل شاگردان عبدالله ویسی در استقلال خوزستان با 27 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر قرار گرفتند تا برای بقا در لیگ برتر 2 دیدار مقابل مس کرمان برگزار کنند. استقلالی‌ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر عملکرد خوبی نداشتند به گونه‌ای که در هفت هفته پایانی لیگ طعم پیروزی را نچشیده‌اند. شاگردان ویسی در این فصل رتبه بهتر از هشتمی را تجربه نکردند آن هم پس از هفته اولی لیگ بود که توانستند رتبه تک رقمی کسب کنند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار