بازدید 3496
۳
با کمی صبر وزنه‌برداری ایران قهرمان جهان هم می‌شود

انتقاد تند یک پیشکسوت از مدیریت رضازاده

پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان گفت: هیچ پولی در فدراسیون وجود ندارد و ۱۵۰۰ دلار آخر را هم مدیریت قبل استفاده کرد!
کد خبر: ۵۰۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 24 May 2015
پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان گفت: هیچ پولی در فدراسیون وجود ندارد و ۱۵۰۰ دلار آخر را هم مدیریت قبل استفاده کرد!

محمد نصیری در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به انتخاب علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: در دوره گذشته هیچ فردی به اندازه من از فدراسیون ناراحتی ندید. با آمدن رضازاده 60 تا 70 درصد شاگردان من از بین رفتند.

وی افزود: بی‌توجهی فدراسیون به رده‌های پایه اکنون همه را درگیر کرده و جالب بود که آن زمان وقتی من چنین مواردی را بیان می‌کردم از من ایراد گرفته می‌شد اما اکنون با مشکل نداشتن پشتوانه‌های مناسب مواجه هستیم.

مشاور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: کمتر از یک ماه است که به فدراسیونی آمده‌ایم که متاسفانه پولی در آن وجود ندارد. جالب بود که رضازاده حتی 1500 دلار آخر را گرفته و نمی‌دانیم چه کرده است.

نصیری در خصوص بازگشت مرادی به وزنه‌برداری به عنوان رئیس گفت: مرادی به خانه خودش بازگشته، چون هم وزنه‌بردار بوده هم در برهه‌ای رئیس فدراسیون بود. وی 14 سال دبیرکل کنفدراسیون آفریقا و آسیا بود و در خصوص تمامی مسائل اشراف کامل دارد. به اعتقاد من مدال‌هایی که وزنه‌برداران ما گرفته‌اند حاصل زحمت مرادی بوده است.

وی ادامه داد: اولین مدال کشور را وزنه‌برداری کسب کرده و جعفر سلماسی صاحب این افتخار شد و آن زمان هنوز کشتی نبود اما این اولین مدال ما بود. خوشحال هستم که این اولین مدال وزنه‌برداری بود اما متاسفانه در زمان مدیریت گذشته تمامی این پیشکسوتان از فدراسیون بیرون انداخته شدند. در گذشته تنها 3 نفر در فدراسیون حضور داشتند و کارشان را انجام می‌دادند.

مشاور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: تمام مدال‌هایی که بر سینه وزنه‌برداران می‌چسبد حاصل تلاش همین پیشکسوتان است. من 25 سال نبودم و مرا دعوت کردند و بازگشتم اما از شانس بد گرفتار مدیریت گذشته افتادم.

مرادی تصریح کرد: باید کمی صبر کرد تا مرادی کارش را انجام دهد و برنامه‌هایش را اجرایی کند. به اعتقاد من این صبر، وزنه‌برداری را به قهرمانی جهان هم می‌تواند برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار