بازدید 10522

صعود تیم مهدوی‌کیا به مرحله‌حذفی کاپ‌اتریش

کد خبر: ۵۰۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 23 May 2015
تیم آکادمی کیا به مرحله یک هشتم نهایی تورنمنت بین‌المللی کوردیال کاپ اتریش صعود کرد.

به گزارش ایسنا، تیم آکادمی کیا که در تورنمنت بین‌المللی زیر 11 سال اتریش موسوم به "کوردیال کاپ" شرکت کرده امروز در 5 بازی به مصاف حریفان خود رفت که 4 برد و یک مساوی به دست آورد و از گروه خود صعود کرد.

تیم تحت رهبری مهدوی کیا امروز ابتدا ویرجسه آلمان را 4 بر صفر شکست داد سپس اونترهاخینگ این کشور را با دو گل از پیش رو برداشت. در بازی بعد به مصاف تیم قدرتمند بایرن مونیخ رفت و این حریف را هم با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد.

در دیدار بعدی تیم کیا مقابل کاپا یونایتد فنلاند بدون گل متوقف شد و در نهایت تیم بژیر ساساوی اتریش را 3 بر یک شکست داد.

در این مرحله که 48 تیم حضور داشتند رقابت‌ها در 8 گروه برگزار شد و تیم کیا در گروه خود در رتبه نخست قرار گرفت و به همراه تیم فنلاندی به جمع 16 تیم برتر صعود کرد.

صعود تیم فنلاندی از گروه در شرایطی رقم خورد که این تیم در بازی آخر مقابل بایرن مونیخ به یک تساوی نیاز داشت و سعی کرد با تلف کردن وقت و البته با کمی خوش‌شانسی که در جریان بازی چند بار توپ به تیر دروازه‌اش خورد، یک امتیاز از حریف خود بگیرد و به عنوان تیم دوم به مرحله صعود کند.

تیم کیا فردا در مرحله بعد با ویدئوتن اف سی از مجارستان بازی دارد که اگر مقابل حریف خود به پیروزی برسد به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کند.

در این جام همه بازی‌ها در زمان 15 دقیقه‌ای برگزار می‌شود و امروز نیز دیدارهای جام زیر بارش شدید باران برگزار شد.

از نکات حاشیه‌ای این جام می‌توان به ناشناخته بودن تیم کیا برای مسئولان و تیم‌های مختلف اشاره کرد. ضمن اینکه پس از نمایش خوب شاگردان مهدوی کیا بیشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه به بازی این تیم علاقه‌مند شده و شروع به تشویق بازیکنان زیر 11 سال ایرانی کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر