بازدید 2475
فرهاد قائمی:

بازگشت سه ملی‌پوش خبر خوشی برای شروع لیگ جهانی است

بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال با اشاره به رفع مصدومیت دیگر یاران کشورمان گفت: رفع مصدومیت و بازگشت امیر غفور،‌ شهرام محمودی و عادل غلامی سه بازیکن کلیدی ایران خبر خوشی قبل از شروع لیگ جهانی است.
کد خبر: ۵۰۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 23 May 2015
بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال با اشاره به رفع مصدومیت دیگر یاران کشورمان گفت: رفع مصدومیت و بازگشت امیر غفور،‌ شهرام محمودی و عادل غلامی سه بازیکن کلیدی ایران خبر خوشی قبل از شروع لیگ جهانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد قائمی ضمن بیان مطلب فوق اضافه کرد: این بازیکنان همیشه خوب بودند، خوب بازی کردند و حضورشان در تیم اعتماد به نفس دیگر بازیکنان را افزایش می‌دهد. خیلی خوشحالم که این بازیکنان مصدومیت‌شان بر طرف و سلامتی خود را به دست آوردند. آنان جزئی از تیم ایران هستند.

ملی‌پوش والیبال ایران در باره دیدار با جمهوری چک گفت: مسابقه خیلی خوبی بود و بازیکنان تیم ایران توانستند تمامی خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند و به همین دلیل تیم جمهوری چک در فشار بسیار زیادی قرار گرفت و سه بر صفر مغلوب شد. امیدوارم امروز نیز در مسابقه دوم این روند ادامه داشته باشد.

وی در باره اردو در دو کشور فنلاند و جمهوری چک، گفت: برگزاری این اردوها نیاز مبرم تیم ایران بود و کمک زیادی به آماده‌سازی تیم ایران کرد. بازیکنان رفته رفته آماده می‌شوند تا در لیگ جهانی مسابقه دهند.

قائمی در باره لیگ جهانی امسال و مقایسه آن با سال گذشته گفت: شرایط مسابقات امسال نسبت به سال گذشته فرق کرده است. تیم ایران شش مسابقه پی در پی خارج از خانه دارد و در هفته اول نیز دو مسابقه با آمریکا قهرمان لیگ جهانی دارد.

وی تاکید کرد: مسابقه با آمریکا بسیار سخت است و نمی‌توان نتیجه آن را پیش بینی کرد. به نظر من تیم‌ها از هفته سوم لیگ جهانی به بعد جا می‌افتند و آنالیز آنان از یکدیگر نیز دقیق‌تر می‌شود. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران این تورنمنت مهم را خوب شروع کند و همانند سال‌های گذشته دل مردم ایران را شاد کند.

تیم ملی والیبال ایران که فردا (یکشنبه) جمهوری چک را به مقصد لس آنجلس ترک می‌کند، بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران در هفته سوم لیگ جهانی به مصاف آمریکا خواهد رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها