بازدید 5277

امکان خرید قسطی جهیزیه در هفته جوان

در نمایشگاه ملزومات تهیه جهیزیه که از ۴ تا ۹ خرداد ماه جاری برگزار می‌شود، لوازم جهیزیه با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به زوجین جوان ارایه می‌شود و امکان خرید اقساطی کالا هم وجود دارد.
کد خبر: ۵۰۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 23 May 2015
سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته جوان گفت: در نمایشگاه ملزومات تهیه جهیزیه که از ۴ تا ۹ خرداد ماه جاری برگزار می‌شود، لوازم جهیزیه با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به زوجین جوان ارایه می‌شود و امکان خرید اقساطی کالا هم وجود دارد.

به گزارش ایسنا، روح‌الله مدبر افزود: نمایشگاه ملزومات تهیه جهیزیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته جوان با حضور ۱۲۰شرکت داخلی فعال در زمینه تولید کالاهایی مانند لوازم برقی، مبلمان، فرش دستباف و ماشینی، لوستر و... در مصلای تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ملزومات تهیه جهیزیه را معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌کند، گفت: بازرسی و نظارت جدی بر این نمایشگاه داریم و در صورت مشاهده تخلف برخورد می‌کنیم.

مدبر همچنین درباره وضعیت ارسال نامه وزیر ورزش و جوانان به وزارت دادگستری برای آزادی تعدادی از جوانان زندانی در هفته جوان نیز اظهارکرد: جلسات اولیه در این زمینه با حضور نمایندگان دو وزارتخانه برگزار شده و این کار در مرحله کار‌شناسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار