بازدید 23682

مرگ عکاس بی‌احتیاط در آبشار شلماش

جوان 35 ساله سنندجی هنگام عکاسی در آبشار شلماش سردشت به دلیل بی احتیاطی به داخل این آبشار سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۵۰۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 23 May 2015
جوان 35 ساله سنندجی هنگام عکاسی در آبشار شلماش سردشت به دلیل بی احتیاطی به داخل این آبشار سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

مسوول آتش نشانی سردشت روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: قربانی محمد سعید علی کرمی نام دارد که به همراه اعضای خانواده خود برای گذراندن اوقات فراغت به این آبشار آمده بود.

رحمان امینی گفت: این فرد به منظور عکس گرفتن بر روی یکی از صخره های بالای آبشار اول رفته بود که به دلیل لیز خوردن به داخل آبشار سقوط کرد.

وی افزود: بعد از سه ساعت تلاش ماموران آتش نشانی و غواصان، غریق از آب خارج و به بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت اعزام شد که تلاش پزشکان برای نجات جان وی مثمر ثمر واقع نشد.

به گفته امینی کشف جسد قربانیان آبشار شلماش به دلیل عمق زیاد حوضچه آبشار و مسیر سنگی و صعب العبور بودن مسیر و عدم دسترسی به آن مشکلاتی را برای پیدا کردن اجساد به وجود می آورد.

آبشار شلماش در ۱۵ کیلومتری جنوب سردشت در آذربایجان غربی قرار گرفته و آب آن از شاخه های رودخانه زاب کوچک تامین می شود و از سه آبشار پشت سرهم تشکیل شده است.

آبشار شلماش و رودخانه زاب از جاذبه های زیبای طبیعی در جنوب آذربایجان غربی به شمار می روند که همه ساله پذیرای شمار زیادی گردشگر است که هر ساله نیز تعدادی به دلیل بی احتیاطی در آن دچار حادثه می شوند.

این جاذبه های دیدنی هر سال به ویژه در فصل بهار پربیننده ترین جاذبه گردشگری در شهرستان سردشت هستند.

این اولین قربانی است که در سال جاری در آب های شهرستان سردشت جان خود را از دست می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار