بازدید 1867
مذاکره با قلعه‌نویی صحت ندارد

تابش: مشکلی برای ماندن فرکی وجود ندارد

کد خبر: ۵۰۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 23 May 2015
قائم‌مقام باشگاه سپاهان با اشاره به وضعیت ادامه همکاری حسین فرکی با این تیم گفت: او یک‌سال دیگر قرارداد دارد و بعید می‌دانم مشکلی برای ادامه این همکاری وجود داشته باشد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص بحث ماندن یا جدایی فرکی و اینکه سرمربی سپاهان هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است، گفت: فرکی یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و مشکلی برای ماندن او در سپاهان وجود ندارد. این موضوع را هم باید در نظر گرفت که او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد.

او در مورد شایعه مذاکره سپاهان با سرمربی فصل گذشته استقلال و احتمال بازگشت امیر قلعه‌نویی به اصفهان تاکید کرد: این موضوع صحت ندارد و مذاکره‌ای با قلعه‌نویی انجام ندادیم.گفتم که با فرکی قرارداد داریم و این کار بی‌معنی و غیر حرفه‌ای است که با مربی دیگری وارد مذاکره شویم.

تابش در خصوص حرف و حدیث‌هایی که پیرامون قهرمانی سپاهان و اتفاقات عجیب دیدار تراکتورسازی و نفت مطرح شده است، گفت: در این زمینه صحبتی باقی نمی‌ماند و همه چیز روشن بود. سپاهان با قاطعیت قهرمان لیگ شد و در شش بازی پایانی 18 امتیاز گرفت. در طرف مقابل هم بازی تراکتورسازی و نفت مساوی شد، درضمن ما به آنها نگفته بودیم که مساوی کنند.
قائم‌مقام باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: لیگ امسال کاملاً پاک بود و مورد خاصی وجود نداشت. شما دیدید که در هفته آخر چه اتفاقاتی در بالای جدول افتاد و همچنین در پایین جدول هم همه چیز سالم و پاک بود. اینکه بعضی‌ها دنبال مسائل دیگری هستند، به ما مربوط نمی‌شود. سپاهان 25 درصد شانس قهرمانی داشت و توانست از آن استفاده کند.

تابش در خصوص شائبه باند اصفهانی‌ها در فدراسیون فوتبال، گفت: این مسائل واقعاً صحت ندارد. شما دیدید که رئیس فدراسیون فوتبال هم به تبریز رفته بود. نمی‌توان با این حرف‌ها قهرمانی سپاهان را زیر سؤال برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل