بازدید 2038

استقبال کاسیاس از رقابت با دخه‌آ

کد خبر: ۵۰۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 23 May 2015
سنگربان کهنه‌کار کهکشانی‌ها می‌گوید که از پیوستن سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد به رئال مادرید استقبال می‌کند و آماده رقابت با او برای حضور در ترکیب اصلی سفیدپوشان مادرید است.

به گزارش تسنیم، ایکر کاسیاس تأکید کرد از پیوستن داوید دخه‌آ به رئال مادرید استقبال می‌کند اما چه این اتفاق رخ دهد چه عملی نشود، او از رئال مادرید جدا نخواهد شد.

کاسیاس که این روزها به خاطر نمایش‌های نه چندان جالبش در هفته‌های اخیر به طور گسترده مورد انتقاد واقع می‌شود و مدتی است که حتی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از سوی هواداران رئال هو می‌شود، در یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا در پاسخ به مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد داوید دخه‌آ به رئال مادرید ملحق شود، گفت: البته که دوست دارم این اتفاق رخ دهد.
ظاهراً کاپیتان 34 ساله کهکشانی‌‌ها بعد از گفت‌و‌گو‌یی که با خوسه آنخل، مدیراجرایی باشگاه رئال مادرید داشته است، برای ماندن در رئال مادرید مطمئن‌تر شده است. این در حالی است که تا پیش از این گفته می‌شد بی‌مهری هواداران رئال‌ نسبت به کاسیاس ممکن است او را برای ترک سانتیاگوبرنابئو ترغیب کند.

کاسیاس در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای ترک رئال مادرید دارد، تأکید کرد: من فصل آینده هم می‌خواهم در رئال مادرید بمانم. آیا لازم است که این موضوع را دوباره تکرار کنم؟
بازی امشب رئال مادرید برابر ختافه در هفته سی‌و‌هشتم لالیگا، آخرین بازی کهکشانی‌‌ها در فصل جاری است و کاسیاس برخلاف بازی قبلی رئال برابر اسپانیول به میدان خواهد رفت. نیمکت‌نشینی کاسیاس در آن بازی باعث به وجود آمدن شک و شبهاتی درباره آینده وی در رئال شد اما کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها تمام این شایعات را تکذیب کرد.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ختافه گفت: کاسیاس از من نخواسته بود که او را برای بازی برابر اسپانیول در ترکیب قرار دهم. خودم تصمیم گرفتم که کیلور ناواس برابر اسپانیول بازی کند و ایکر در آخرین بازی به میدان برود. کاسیاس می‌خواهد در جمع ما بماند.
رئال مادرید از ساعت 23 امشب به وقت تهران میزبان ختافه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل