بازدید 21166
۸

پارتی‌بازی سعودی‌ها در صف عملیات انتحاری در سوریه و عراق!

داعش در کتابچه‌ای صد صفحه‌ای به زبان انگلیسی، مسیر رسیدن افراد به فرصت انجام عملیات انتحاری را توضیح داده است. مانند هر رقابت دیگری، متقاضیان ابتدا باید در پایگاه‌های آموزشی وارد شده و سپس توانایی خود را در میدان رزم نشان دهند تا مجوز ثبت نام خود در فهرست متقاضیان انجام عملیات انتحاری را دریافت کنند.
کد خبر: ۵۰۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 22 May 2015
ارتقای مقام در اداره کار سختی است و زمانی که رئیس اداره، سمت‌های مهم را به دوستان و خویشاوندان خود می‌دهد، این کار سخت‌تر هم می‌شود. در حکومت داعش که نیروهای زیادی در توهم رسیدن سریع‌تر به شهادت در راه اهداف ابوبکر البغدادی هستند، گزارش‌هایی منتشر شده که سعودی‌ها، لیست انتظار عملیات انتحاری را دستکاری می‌کنند تا خودشان در انتحار کردن از اتباع کشورهای دیگر پیشی بگیرند.

به گزارش «تابناک»، فارین پالیسی با این مقدمه نوشته حتی در دنیای عجیب خلافت داعشی هم، مهار پارتی‌بازی کار سختی است.

ادعای پارتی‌بازی به نفع سعودی‌ها را کمیل ابوسلطان الداغستانی، یکی از شیوخ داغستانی هوادار داعش در قفقاز شمالی در روسیه منتشر کرده است که بسیاری از اطرافیانش برای کمک به داعش به عراق و سوریه رفته‌اند. وی در مطلب جدیدی به زبان روسی در یکی از وب سایت‌های هواداران داعش، گلایه از این پارتی بازی را تکرار کرده و احمد چاتایف، معروف به احمد الشیشیانی سرکرده گردان «یرموک» از مجموعه نیروهای داعش را به عنوان منبع ادعای پارتی‌بازی سعودی‌ها معرفی کرده است.

به نوشته کمیل، سعودی‌ها با پارتی‌بازی، نام نزدیکان خود را در فهرست افراد منتظر انجام حملات انتحاری جلو‌تر می‌برند.

در مطلبی دیگر کمیل درباره یکی از متقاضیان حملات انتحاری سخن گفته است که بعد از دوره‌ای طولانی ماندن در صف، ترجیح داده به عراق برود تا زود‌تر به آرزویش برای انجام حمله انتحاری برسد.

بنا به ادعای کمیل، این جوان بعد از اینکه سه ماه هم در عراق منتظر رسیدن نوبتش برای انجام عملیات انتحاری شده، ناامید گشته، زیرا سعودی‌ها با پارتی‌بازی و بروکراسی این شانس را از وی گرفته‌اند.

کبیر احمد، یکی از تکفیرهای انگلیسی در جولای ۲۰۱۴ وجود صف انتظار برای عملیات انتحاری را فاش کرده بود. به گفته وی، یکی از فرماندهان داعش، مسئول انتخاب فردی است که باید عملیات انتحاری انجام دهد. این تبعه انگلیسی مدعی شده که برای این کار با فرمانده مذکور لابی کرده است.

داعش در کتابچه‌ای صد صفحه‌ای به زبان انگلیسی، مسیر رسیدن افراد به فرصت انجام عملیات انتحاری را توضیح داده است. مانند هر رقابت دیگری، متقاضیان ابتدا باید در پایگاه‌های آموزشی وارد شده و سپس توانایی خود را در میدان رزم نشان دهند تا مجوز ثبت نام خود در فهرست متقاضیان انجام عملیات انتحاری را دریافت کنند. در کتابچه مزبور به متقاضیان توصیه شده که شکیبا باشند.

به گفته کمیل، فهرست متقاضیان عملیات انتحاری چنان طولانی شده که در بسیاری موارد، متقاضیان قبل از اینکه به آرزوی خود برسند، در میدان نبرد کشته می‌شوند؛ البته به استثنای آنهایی که می‌توانند از پارتی استفاده کنند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۱
انتشار یافته: ۸
لا مصیبه اشد من الجهل
اینها دیگر چه آشغال های هستند!!!!!!!!!!!!!!1
عقل که نباشد جان در عذاب است ... کشتن بیگناه و رفتن به بهشت ؟ در واقع این بلیت بهشت نیست بلکه گرین کارت جهنمه...
واقعا که حماقت وحمارت بیشتر از این نمی شود!!!
دلشون خوش فکر میکنند تو صف بهشتند منتظر هوری خبر ندارند که با این جنایت ها که انجام دادند ته جهنم جاشونه البته با سرب داغ و آتش
جنایتکارانی کثیف به نام انسان ، درندگانی وحشی با. مغزهای پوشالی
ان شرالدواب عندالله صم البکم الذین لایعقلون : بدترین موجودات نزد خدا کرو لالانی هستند که عقل خود را بکار نمی بندند.
چه در جبهه و چه در شرایط انتحاری در هر دو حالت به درک واصل میشوند!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها