بازدید 4263
هر شخصی را انتخاب می‌کردیم اعتراض وجود داشت

اصفهانیان: به برخی اتفاقات تبریز توجه نشد

کد خبر: ۵۰۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 21 May 2015
رئیس کمیته داوران گفت: به برخی از اتفاقات تبریز از جمله حرکاتی که آندرانیک تیموریان انجام داد توجه نشد.

به گزارش فارس، فریدون اصفهانیان درخصوص استعفای حسین عسگری از دپارتمان داوری تصریح کرد: این مسئله به تشخیص خود عسگری بر می‌گردد همانطور که علی کفاشیان اعلام کرد بین دپارتمان و کمیته اختلاف سلیقه وجود داشت و در همه جا دپارتمان باید سیاست‌های کمیته را اعمال کند، نباید اینگونه باشد که هرکس برای خودش تصمیم بگیرد و این درست نیست.

وی در خصوص اتفاقات تبریز و اینکه داوری مورد هجمه قرار گرفته، گفت: فغانی یکی از داوران خوب ماست چرا که اگر او را انتخاب نمی‌کردیم می‌گفتند چرا برای دیدار به این مهمی داوری که تجربه سوت زدن در جام جهانی را دارد انتخاب نشده است، هرکسی را که انتخاب کنیم برخی‌ها شاکی هستند.

رئیس کمیته داوری تصریح کرد: متأسفانه به برخی موارد در این دیدار توجه نمی‌شود، اینکه چرا بازیکن با تجربه‌ای چون آندرانیک تیموریان که باید الگوی جوانان ما باشد حرکاتی انجام می‌دهد که باعث می‌شود اخطار دوم را بگیرد و از زمین بازی اخراج شود. فغانی در بازی قانون را اعمال کرد.

وی در مورد اینکه یک پنالتی هم برای تراکتورسازی گرفته نشده، گفت: من در مورد صحنه اخراج تیموریان صحبت کردم، او بازیکن باتجربه‌ای است و می‌گویم چرا باید چنین حرکاتی را انجام بدهد، ما به این مسئله رسیدگی نکردیم.

اصفهانیان در مورد اینکه آیا احتمال محرومیت فغانی وجود دارد، گفت: به هر حال اشتباه در هر بازی وجود دارد شما مشاهده می‌کنید در بازی‌های بزرگ هم داوران اشتباه می‌کنند به هر حال هر بازی شرایط خاص خود را دارد و من هم معتقدم که اگر مدیریت در بازی وجود داشت بهتر بود؛ من صحبتی از محرومیت نمی‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل