بازدید 2792

ملی‌پوشان باز هم 100 دقیقه تمرین کردند

کد خبر: ۵۰۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 21 May 2015
تمرین امروز (پنج‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه دستگردی دنبال شد.

به گزارش ایسنا، تمرین تیم ملی فوتبال ایران که امروز (پنج‌شنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه دستگردی آغاز شد همانند تمرین روز گذشته به مدت 100 دقیقه به طول انجامید.

ابتدا بازیکنان تیم ملی با گرم کردن کار خود را آغاز کردند و پس از آن با انجام حرکات سرعتی کوتاه و بلند در طول و عرض زمین کار خود را ادامه دادند.

پس از آن بازیکنان تیم ملی روبروی یکدیگر قرار گرفتند و با ارسال‌های بلند منطقه زمین را برای یکدیگر عوض می‌کردند.

تمرین بعدی امروز تیم ملی با تقسیم شدن بازیکنان به سه گروه سفید، قرمز و آبی دنبال شد. آن‌ها ابتدا در سمت راست زمین قرار گرفتند و با تقسیم شدن به سه گروه با کمترین لمس توپ و با دستور ارسال از جناحین و گاهی اوقات با شوت به دروازه کار را پیش بردند. پس از آن به نیمه چپ زمین بازی منتقل شدند و با تکرار همین تمرین کار خود را ادامه دادند. پس از آن مجددا به سمت راست زمین منتقل شده و تمرین قبلی را تکرار کردند.

حدود 50 تماشاچی از نزدیک تمرین تیم ملی را نظاره‌گر بودند. بختار رحمانی که صبح امروز به منظور تست پزشکی و آمادگی جسمانی به اردوی تیم ملی اضافه شده بود عصر امروز با تست آمادگی جسمانی کار خود را دنبال کرد و پشت دروازه، تمرین‌های اختصاصی خود را با توجه به دستور مربی انجام داد. امیرحسین صادقی نیز به دلیل مصدومیت جزئی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

در پایان تمرین امروز، گروه قرمزپوش در بازی تمرینی به عنوان برنده انتخاب شد و بنابراین گروه‌های سفید و آبی مجبور شدند به قرمزپوشان کولی دهند. در این لحظه هاشم بیگ‌زاده که کاور سفید به تن داشت، به گوشه‌ای از زمین رفت و کاور قرمز پوشید و کاور سفید خود را در زیر پیراهن پنهان کرد تا در جمع ملی‌پوشان حاضر شود اما بازیکنان تیم ملی به سرعت این کار او را تشخیص دادند و بیگ‌زاده مجبور شد کاور قرمز جعلی خود را مجددا با کاور سفیدی که پنهان کرده بود تعویض کنند.

سردکردن بدن‌ها، آخرین بخش از تمرین امروز بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر