بازدید 2822

انتقاد نماینده اردستان از رئیس مجلس و وزیر نفت

کد خبر: ۵۰۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 21 May 2015
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از رئیس مجلس و وزیر نفت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد بخشایش در تذکری شفاهی گفت که ترجمان قوه مقننه مجلس شورای اسلامی است و طبق فرمایش امام (ره) باید در رأس امور باشد. اما احساس نمایندگان آن است که مجلس انفعالی، احساسی و ضعیف عمل می‌کند. به اعتقاد من باید این ضعف را در خودمان جست‌وجو کنیم نه منشأ خارجی.

او ادامه داد: این ضعف به هیأت رئیسه برمی‌گردد وقتی ریاست مجلس جلوی استیضاح را می‌گیرد و نمی‌گذارد اعلام وصول شود این ضعف مجلس است. شاید ائتلاف و زدوبندی پشت پرده وجود داشته باشد که ذیل مصالح ملی در عمل مصالح فردی را در نظر می‌گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور وزرا در صحن علنی به هنگام پاسخگویی به سوالات نمایندگان گفت: به هنگام حضور وزرا در صحن عده‌ای از نمایندگان برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه گردهم می‌آیند چون وزیر مربوطه وقت کافی برای نمایندگان در نظر نمی‌گیرد. بعلاوه دفتر نمایندگان در حد یک بخشدار هم نیست. در حالی که می‌توان از کمک‌های در اختیار رئیس مجلس برای کمک به افراد حقیقی و حقوقی استفاده کرد.

بخشایش از وزیر نفت نیز انتقاد کرد و با بیان این که وی ماهیانه 100 میلیون تومان به مدیر شرکت نیکو در سوئیس می‌دهد ادعا کرد: در حالی که این مدیر 12 ماه سال 14 ماهش در ایران است. حقوق و پاداش 100 میلیونی یعنی حرکت به سمت اشرافی‌گری. فرد مورد نظر هم نه تخصص و نه توانایی دارد فقط نیروی آقای زنگنه و مطیع امر اوست.

نماینده اردستان در ادامه ادعای خود بیان کرد: آقای زنگنه تمام اعوان و انصار خود را وارد حوزه نقد نموده و حیف و میل بیت‌المال اولویت ایشان شده است.

این نماینده مجلس نسبت به وضعیت معلمین ابراز ناخرسندی کرد و گفت: معلمین چراغ راهنمای جامعه هستند. انتظار این است که به این قشر نگاه تولیدکننده داشته باشیم نه نگاه مصرف‌کننده.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر