بازدید 5677

هاشمی:عده‌ای شعارگو در امور مانع ایجاد می‌کنند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در کشور با یک عده آدم کم سواد و شعارگوی روبه رو هستیم که در امور مانع ایجاد می کنند.
کد خبر: ۵۰۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 21 May 2015
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در کشور با یک عده آدم کم سواد و شعارگوی روبه رو هستیم که در امور مانع ایجاد می کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی روز پنج شبه در مراسم سی وسومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این افراد کم سواد و شعارگوی مانع می شوند که خیلی از تحصیل کرده های خوب، خوش غیرت و دلسوز کشور که از خارج می آیند و می توانند برای کشور مفید باشند ، فعالیت کنند.

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این افراد شعار می دهند که این فرد که این گونه بوده وارد جلسه ای که شده بی حجاب بوده و همسرانشان یک بار بی حجاب دیده شده اند.

وی ادامه داد: راه های موهن را ببندند و بگذارند اساتید با سواد ما که در خارج هستند بیایند و در کار پژوهش به ما کمک کنند چرا که موضوع پژوهش خیلی مهم است.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه یکی از بزرگ ترین افتخارات ما این است که یکی از بزرگ ترین دانشگاه های حضوری دنیا را در اختیار داریم گفت: دانشگاه آزاد رو به رشد است و خودکفا ، احتیاج به چیزی ندارد و فقط مزاحمت برای آن ایجاد نکنند.

وی خاطرنشان کرد: روسای واحدهای ما برای اخذ تاییدیه شورای عالی انقلاب فرهنگی مدت ها معطل می شوند تا این تاییدیه را دریافت کنند ولی نباید این طور باشد و باید بگذارند دانشگاه کار خودش را بکند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر