بازدید 5833

گذشت از باجناق خطاكار در جلسه محاكمه

کد خبر: ۵۰۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 21 May 2015
مرد جواني كه از شش سال قبل به اتهام قتل باجناقش در حبس به سر مي‌برد، سرانجام موفق به جلب رضايت از اولياي دم شد.

به گزارش جوان، نماينده دادستان روز گذشته مقابل هيئت قضايي شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران ايستاد و در توضيح كيفرخواست گفت: متهم پرونده كه فربد نام دارد، از شامگاه 11 مهر ماه سال 88 در بازداشت به سر مي‌برد. شب حادثه مأموران كلانتري 142 كن بعد از اطلاع از درگيري در يكي از خانه‌هاي شهر زيبا در محل حاضر شدند. ب

ررسي‌ها نشان داد فربد بعد از درگيري با باجناقش كه مقصود نام داشت، وي را به قتل رسانده‌ است. نماينده دادستان تهران متهم را گناهكار شناخت و براي او درخواست صدور مجازات قانوني كرد.

بعد از اينكه اولياي دم درخواست قصاص كردند فربد در جايگاه قرار گرفت و گفت: از حادثه‌اي كه اتفاق افتاده ناراحت هستم. از همان شب به خاطر كاري كه كرده‌ام پشيمان شدم. متهم گفت من انگيزه‌اي براي قتل نداشتم.

براي يك لحظه عصباني شدم، كنترل خودم را از دست دادم و ديگر چيزي نفهميدم. مي‌دانم كه خودم و چند خانواده‌ را به خاك سياه نشانده‌ام.

يكي از شاهدان گفت شب حادثه جشن تولد يكي از اعضاي خانواده بود و فربد و مقصود به همراه همسرانشان در جشن دعوت بودند. شب از نيمه گذشته بود و فربد و مقصود كه مشروب مصرف كرده بودند با هم مشاجره كردند. ابتدا مقصود دو ضربه مشت به صورت فربد زد و دعواي آنها بالا گرفت. بعد هم فربد چاقو كشيد و چند ضربه به مقصود زد. يكي از ضربه‌ها را هم به سفيدران او زد كه منجر به فوتش شد.

بعد از آن متهم براي آخرين بار در جايگاه ايستاد و گفت: از حادثه‌اي كه اتفاق افتاده است، پشيمان هستم و از خانواده مقتول درخواست گذشت دارم.

سپس هيئت قضايي خطاب به اولياي دم گفتند كه متهم از كاري كه كرده،‌ پشيمان است و در صورت امكان توصيه آنها به گذشت است. اولياي دم هم گفتند كه از متهم در قبال دريافت ديه گذشت مي‌كنند. بعد از آن پرونده از جنبه عمومي جرم بررسي و متهم به حبس و پرداخت ديه محكوم شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل