بازدید 6108

ارجاع نامه اعتراض‌ تراکتورسازی به فدراسیون

باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران مراتب اعتراض خود را نسبت به مشکلات داوری دیدار تیم‌های تراکتور سازی تبریز و نفت تهران اعلام کرد و خواستار پیگیری آن شد.
کد خبر: ۵۰۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 20 May 2015
باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران مراتب اعتراض خود را نسبت به مشکلات داوری دیدار تیم‌های تراکتور سازی تبریز و نفت تهران اعلام کرد و خواستار پیگیری آن شد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان لیگ فوتبال در همین رابطه در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض باشگاه تراکتورسازی مبنی بر ضرر مادی و معنوی این باشگاه با توجه به تذکر قبلی این سازمان نسبت به حساسیت فوق‌العاده این مسابقه و مذاکره با ریاست محترم فدراسیون فوتبال قبل از مسابقه را اعلام کرد و خواهان رسیدگی فوری به درخواست باشگاه تراکتورسازی و اعلام نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

در همین رابطه سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جواد ششکلانی رئیس هیات فوتبال استان آذر بایجان شرقی نیز در نامه مشترکی به ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به عملکرد داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران مراتب اعتراض خود را اعلام و خواهان پیگیری این موضوع شدند.

متن کامل نامه باشگاه تراکتورسازی به شرح ذیل می باشد:

" نایب رییس محترم فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ

جناب آقای تاج

سلام علیکم

احتراما پیرو اعتراضات قبلی و ابراز دغدغه‌های باشگاه تراکتورسازی در جلسه حضوری روز پنجشنبه مورخ 24 / 2 / 1394 در شورای تامین در محل فرمانداری و پیش از آن در جلسه هماهنگی بازی و همچنین تاکیدات فرماندار محترم مبنی بر عدم صلاحیت داور بازی آقای فغانی و تغییر داور بازی تراکتور و نفت تهران و احتمال بروز حوادث پیش‌بینی نشده ناشی از عواقب تصمیمات غلط داور مسبوق به سابقه در امر قضاوت علیه تیم تراکتورسازی به حضرتعالی، بدینوسیله به استحضار می‌رساند که نتیجه این تصمیم‌گیری غلط از سوی کمیته داوران منجر به بروز مشکلات و ضررهای مادی و معنوی بسیاری که مهم‌ترین آن‌ها توهین به شعور میلیون‌ها طرفدار فهیم آذربایجان و تحریک احساسات تماشاچیان در ورزشگاه و تغییر سرنوشت لیگ چهاردهم گردید. بدیهی است که در این میان فقط و فقط باشگاه تراکتورسازی تبریز قربانی تصمیمات کاملا ضعیف و مغرضانه‌ی داور بازی گردید.

لذا با توجه به حسن سابقه حضرتعالی در پیگیری و احقاق حق باشگاه‌ها و با عنایت به آسیب و لطمه وارده به هواداران فهیم و همچنین باشگاه تراکتورسازی، تقاضای رسیدگی عاجل و دقیق به موضوع داوری یکسویه و مغرضانه آقای فغانی در بازی فوق و استیفای حقوق از دست رفته باشگاه تراکتورسازی اقدام لازم مبذول فرمایید.

شایان ذکر است مستندات جمع‌آوری شده پیرامون حوادث داوری و بازی در قالب لوح فشرده متعاقبا تقدیم می‌گردد.

قبلا از مساعدت و پیگیری حضرتعالی کمال تشکر را دارد.

و من الله توفیق

سعید عباسی

مدیرعامل "
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها