بازدید 5665

نکسوس بعدی گوگل به احتمال زیاد چینی خواهد بود

در حالی که قرار است، در آینده نزدیک، مدل جدید گوشی هوشمند «نکسوس» گوگل روانه بازار شود، از هم اکنون چند شرکت سازنده دستگاه‌های هوشمند برای ساخت این نکسوس وارد رقابت شده‌اند. در حالی که هنوز گوگل سازنده بعدی هوشمند معروف خود را مشخص نکرده، ‌شواهدی وجود دارد که می‌توان از روی آنها تخمین زد که این سازنده چه کسی خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 20 May 2015
نکسوس بعدی گوگل به احتمال زیاد چینی خواهد بوددر حالی که قرار است، در آینده نزدیک، مدل جدید گوشی هوشمند «نکسوس» گوگل روانه بازار شود، از هم اکنون چند شرکت سازنده دستگاه‌های هوشمند برای ساخت این نکسوس وارد رقابت شده‌اند. در حالی که هنوز گوگل سازنده بعدی هوشمند معروف خود را مشخص نکرده، ‌شواهدی وجود دارد که می‌توان از روی آنها تخمین زد که این سازنده چه کسی خواهد بود.

به گزارش «تابناک»، این موضوع امروز مورد توجه نشریه «دیجی تایمز» قرار گرفته است و بر اساس نوشته این نشریه، سازندگانی نظیر ال جی، شیائومی، لنوو و هواوی از هم اکنون برای ساخت نکسوس بعدی شرکت گوگل اعلام آمادگی کرده‌اند.

اما در حالی که شرکتی مانند ال جی پیش از این در ساخت مدل‌هایی از نکسوس با گوگل همکاری کرده است و همچنین سایر شرکت‌های معتبر در بازار گوشی‌های هوشمند وجود دارند که می‌توانند همکاری خوبی در این زمینه با گوگل داشته باشند، «دیجی تایمز» بر این باور است که سازنده بعدی نکسوس گوگل یک برند چینی خواهد بود.
 

نکسوس بعدی گوگل به احتمال زیاد چینی خواهد بود

اما دلایلی که برای این موضوع در این گزارش ذکر شده‌اند، قابل توجه و تأمل هستند. از جمله مهم‌ترین این دلایل را باید توسعه بازار گوگل در کشور و اقتصاد قوی چین و همچنین گسترش و توسعه روند همکاری گوگل با شرکت‌های سازنده گوشی موبایل در سراسر جهان دانست.

نشریه دیجی تایمز البته احتمال زیادی را در این خصوص مطرح کرده است که شرکت لنوو شانس بیشتری را در این خصوص دارد و دلیل خود را خرید شرکت موتورولا از گوگل می‌داند. همچنین از آنجایی که مدیر ارشد بازار یابی شیائومی یعنی «هوگو بارا» یکی از مدیران سابق اجرایی در شرکت گوگل بوده، ‌این احتمال نیز مطرح شده که شرکت شیائومی‌ یکی از رقیبان اصلی، برای ساخت مدل بعدی نکسوس وارد میدان شود.
 

نکسوس بعدی گوگل به احتمال زیاد چینی خواهد بود

در عین حال نباید از قدرت نمایی‌های اخیر شرکتی مانند هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند غافل بود، زیرا این شرکت را نیز در زمره رقیبان اصلی برای همکاری با گوگل در این زمینه قرار داده است.

بر پایه همه این اطلاعات و هرچند هنوز گوگل رسما اعلام نکرده ‌که کدام یک از شرکت‌های تکنولوژی فعال در بازار گوشی‌های هوشمند سازنده بعدی نکسوس خواهد بود، ‌این احتمال به شکلی قوی مطرح است که یکی از این برند‌های چینی سازنده این گوشی هوشمند در آینده نزدیک باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس