بازدید 34145

شناسایی منشأ حوادث ورزشگاه یادگار تبریز

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از پیگیری جدی حوادث تبریز خبر داد و گفت: به مستندات خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم و با عوامل این حادثه برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۰۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 20 May 2015
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از پیگیری جدی حوادث تبریز خبر داد و گفت: به مستندات خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم و با عوامل این حادثه برخورد خواهیم کرد.

علی اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس تحقیقات و پیگیری های انجام شده منشاء اصلی این ماجرا، یکی از افراد باشگاه تراکتورسازی تبریز بوده که عدد دو را با دست به مربی این تیم نشان داده و البته با توجه به اختلال در شبکه مخابراتی به دلیل حضور 100 هزار تماشاگر، برخی تماشاگرنماها نیز بی نظمی هایی را ایجاد کرده اند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اشاره به مسائل پیش آمده در آخرین دیدار لیگ برتر در تبریز گفت: این حوادث قطعا به طور جدی مورد تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت، زیرا نمی خواهیم بهانه ای به دست برخی افراد برای ایجاد تفرقه در جامعه و اهالی فوتبال بدهیم.

وی با اشاره به درگیری بازیکنان پس از دربی تهران، این موضوع را مرتبط با کمیته انضباطی دانست و گفت: بر اساس آیین نامه، حوادثی که در داخل محدوده زمین رخ می‌دهد، در چارچوب فعالیت های کمیته انضباطی است و کمیته اخلاق مسائل پیش آمده در خارج از محدوده زمین را مورد بررسی قرار می دهد.

محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود از انتخاب بهترین بازیکن و تیم اخلاق خبر داد و تصریح کرد: درصدد هستیم با بررسی برخی معیارها نظیر کارت های زرد و قرمز ، رعایت بازی جوانمردانه، احترام به رقیب و رفتارهای اخلاقی بهترین بازیکن و تیم اخلاق در لیگ چهاردهم را تا هفته آینده معرفی کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۰
انتشار یافته: ۲۴
طبق يك رسم متداول قديمي كسي كه ديوارش از همه كوتاه تر هست بعنوان مقصر معرفي و همه از اين كه ماجرا بخوبي و خوشي تمام شد خوشحال ميشويم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
مثلا اگر به دروغ بگن کار اصفهانیها بوده همه خوشحالتر می شن . بالام جان تیمتون تا دقیقه 94 خودش رو کشت نتونست گل بزنه اونقد ر بیعرضه بودن که برد 3 - 1 را وا دادن حالا تقصیر 1000 کیلومتر اونطرفتر تو اصفهانه ؟
برنامه نود همه چی رو رو کرد
بیسیمچی ها
تناقضات حرفای آقای بهروان
خاموش بودن اتفاقی اسکوربورد

حالا این وسط چرا باید کادر فنی تراکتورسازی سر خودش کلاه بزاره و شایعه مدیریت شده تو ورزشگاه پخش بشه جای ابهام داره
چقدر مسئولای ما خوبن که مقصرو پیدا کردن!!!!
تابناک عزیز به نظر گروهی معاند و خرابکار در کشور نفوذ کرده اند و مترصد طراحی حوادث و خرابکاری برای ضربه زدن عامدانه به نظام و رو در رو قرار دادن مردم با مسئولین و دولت هستند
جلویشان باید گرفته شود وزارت اطلاعات کجاست
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
با این لحن حرف زدن مشخصه جز بچه های بالا هستی. چقدر شماها همه چیز دان هستید. ما اگه شما رو نداشتیم چیکار می کردیم
منشاء حوادث نشان دادن عدد دو یکی از افراد باشگاه تراکتور بوده؟؟
مردم رو چی فرض کردید؟
حتی تلویزیون رختکن هم قطع شده بود
اون هم حتما پسر تونی هست!
با جه جراتی در استادیوم 60000 نفره 100000 انسان را جا داده اند و اصلا چرا تلفن و اینترنت قطع بوده.؟اگر وقایعی مثل واقعه استادیوم آزادی اتفاق می افتاد الان وضعیت چه گونه میشد.؟
خب معلومه گیر دادند به پسر مربی تراکتور. اون بیچاره فقط داشته سعی می کرده چیزی که بین تماشاگرها شایعه شده بود را به گوش نیمکت برسونه! منشائ نیست که!
طبق معمول !!! مقصر خود خلبان بوده!!!!
هزاران بار شکر برخدا که من در استادیوم بودم منشا این شایعه از میان سکوها شروع شد و در واقع نیمکت تراکتور آخرین کسانی بودند که شایعه مساوی به گوش آنها رسید، مسبب این شایعه هم داور بود اگر داور جو را کنترل می کرد شایعه پردازان هم مجبور نبودند برای کنترل جو چنین حرکت زشتی انجام دهند
به این میگن دروغ شاخدار
اینا همش طفره رفتن از موضوع اصلی هست. بابا یکی این مسئولارو توجیه کنه که موضوع مهم پیدا کردن کسی که نتیجه اشتباهی رو به کادر فنی تراختور داده نیست. سوال اساسی پیدا کردن فرد یا افرادی هست که این خبر رو در ورزشگاه پخش کردن که در نهایت به کادر فنی تراختور رسیده. این مسئله تا حدودی هم با ویدیوهای پخش شده و صحبت های قنبرزاده مشخص شده که از پشت دروازه شروع شده
علامت v که با دست نشان می دهند نشانه پیروزی است نه عدد دو
هه هه هه .. خيلي خنديديم.. به افتخار همه ما جيگرا..
من يه سوال دارم ؟ چرا مارو جيگر فرض مي كنين؟ چرا فك مي كنين خودتون خيلي با هوش تر از مخاطباتونين؟
با سلام. متاسفم براي اين چنين نطري كه ميخواهد همه را مقصر جلوه دهد غير از فغاني.همه ميداننند فغاني امسال به تنهايي چند امتياز براي سپاهان آورده. كه مهمترين آنها بازي تراكتور سپاهان بازي سپاهان پرسپوليس و در نهات تير آخر در بازي تراكتور و نفت كه هم پنالتي تراكتور را نديد هم كارتهاي مسخره اي به ركن تيم تراكتور داد و در نهايت نتيجه را عوض كرد كه اگر نميكرد اين همه وقايع اتفاق نميفتاد.همه دلايلي كه گفتيد باعث وقوع وقايع تلخ برعليه تيم و مردم تبريز شد ولي باعث باخت تيم فغاني بود والسلام. . حال داوري چرا اين همه مشكل داشت فقط شخصي مثل دايي ميت واقعيت رو كنه.
بازی کی بود کی بود من نبودم شروع شد!!!!
خیلی جالبه :)))) عوامل فدراسیون نظر ندن خیلی سنگین ترن!
واسه همین دیگه قرار شده فقط وزیر ورزش صحبت کنند. تا دیگه تناقض گویی پیش نیاد.
چه جالب. چقدر این تیم بنده خدای سپاهان بدخواه داره ...
مشکل چیه؟تراکتور باید میبرد که زورش نرسید یا اشتباه داوری بود خلاصه نبرد.
اما اگر میبرد همه چی تموم بود دیگه؟ بازی مساوی بود.این وسط اگر الیویرا میفهمید اون سمت نتیجه چیه کاکرو یا سوباسا رو میفرستاد تو زمین؟ نه عزیزم اینقدر بزرگ نکنید قضیه رو.
با احترام فراوان به طرفداران تراکتورسازی، فوتبال همینه.همه چی رو سیاسی نکنید.
حرف مفت مالیات نداره و بهترین روش برای رفع تکلیفه
چرا راستشم نمیگین که بهروان و بهمنی وشمس محمدی این شایعه را پخش کرده اند فردوسی پور پته همه را ریخت بیرون
بابا جان برین برنامه 90رو قشنگ ببینید که بهمنی با چه راحتی و صراحت و مطمئن میگه بازی دو -دو شده - دوما چرا کارت زرد اول اندو رو اصلا نشون نمیدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان