بازدید 10085

دستگیری بیش از 100 اوباش پایتخت

جانشین رییس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از 100 تن از اراذل و اوباش شرق و جنوب تهران در عملیات گسترده پلیس طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 20 May 2015
جانشین رییس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از 100 تن از اراذل و اوباش شرق و جنوب تهران در عملیات گسترده پلیس طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار قادر کریمی با حضور در مقر پلیس امنیت تهران بزرگ که اراذل و اوباش دستگیر شده را به آنجا منتقل کرده بودند، در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته طی عملیاتی در سطح سرکلانتری‌های پنج، شش و هفت پایتخت، 104 تن از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه حوزه اجرای عملیات محدوده شرق و جنوب پایتخت را شامل می‌شود، گفت: این دومین مرحله از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در سال 94 بود و همانطور که به مردم قول دادیم، اجرای طرح‌های محله محور با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده انتظامی پایتخت همچنان ادامه خواهد داشت.

جانشین رییس پلیس پایتخت ادامه داد: در جریان عملیات شب گذشته پلیس بیش از 60 تن از دستگیرشدگان را اراذل و اوباش سطح یک، دو و سه شامل می‌شوند و 40 تن دیگر از دستگیرشدگان نیز مزاحمین نوامیس هستند که اغلبشان از مقابل مدارس دخترانه دستگیر شدند و میانگین سنی‌شان کمتر از 20 سال است.

کریمی با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش اظهار کرد: بین 60 تا 70 نفر از دستگیرشدگان سابقه‌دار بودند که با هماهنگی مقام قضایی بنا شده تا مجازات‌هایی با قدرت بازدارندگی بیشتر برای آنان اعمال شود.

وی درخصوص اقلام کشف شده از سوی این افراد به ایسنا گفت: از دستگیرشدگان چندین قبضه سلاح شکاری، مقادیر قابل توجهی موادمخدر و سلاح سرد کشف شده است.

به گفته جانشین رییس پلیس پایتخت در میان دستگیرشدگان برخی از افراد نیز به دلیل شکایت شهروندان دستگیر شده‌اند.

کریمی همچنین درباره اینکه این افراد چه جرایمی را مرتکب شده‌اند،گفت: ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت، سلب امنیت شهروندان، تخریب مغازه و خانه، شرب خمر و... از جمله جرایمی است که این افراد مرتکب شده‌اند.

جانشین رییس پلیس پایتخت افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرمشان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد که در آنجا تصمیماتی متناسب با جرم و سوابقشان گرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در میان دستگیرشدگان که اغلبشان جوان بودند، افرادی دارای کمتر از 20 سال سن نیز به چشم می‌خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲۱
اینها هم مثل داعشند قارچ وار سبز می شن
"به گزارش ایسنا، در میان دستگیرشدگان که اغلبشان جوان بودند، افرادی دارای کمتر از 20 سال سن نیز به چشم می‌خورد."!!!
خب!چشمتان روشن!
تابناک لطفن حکم قضایی شون رو هم پیگیری کن
لابد دانش آموزان زیر 20 سال رو هم با همان خلافکاران سطح یک در یک بازداشتگاه و مسیر و ...!
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
جلو دبیرستان دخترانه مزاحم شدن، عواقب داره!
آدم عادی و سالم نیست که! یکی هست مثل همون سابقه داره!
همه اعدام همین
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
مستقیم در محل تیر خلاص!
يك جاي كار مي لنگه، اينها همه تبليغات است و براي گرفتن تشويقي پول و درجه و مناصب و گرنه مملكت ما اينقدر اوباش نداره كه اينها هر سال چند بار جمعيت چند صد نفري مي گيرند و سي سال تمام نمي شه، يا اينقدر قاچاقچي داره كه چهل سال آنها را مي گيرند و مي كشندو تمام نمي شود يا اينقدر بي سواد داره كه چهل سال است سالي چند ميليون نفر با سواد مي شوند ولي هنوز بي سواد داريم، خلاصه نشان مي دهد كه آمارها غلط يا كارها بيهوده است ولي هزينه بر
فقط اعدام
امروز ميگيريد نيم ساعت ديگه‌ازادن
ايران چقدر ارازل و اوباش داره
جوان كمتر از بيست سال اراذل برآمده از سيستم آموزشي ناكارآمد است!
دم شما گرم. تو مملکت اراذل و اوباش فراوان شده.
باعث اشاعه اوپاش مسولين هستند سالهاي كه قول اشتغال به مردم داده اند ولي كمتر بقولشان عمل كرده اند اين مسولين هستند كه بايد علت تمام نارسايي ها را جستجو ودرمان نمايند روز بروز جامعه بفساد كشيده ميشود خاوري ها ميلياردها ميبرند جوان بي كار دنبال دزدي ده هزارتوماني است
چه فايده يه هفته بعد ازاد ميشن
دو روز دیگه آزاد میشنو وحشیانه تر به جامعه بر میگردن
خوبه والا اون 40 تای دیگم به برکت هم بند بودن با دوستان اراذل سطح دار کم کم ارتقا پیدا می کنن، و به سطح 3 و 2 و 1 می رسن تا انشاله فارغ التحصیل شن!!
سلام . پيشنهاد ميدم اين ارازل و اوباش رو كه جمع آوري مكنند اونا رو براي تخليه انرژيشون به جنگ داعش بفرستند تا ملت هم از دستشون راحت باشند.
هر دم از این باغ بری میرسد
اگر ریشه بیکاری و فقر خشکیده شود این میوه نامبارک فقر و بیکاری نیز بالطبع از جامعه رخت میبندد .
میانگین سنی‌شان کمتر از 20 سال است.؟؟؟؟؟

چرا سعی میکنید اوباش سازی کنید؟؟
اینها برادرای من و شما هستن که تربیت بهشون یاد ندادیم و سرمون گرم خودزنی های سیاسی خودمون در نهادهای مراقبتی از خانواده گرفته تا آموزش و پرورش و ..هست.
بفرستيد به مقابله داعش در الرمادى،يا يمن يا تو افغانستان با طالبان بجكند،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار