بازدید 10593

بررسی احتمالات نیمکت فصل آینده استقلال

کد خبر: ۵۰۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 19 May 2015
ظاهرا حضور فرهاد مجیدی به عنوان دستیار مربی فصل بعد استقلال امری قطعی است. حضور 5 نام برای هدایت سرمربی گری استقلال در حالی صورت می‌گیرد که ظاهرا فرهاد مجیدی دستیار قطعی سرمربی فصل بعد آبی‌پوشان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بعد از جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال که در آن اعضا به این تصمیم رسیدند که برنامه چند مربی دیگر را هم بررسی کنند، کمیته فنی استقلال ظاهرا تشکیل شده و اعضای آن منتظر نتیجه مزایده چهارم سرخ‌آبی‌ها هستند.

کمیته فنی استقلال مانند نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر شامل منصور پورحیدری، مسعود معینی و رضا صادق پور است. آنها ظاهرا تمرکز اصلی‌شان روی 5 مربی است که سه مربی آن داخلی است و دو مربی آن خارجی است.

پرویز مظلومی، امیر قلعه‌نویی و احتمالاً علیرضا منصوریان سه گزینه داخلی و دو مربی خارجی که سرشانس نیستند هم گزینه‌های خارجی آبی‌پوشان هستند. هرچند که با روشن شدن تکلیف مزایده چهارم بررسی برنامه این مربیان سرعت می‌گیرد اما به نظر می‌رسد که یک چیز در این میان حتمی است و آن هم دستیاری مجیدی در استقلال.

کاپیتان سابق استقلالی‌ها در دو پیام اخیری که در صفحه اجتماعی‌اش گذاشته به ثبت اعداد جدید در استقلال اشاره کرده و تلویحا خبر از بازگشتش به استقلال داده است. در صورت وقوع این اتفاق باید قید حضور قلعه نویی را در استقلال زد و گفت که حضور قلعه‌نویی در بین گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال تنها یک نمایش است؛ نمایشی جهت کنار گذاشتن محترمانه سرمربی فصل گذشته استقلال.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر