بازدید 142604

وضعیت نامزدهای انتخاباتی در نتایج یک نظرسنجی

طبیعتاً چنین نظرسنجی‌هایی احتمال و ضریب خطای چند درصدی دارند، اما با توجه به اینکه این نظرسنجی ترکیبی از چند نظرسنجی اینترنتی و میدانی است، به نظر می‌رسد که بتواند تا اندازه‌ای فضای انتخاباتی را به ویژه در بازه‌های زمانی مشخص تبیین و تحلیل کند و ...
کد خبر: ۵۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۲ 31 May 2009
مؤسسه راهبرد دانش، نتيجه نظرسنجي خود را در جامعه آماري با فراواني درصد شركت‌كنندگان بر مبناي پاسخ مثبت به «شركت فعال در انتخابات» با تعداد دو هزار نفر اعلام نموده است.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، اين مؤسسه براي بالا بردن جامعه آماري خود با توجه به تشابه پرسش‌های خود، با دو سايت «بازنويس» و «آفتاب» از آمار دو سايت ديگر به ويژه در بخش پيش‌بيني‌اش با عنايت به رشد آماري در مقاطع گوناگون بهره برده است.

بنا بر اين گزارش، نظرسنجي «بازنويس» بدين صورت بوده است:

سوال: «از نظر توجه به خرد جمعي، صداقت و علم و توان حكومت‌داري، به كدام يك از گزينه‌هاي زير رأي مي‌دهيد؟»

نتيجه: «تعداد كل آراي داده شده 77058 بوده كه از اين تعداد، 28086 نفر (44/36 درصد) به ميرحسين موسوي، 25454 نفر (03/33 درصد) به محمود احمدي نژاد، 21227 نفر (54/27 درصد) به محسن رضايي و 2291 نفر (9/2 درصد) به مهدي كروبي رأي دادند.»

و نظرسنجي سايت «آفتاب نيوز» از اين قرار بوده است كه:

سوال: «به کدام گزينه رأي نمي‌دهيد؟»

نتيجه: تعداد كل آراي داده شده ۱۸۳۹۱به شرح زیر:


نتايج اين نظرسنجي بدين شرح است:



گفتنی است، طبیعتاً چنین نظرسنجی‌هایی احتمال و ضریب خطای چند درصدی دارند، اما با توجه به اینکه این نظرسنجی ترکیبی از چند نظرسنجی اینترنتی و میدانی است، به نظر می‌رسد که بتواند تا اندازه‌ای فضای انتخاباتی را به ویژه در بازه‌های زمانی مشخص تبیین و تحلیل کند و با نشان دادن شیب صعودی یا نزولی هر یک از نامزدها، میزان تأثیرگذاری برنامه‌های تبلیغاتی آنان را نشان دهد.

ضمناً باید گفت، این نظرسنجی بیشتر نشان دهنده نظر نخبگان است و به دلیل ابزار محدود، کمتر به نظر توده مردم دسترسی داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
نظرسنجیهای اینترنتی حتی ترکیبی فاقد
اعتبار است چون اکثریت مردم دسترسی
اسان به اینترنت ندارند.
هر طور شده مي‌خواهيد اقبال احمدي نژاد را كمشان دهيد. ولي خدا مي‌داند قدرت را به كي بسپارد.
ميشه گفت اين نظر سنجي تا حدودي بصورت علمي وبدون اعمال نظر طراحان صورت گرفته است
این یافته ها قابل اتکا نیست چرا که بیش از نیمی از افراد جامعه ما معنای "خرد جمعی" را نمی دانند!
این کاملن اشتباست از دوستان تابناک انتظار دارم واقعیت رو منتشر کنند در تمام نظرسنجی ها احمدی نژاد آخره
اين نظرسنجي ها مبناي علمي ندارد. خيلي جدي نگيريد.
دلتون خوشه ها! انصافا اصلا معلوم نیست که نظرسنجیتون ساختگیه!! آخه محسن رضایی که توی همه ی نظرسنجی ها زیر 5 درصد رای داره، توی دانشگاه ها هم که زیر 1 درصد!! چطور ممکنه توی این نظر سنجی 27 درصد رای داشته باشه. یه شعور مردم احترام بگذارید لطفا!
انتظار داریم سایت جامعی برای نظر سنجی باشه تا همه جناحی در اون شرکت کنن و نتیجه اون عادلانه باشه ولی در کل فضای جامعه با این نظرسنجی برابر هست
در این نظر سنجی گفته شده به کدام گزینه رای نمی دهید . نگفته که به کدام گزینه رای می دهید پس آنکه کمتر است لزوماً بیشتر رای نمی آورد
اي كاش برنامه هاي دكتر رضايي و پشتكار و نيروي جواني دكتر احمدي نژاد در كالبد موقر و متين موسوي همگي باهم ويژگيهاي رئيس جمهور آينده را تشكيل ميدادند.
لطفا تیتر را عوض کنید میزان حمایت نخبگان
اگه به راي مردم احترام نزارن كودتا نزديك است
اي تابناك گرامي نظر همه كاربران را درج كنيد انقدر فكر منافع خود نباشيد من با صداي بلند مي گويم درود بر احمدي نژاد
چه خوب میشه که میر حسین و رضایی به دور دوم بروند !

دیگه هم بر اساس وجود شخصیت هایی مثل احمدی نژاد فضا احساسی نمیشه و مردم بر اساس تعقل انتخاب خواهند کرد ...
تف به قبر پدر دروغگو!!!
من که هر چی گشتم همچین موسسه ای تو اینترنت پیدا نکردم . میشه لطفا" آدرس سایت رو بذارین که حداقل بشه جداول و آمار رو دقیقتر مشاهده اکرد !
اين نطرسنجي يه بازيه ساخته گيه عمدا اراي دكتر احمدي نزاد رو خواستيد ضعيف نشون بديد در حالي كه اراي دكتر خيلي بيشتر از اين حرفاست توده ي مستضعف و رنج كشيده ي ملت يكصدا طرفدار دكترند
ولی معلوم نیست چرا مردم همیشه بر خلاف روشنفکران رای می دهند؟؟
با سلام
بر فرضی هم که این نظر سنجی واقعیت داشته باشد، نکتۀ بسیار بسیار مهم این است که این نظر سنجی از طریق رایانه و اینترنت صورت گرفت و شما خوب می دانید که بیش از نود و پنج درصد رأی دهندگان به ویژه شهرستان ها و روستاهای کشور یا به اینترنت دسترسی ندارند و یا اگر دارند از آن اینگونه استفاده نمیکنند. ما در جامعۀ ایران هستیم و نه اروپا و آمریکا. اتفاقا نکتۀ ظریف این است که همان نود و پنج درصد هستند که تعیین کنندۀ انتخابات خواهند بود و نه یک عدۀ محدود اینترنتی ها. ثانیا از طریق اینترنت یک فرد می تواند صدبار و بلکه بیشتر اقدام به رأی دهی کند . به طور خیلی ساده کافی است یک بار به سایت مربوطه وارد و سپس خارج ج و مجددا وارد شود و رأی دهد. بنابراین هیچ کنترلی و اعتمادی به آن نیست. نظر سنجی دارای ارزش و اعبتبار است که اولا از سوی یک مؤسسۀ مستقل و غیر دولتی و حزبی انجام شود، ثانیا نظرسنجی مبتنی بر علم و تحقیق میدانی و از همۀ اقشار جامعه در کلیۀ سطوح و شهرها و روستاها و با مراجعه فیزیکی انجام شود و سپس نتیجۀ ان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
بنده اصلا با این نظر شما که این نظرسنجی با چند درصد این ورو اونور ممکن است صحت داشته باشد موافق نیستم . این نظرسنجی صد درصد مخدوش و فاقد اعتبار است.
برادران من بدانید که مخاطبان شما و کسان که از طریق اینترنت با شما ارتباط برقرار می کنند اکثرا آدم های تحصیل کرده اند و قطعا این نظر سنجی های فاقد اعتبار و شبه انگیز مورد انتقاد این افراد قرار خواهد گرفت و رد خواهد شد با یک استدلال خیلی ساده.
با تشکر و موفق باشید.
خیلی عالیه چون باعث امیدواری رقیبان احمدی نژاد میشه و این باعث میشه بیان پای میز مناظره و اونجاست که سونامی احمدی نژاد دوباره همشون و همتون رو در هم می پیچه...الیس الصبح بقریب؟
پاسخ به آنانكه به اين نظر سنجي ها دلخوشند، باشد 22 خرداد.
ميزان رأي ملت است (نه نظر سنجي هاي خاص)
منظور دوستان تابناکی از جمله ی آخر اینه که اگر احمدی نژاد با اختلاف زیاد پیروز شود با رای نخبگان نبوده بلکه با رای مردم محروم و بیچاره و (باز هم به قول تابناکی ها!)غیر نخبه بوده.
جالبه..اين نمودار اول كه به صورت ميله اي هست..در نگاه اول بدون خواندن دقيق سوال آن، به ذهن متبادر مي كند كه اين آرايش راي دهندگان به كانديداها هست... و نه "راي ندهندگان" نوعي زيركي است ديگه
به هرحال در كل به نظ من هم اين نتايج بخصوص نمودار رشد و افت خيلي به واقعيت نزديك است حداقل در اجتماع پيراموني خودم اين رو ميبينم
من كه فكر ميكنم..ميرحسين و رضايي به دور دوم راه پيدا ميكنند
با توجه به قابليتهاي رضايي، در مناظرات و ارايه برنامه مي تونه نظرات خيليا رو به خودش جلب كنه
من كه ميگم رضايي پديده انتخاباته..هرچند بدلايلي خودم بهش راي نميدم
چرا شما نظر سنجی نمیزارید؟
جون مامانتون كه راست گفتيد ديگه
دلتان خوش باشد تا صبح دولتتان بدمدولبی پیروز انتخابات در 23خرداد اول مردم بعد دکتر احمدی نژاد میبشد
چه عجب ما یک سایت منصف دیدیم البته رای موسوی در توده ها بیشتر است باور ندارید به مناطق جنوب تهران مثل عبدل اباد سری بزنید
سلام امیدوارم که همانطوری که در سوالتون صداقت پرسیدین آمارتون هم با صداقت باشه چون این دفعه اگه زمین بخورین دیگه تا ابد الدهر قطع نخاعین اگه دروغ گفته باشین حواله تون به اون دنبا البته اگر اعتقادی داشته باشین از 46 میلیون واجد شرایط حدود 25 میلیون در روستاهان و از 20 میلیون دیگه حدود 7-8 میلیون به اینترنت دسترسی ندارن حالا با عقل سلیمی که خداوند بتون عطا کرده آمار احمدی نژاد رو حساب کنین فکر می کنم حدود 15-18 میلیون بشه
خيلي خريد آخه از استقبال مردم ميشه فهميد راي دكتر محسن! چقده! خاك برسر جيره خوارتان! هيهات من الذله واقعا خودتان از عملكرد خودتان ناراضي نيستيد!
اينجا ايران اسلامي است كشور كمونيستي نيست كه بتوان با سياست هاي كمونيستي اداره اش كرد
نمیدانم چرا نظر سنجی های منتشر شده در تمام سایت ها، حاکی از برتری کاندیدای مورد نظر خودشان دارد؟
ای دروغگوهای بی عقل
الله یعلم حیث یجعل رسالته
زنده باد احمدی نژآد منادی مهدویت در جهان
موقع نشستن و طرح و شعار دادن همه ماشااله اوستای کارن ولی نمیدونم چرا بعد از انتخابات دیگه طرح و برنامه و غیره تعطیل تا انتخابات بعد !
واقعا بازی جالبیه ....سوال دوم ...به چه کسی رای نمی دهید؟؟؟؟
لطفا شما هم یک نظر سنجی نسبت به اینکه به چه کسی رای میدهند بگذارید.تا بازدیدکنندگان محترم نظربدهند.ممنون میشم.
جالبه كه در تلاشند راي رضايي را چند برابر نشان دهند
ولی توده مردم با اقای دکتر احمدی نژاد مظهر عزت و اقتدار ملی هستند بیخود وقتتان را تلف نکنید
كذب محض است وبازور زدن به جايي نمي رسيد
تا خدا چه چبز بخواهد و مردم انتخاب کنند
درود بر كروبي و درود بر اين دروغگوهها
ازبین احمدی نژاد وموسوی اکثرروستاییان که متاسفانه به حساب نمی آیند به هرکی رای بدهند پیروزانتخابات خواهدبود
این همه دوروغ واقعا خجالت اوره..بعد از انتخابات دست شما هم رو میشه..متاسفم...
مگر هنوز کسی پیدا می شود که به احمدی نزاد رای بدهد؟.این 4 سال بدبختی بس نبود؟
البته نظر سنجی های اینترنتی مبنایی بر نتیجه گیری نهایی نیست چون همونطور که فرد دوم گفتن عوام جامعه مثل پدر و مادر من و اکثر کسبه و امثالهم دسترسی به نت ندارن

ولی در حد و مرز خودش این نوع نظر سنجی ها دقیق هستند و با توجه به اینکه شماره IP چک میشه امکان دوبار رای گیری نیست (البته اونا که آی پی ثابت هستند)
موج سبز سید سالار کل کشور را فرا گرفته است .این آمار ساختگی است .موسوی دور اول با 65.5 درصد آرا پیروز می شود.( یک چهارم جمعیت کشور ترک ، کردها ، لرها ،مازندران ، گیلان ، تهران و...)البته نظرات طرفداران موسوی را شما طبیعتاً درج نمی کنید.
خدا محمود را دوست دارد هرجه دلتان می خواهد تخریب کنید
به یاری خداوند متعال آقای احمدی نژاد چهار سال دیگه رئیس جمهوره هرچند ایشان به این سمت بعنوان یک جایگاه خدمتگزاری نگاه می کنند ولی برای مملکت مهمه آیندش دست کی باشه.
افسوس می خورم به این که اگر در دور گذشته هر کدام از نامزدهای اصول گرا (قالیباف، رضایی و لاریجانی) انتخاب می شدند در این دوره نیز صد در صد رای می آوردند ولی متاسفانه آقای احمدی نژاد با برنامه های خود اصول گرایی را تخریب کرد.
آخه عزیز جان ، تمومه مردم و اقشار جامعه می خوان به کروبی رای بدن اونوقت تو کمترین نظر و دادی به کروبی
درود بر کروبی
آخه عزیز جان ، تمومه مردم و اقشار جامعه می خوان به کروبی رای بدن اونوقت تو کمترین نظر و دادی به کروبی
درود بر کروبی
تابناکی ها شما اصلا تابلو نیستین! آقا محسن شما هم اصلا تابلو نیستین!!!! بابا لا اقل میدادین خودم واستون یه چیز معقول با اکسل در میاوردم ....بس کنید مسخره بازیو دیگه! دارین کل حیثیت تابناکو سر یه انتخابات از بین میبرید!!
نظر سنجی های اینترنتی قابل اعتماد نیستند
خودتان این را بهتر میدانید
1. با کدام جامعه ی آماری؟؟
2. این جامعه چقدر گسترده بوده است؟!
3. چه کسی انجام داده است؟
از اون 27 درصد رضایی معلومه که چقدر این نظر سنجی معتبره
احمدي نژاد هر چي باشه پاچه خوار بعضي ها نيست
هموني كه با قدرت اون فعلا جرات حرف زدن دارند
الان احمدي نژاد دو نقطه ضعف اساسي دارد كه همه اصولگرايان دلسوز را نگران كرده و مي گويند اگر به نفع رضايي انصراف دهد، حتي اگر انتخابات را به اصلاح طلبان واگذار كنند، به دليل شخصيت معقول و پرستيژ اقتصادي رضايي لااقل گفتمان اصولگرايي زنده مي ماند.

الان احمدي نژاد يك افت شديدي در نظرسنجي هاي دانشگاهي دارد كه البته از روز اول هم اين ضعف را داشت و الان در رتبه چهارم است در حالي كه محسن رضايي در آخرين نظرسنجي دانشگاهي چسبيده به موسوي در پله دوم قرار دارد.

ديگر اينكه احمدي نژاد در نظرسنجي هاي عمومي هم دارد از موسوي عقب مي افتد و در نظرسنجي صداوسيما كه خودشان راستي هستند هم با سه درصد اختلاف راي، در پله دوم قرار گرفته است.

مساله سوم اينكه در نظرسنجي ها وقتي مي پرسند به چه كسي قطعا راي نمي دهيد؟ احمدي نژاد در رتبه اول است ولي رضايي در رتبه آخر است. (به ترتيب رضايي، موسوي، كروبي و احمدي نژاد).

دلسوزان اصولگرا معتقدند مردم و به ويژه نخبگان با احمدي نژاد لج كرده اند و اگر او كنار برود و همه اصولگرايان از محسن رضايي حمايت كنند حداقل اين است كه آبروي اصولگرايي حفظ مي شود. احمدي نژاد هم مي تواند بگويد نگذاشتند كار كنم و با مظلوميت كنار برود و بگويد در اعتراض به تباني احزاب كنار رفتم.
با تمام احترام برای همه ی کاندیداهاو با ارزوی توفیق برای زحمتکشان این مرز و بوم باید به عرض دوستان برسه که وقتی حرفای مفت شنیده بشه و توهین باید علتش رو جست و علت این امر بجز کوتاه شدن دست بعضیا از حیف و میل حقوق بیت المال مثل اون سیمکارتهایی که آقای احمد نژاد از دست اقا زاده و بر وبچه هاشون گرفت نیست و گرنه خودشون می دونن الگوی شرافت و عزت و افتخار ایرونی توی دنیا و نمونه ی شهامت و شهادت همون چیزایی که بچه ها ی این مرز بواسطه ی داشتنش از خودشون میگذشتن و سینهای خود رو جلوی دشمن قرار می دادن تا این مرز و بوم حفظ بشه
با افتخار به احمدی نژاد که محکم و پرقدرت در مقابل مستکبران و زورگویان جهان و در مقابل رانت خواری آقایون ایستاده است ، رای میدهم این افتخاری ایست بزرگ که قلب مقام معظم رهبری را شاد میکنه و به کوری چشم دشمنان ایشان و دشمنان رهبری آقای احمدی نژاد رای خواهد آورد.
نظراتتان رابگذاريد در كوزه ابش بخوريد انشا اله احمدي نژاد با اكثريت ارا خدمتگذار مردم مي شود
چرا شما در سایت تون فقط وفقط به احمدی نژاد اهانت میکنید هر چیزی که به میل شما نیست می گویید دروغ است نظر موافقین رئیس جمهور را انعکاس نمی دهید فکر نمی کنید شما هم به یک نوع دیکتاتوری وسانسور نظر مخالفین خود مبتلا هستید!!!؟
مگر می شود یک نفر صدر صد بد وبدون کار مثبت باشد.
ولی فکر کنید چرا ما همیشه در افراط وتفریط هستیم هم در اظهار خوبی وهم بدی؟
متشکرم هرچند امیدی به انعکاس این متن نیست ولی حداقل به سئوالات حقبر توجه بفرمائید
اگر بنا باشد انتخابات صورت بگیرد و مسببین این گرفتاری بوجود امده محاکمه نشوند فایده ای ندارد . حتما باید محاکمه حضوری باشد و شخص اقای کردان هم برای لطمه ای که به حیثیت مجلس و قوه قضائیه وارد کرده پاسخگوی عملکرد خود باشند .
چرا خودتون ومردم رو گول میزنید در این نظرسنجی دروغی آقای رضایی پیشتاز
معرفی شده است.
مردم فهیمند و میفهمند.
انتخابات اینترنتی نیست متا سفانه خیلی از دوستان فکر میکنند تمام ملت پشت کامپوتر نشستند و به اینترنت وصل شدن و تنها کارشون شرکت در نظرسنجی هاست
با توجه به عدم استقبال مناطق شهری امروزه نتایج انتخابات به قشر روستایی بستگی دارد و این روستاییان عزیز کارهای مهمتری از اینترنت دارند
این هم دروغ بزرگ دیگری از تابناک که همیشه مدعی بی طرفی بود ولی ....
اینهمه تند روی نظرات برخی از بینندگان برای چیست ؟
همه ايران به رنگ سبز در اومده بعد شما رای رضايي از همه بيشتر نشون داديد بابا يه چيزی بنويسيد که آدم باور کنه
به هنگام انتخابات دوم خرداد 86 هم همه نظر سنجی ها نشان میداد که ناطق برنده است اما خاتمی شد . معلوم است که نظر سنجی ها فقط در واقع نظر سایت یا گروه تحقیق کننده را میگوید برای القای نظر خود به جامعه و تاثیر گذاشتن بر رای مردم که این شانتاژ است و دروغ پردازی و خیانت به مردم برای جلب نفع گروهی صورت می گیرد . چند درصد از مردم ایران با اینتر نت سروکار دارند که آن چند درصد اینطور مطابق با خواسته محقق نظر بدهند . اصولا سواد به معنی 5 کلاس ابتدایی یا دیپلم نیست جامعه زمانی پاسخ اینتر نتی اش صحیح است که حداقل 90 درصد مردم با اینتر نت سروکار داشته باشند نه اینکه فقط ثبت نام کنکور وامثال این کارها آنهم از طریق دکانهای خیایانی انجام میشود . این سواد و سطح آگاهی و علمی جامعه نیست . پس دل خود را با این نظر سنجی های من درآوردی خوش نکنید .
کسانی که تبلیغات سنگین می کنند پولهای تبلیغات مربوط به سرمایه دارها ومفت خورها و دلالها و نوکیسه های بعد از انقلاب و سرمیاه دارانی که احساس خطر کرده اند میباشد . آقای موسوی انسان شریفی است اما مانند سلیمان به دام مورچگان گرفتار آمده . کسانی که زیر علم ایشان سینه میزنند از وضعیت لباس پوشیدن و اخلاقیاتشان معلوم است دو رکعت نماز هم در عمرشان نخوانده اند چه برسد به اینکه دوستدار موسوی نخست وزیری که امام حمایتش کرد باشند بلکه آنان گرگهای هستند که لباس میش پوشیده اند و حتی انقلاب را قبول ندارند چه برسد به اسلام و افراد منتصب به انقلاب یا مثلا موسوی ها یا کروبی ها را . فقط دنبال منافع خود هستند و اینکه دوباره امید دارند با آمدن موسوی سفره چاپیدن مردم باز شود و دوباره داستان بخور بخور و الی آخر .... چرا که تشخیص داده اند که از وی میتوان بسیار سوء استفاده ها کرد و از مردم سواری ها گرفت . یعنی از طریق افراد انقلابی و منتصب به انقلاب و امام خون مردم را بمیکند . اینها منافقان واقعی اند . و دشمنان در لباس دوست . امید است اگر موسوی هم انتخاب شد دست فرصت طلبان سودجو را که وامهای آنچنانی گرفته و نمی دهند و کسانی را که بدون ضمانت اجرایی پرداخت پولهای میلیاردی گرفته اند کوتاه کند .
مي‌خواد باورتون بشه يا نشه... همينه
چراسایت تابناک چرندیاتی نظیر "تف به قبر پدر دروغگو!!!" به عنوان نظر انعکاس میدهد، این ادبیات مربوطبه یک جای دیگر است.
جالبه اراء اصولگراها بالاست در صورتی که اینترنت بازها اکثرا تفکرات اصلاح طلبانه دارند
وقتي احمدي نژاد راي بياره همه داد و بي داد ميكنند بابا بسته ديگه سايت تابناك كه مخالف احمدي نژاد هست رو هم قبول نداريد . عزيزان دوم خردادي صبورباشيد .
چه عجب تابناک یه دفعه بیطرف کار کرد انشا ا... همیشه اینجوری باشه
من عاشق آقای احمدی نژاد هستم.حتی اگر بگوید من نعوذبالله امام زمان هستم.حاضرم به خاطر او دنیارا فداکنم.
من در استان فارس زندگي ميكنم ودر شهر شيراز با احترام به همه كانديداها ولي با صداقت بگويم اينجا راي اول به ميرحسين است وبعد به احمدي وبعد كروبي واخر رضايي و اين را با توجه به راي روستا وشهر ومحله هاي كل شهر عرض مي نمايم ولي اميدوارم آنكس كه صلاحيت دارد انتخاب شود. يا مهدي
شب آبستن است تا چه زاید سحر

آقای احمدی نژادناقض اصول گرایی و صداقت هستند.
جل الخالق!!!!!!!!!
نظر سنجی بذارید لطفا
عجیب ترین نکته این نظرسنجی که غیرقابل باور است، رای بالای رضایی است
نها که اینترنت ندارند همه به احمدی نژاد رای می دهند.
تیجه آخر كار معلوم میشود و روسیاهی برای شما می ماند
فکر کنم یک خورده غیر طبیعی به نظر می آد
با همه احترامی که برای آقای رضایی قائلم ولی بعید می دونم ایشون رای آنچنانی داشته باشند .. فکر کنم کروبی بیشتر از ایشون رای داشته باشند ...
به نظر من هم رضایی پدیده انتخابات هست.احتمالا با موسوی به دوره دوم میره
افسوس از اين حكايت درد آلود
كه پاسخ خدمتت فقط تهمت بود
در صبر و تحمل غرض ورزي ها
افسانه شدي مثل جومونگي محمود
از خواب بیدار شوید احمدی نژاد 25 میلیون رای می آورد.
تابناک حیا کن رذالت رها کن
الیس الصبح بقریب
بزودی تمام دروغتان برملا خواهد شد و اعتماد عمومی را از دست خواهید داد
معلوم است از نظر سنجی سایت های مورد حمایت بیگانه چه در می آید و سایت تابناک هم با چه هدفی آتش بیار معرکه شده است .مکروا و مکرالله ،والله خیر الماکرین
از سايت معوج تابناك مي خوام كه ترتيب ي نظر سنجي عادلانه رو بدن تا بفهمن دنيا دست كيه. دكتر دوست داريم
انها رو ارباتون هاشمی گفته بنویسین مگه نه ؟
ببینیم چه کسانی به دکتر احمدی نزاد نه میگویند ؟ باسخ : ( صیهونیسم جهانی و ... ) و چه کسانی آری میگویند باسخ : ( همه و همه و همه غیر از ... ) در ضمن همین امرور یک مراجعه به لیست متقاضا یان مرخصی های مسئولین این سایت و مشابه بیاندازید که فرار را بر قرار بلافاصله بعد از اعلام نتیجه شمارش آرا فوق العاده و بی نظیر و رکورد شکان بین 25 تا 30 میلیون رای دکتر احمدی نزاد محبوبترین ریاست جمهور نظام جمهوری اسلامی ایران ...
با سلام
سایت تابناک طیف متنوعی از مخاطبین را دارا می باشد . به نظر بنده اگر در این روزها که نزدیک به انتخابات است اقدام به نظرسنجی نمائید نتایج آن قابل تأمل خواهد بود.
باور کنین باور کردیم خوب کار ندارید دیگه ما بریم
عجب آدمهاي بي انصافي هستيد اينها كه من در آوردي هست فقط انقلاب سبز
بسمه تعالي
با تشكر از شما عزيزان .شما را به 23 خرداد سوق خواهم داد.اميد كه خداوند همه ما را بيامرزد انشا ا...
بالاخره یک روز نظر بنده را هم در سایت خودتان منتشر خواهید کرد. لذا صبوری خواهم کرد. به هرحال، نمی دانم که خودتان هم می فهمید که یکطرفه قضاوت میکنید یا سر زیر برف کرده اید. انصاف نیست که خادمان اسلام و مسلمانان را تخریب کرد. اگر به خدا و اسلام و انقلاب اسلامی سر سوزنی معتقدید نکنید اینکارها را. شما که جیره خوار کسی نیستید؟ هستید؟
با سلام، نظر سنجی های اینترنتی در ایران که فقط تعداد بسیار کمی از شرکت کنندگان در رای گیری کاربران اینترنت هستند نمی تواند معتبر باشد.
همين كه تابناك با وجود وابستگي فكري به آقاي رضايي اين نظر سنجي را منتشر كرده ميشه به صحتش مطمئن بود.
در جواب دوستانی که اینقدر احمدی نژاد را با خدا و مهدویت مرتبط می کنند باید بگویم که اگر این آدم خدا می شناخت جوابگوی خلق خدا می بود. کافیست آقا عوام فریبی!
خيلي خنده دار بود فكر كنم آمارو سر و ته ديدند. درود بر موسوي
جالبه به جز سایتهای حامی احمدی نژاد در بقیه نظرسنجی ها نتایج مشابه است و این یعنی خداحافظ احمدی نژاد...
کسانی که از احمدی نژاد دفاع می کنند از کدام قسمت کارکرد4 سال گذشته راضی هستند؟لطف" یه نفر منو قانع کنه تا بهش رای بدم
چرا حرص مي خورين يكي ميشه ديگه و هركي بشه راي اكثريت جامعه است بايد احترام گذاشت
من که به احمدی نژاد هرگز هرگز رای نخواهم داد
سوگند به لاله ها اگر برخیزیم تقدیر بنام موسوی خواهد شد .
سلام

بي ترديد همه شما بزرگواراني كه عمل و رفتار خدايي دكتر احمدي نژاد را تاييد مي كنيد در صواب و بهره الهي آن سهيم خواهيد بود.
چهار سال بدبختی برای دشمنان ایران .
دعوا نکنید. برای سلامتی هر چهار کاندیدا، موسوی، کروبی، رضایی و رئیس جهمور آینده صلوات بفرستید
دل تون را با نظر سنجي ها خوش كنيد.دور قبل دكتر هشتم بود تو نظرسنجي هاي ساختگي.اختلاف انشااله15 ميليونه
چقدر تابلو طرفداري آقاي محسن رضايي مي كنيد فكر كنم نضر سنجي را بلعكس ديدند.
اولا از وقتي هشدار رييس محترم سايتتون به اصولگراها رو در باره از دست رفتن كرسي رياست جمهوري و روي كار اومدن مجدد اصلاح طلبان ديدم ديگه خوندن اين آمار و ارقام رو از طرف شما طبيعي ميدونم.شما امروز اصلا اشاره اي به فيلم انتخاباتي موسوي كه پر از شور و هيجان بود نكردين.اينم باز از طرف شماطبيعيه.اما گرچه احتمالا اين نظر رو درج نميكنين بهتره خودتون يه نظر سنجي بزارين.مطمينم بيش از سي هزار نفر راي ميدن.اينم يه راه براي حصول اطمينان از راي 27 درصدي رضايي خواهد بود
ملت جوابتونو ميده.اندكي صبر سحر نزديك است.
مگه انتظاري غير از اين داشتيد؟ فقط دكتر احمدي ن‍ژاد عزيز
با تشکر از شما بااین نظر سنجی و با این منحنی فوق العاده علمی. اگر شما به نظرات شهروندان ایرانی دراینجا توجه کنید که در این خصوص نظر داده اندمتوجه خواهیدشد که بیشتر این افراد به اقای احمدی نژاد نظر مثبت دارند بعد به اقای موسوی واقای کروبی و بعد اقای رضایی این امر حاکی از این است که این نظر سنجی ومنحنی شما بر عکس طراحی شده است. با تشکر محمد احسان از قاهره.
این آقایان طرفدار دولت عدالت محور به غیر از فحاشی و توهین کار دیگری بلد نیستند؟شما کی می خواهید آداب مبارزه و مناظره یاد را بگیرید؟
اگر تا حالا نمي خواستم به احمدي نژاد راي بدم اما شما كاري كرديد كه بسمت اون توجه پيدا كنم . اين همه حمله به يك نفر معلومه خيلي دلتون را درد آورده !
انصاف هم خوب چيزي است من نمي‌گويم احمدي نژاد صد در صد خوب كار كرده ولي انصاف نيست كه بگوييم ما را بدبخت كرد.اي كاش دولت آينده كه مي‌آيد به اندازه دولت احمدي‌نژاد كار مفيد انجام دهد
رضایی هرچی باشه مرده
نامردو دروغگو نیست
کسی که به هم جناحی خودشم رحم نمیکنه نامردو دروغگویه
خیلی مردی آقا محسن
احمدی نژاد رییس جمهور ایران خواهد شد
خب معلومه که میرحسین رای بالاتری دارد.دیگه الان طرفدارای احمدی نژاد هم این موضوع را خوب فهمیدن.به امید پیروزی فرزند زهرا
با سلام
دست مريزاد كه جامعه آماري انتخاب شده بنظر خيلي دقيق به نظر مي رسد. شيب مثبت تعداد راي نمودار مير حسين در طول زمان را مي توان با كمي دقت در كوچه و باز احساس نمود. مطمئن باشيد مير حسين در دور اول رئيس جمهور خواهد بود.
انشاالله
متشكرم
با سلام اگر درج بفرماييد.....اين انتخابات جدال همه حق و همه ظلمه ، جدال همه فقرا با همه اغنياء است ، جدال همه مردي با همه نامردي هاست...به احمدي نژاد راي مي دهم چون مظلوم است و مرد و مردمي....
من خودم به آقای رضایی رای میدم ولی این نظرسنجیو قبول ندارم این نظرسازیه
مردم به كسي از جنس خودشان راي ميدهند حقيقتا آقاي احمدي نژاد از جنس مردم است كارمند
بدبختها منتظر رسوایی وروشدن دستتون باشید.الا ان حزب الله هم الغالبون .
واقعا یاکور هستید یا خودتون رو به کوری زدید.صم بکم عمی فهو لا....
خداوند ،دشمنان ما را از میان احمق ها آفریده و شما تابناکی ها را هم از میان بدبخت ها. حقیقتا ازنظر مخ تعطیلید.
جو سازی اینترنتی کار خوبی نیست !شما خوب میدونید خیل عظیمی از مردم محروم که به احمدی نژاد رای میدن دسترسی به اینترنت ندارن! هر آماری بدون در نظر گرفتن اونا بی اعتبار خواهد بود.
فکر کنم،‌ از اون نقططه‌ای که خط زرد و آبی به هم رسیده‌اند،‌ اشتباهاً امتداد زرد و آبی عوض شده باشد.
خدایا آنرا آور که ظلم برخی بر برخی بردارد و همه آزادی بیان داشته باشند
بنظر آمار ارائه شده مغرضانه می باشد ان شاا... آقای دکتر احمدی نژاد باز هم بیشترین آراء را کسب خواهد کرد. منتظر باشید
طرح كميته ايكس
1- اعلام پيروزي موسوي قبل از شمارش آراء
2- فراخوان وحضور افراطيون براي اغتشاش در شهرها در ساعت پاياني روز انتخابات
این کاملا اشتباه است در تمام نظرسنجی ها احمدی نژاد گزینه اوله در 24 خرداد نمونهد عملی آن تحقق پیدا خواهد کرد
این آمار درست نیست. منتظر 22 خرداد باشید تا احمدی نژاد بار دیگر البته با رای بیشتر انتخاب می شود. انشاالله
دروغ دروغ و باز هم دروغ. شما مسلمان ها چرا اینقدر دروغ می گویید؟ از سایت تابناک متعجبم.
احمدی نژاد و موسوی به دور دوم خواهند رفت
تابناک چقدر خودش رو تابلو کرد.
همه میدونن رای کروبی چند برابر رضایی هست
و در کل رای احمدی نژاد و موسوی یکسان و در مواردی احمدی نزاد بیشتر هست.
جالبه هر کسی از ظن خویش میشود یار من
کثافت های دروغگو
الهم عجل لولیک الفرج (زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد)
جالبه چقدر راحت یک سایت زحمات یک رئیس جمهور را پایمال میکند.
احمدی نژاد خیلی انسان خوبیه ولی بدرد رییس جمهوری نمیخوره فقط حاج محسن رضایی
نتایج این سه نظر سنجی با هم متفاوت است ! در صورتیکه اگر درست بودند و جامعه آماری آنها یکسان بود باید نتایج مشابه بودند !!!
مادرزمان نخست وزيري اقاي ميرحسين
چهارسال يك ريال به حقوق كارمندان دولت اضافه نشد واگرقرارباشد وي رئيس جمهر شود باز دچارهمان همان ركود باشيم واينگونه مملكت داري ازدست من بي سوادهم برمايد
دقيقا درست است. ديروز كوهنوردي رفته بوديم(حدود110 نفر)در يك راي گيري نتايج زير بدست آمد: 1- احمدي نژاد(31) 2- موسوي(39) 3- رضايي(26) 4- كروبي(4)
این هم یه بازی دیگه .اما چشتون کور احمدی نژاد بازم رییس جمهوره...
تعداد روستائیها آنقدر زیاد نیست که بعضی از دوستان روی رای آنها حساب کرده اند. اکثر روستاها جمعیت 4سال قبل را هم ندارند
حالاسياست به كنار ! ادب و فرهنگ ما به اصطلاح « مسلمانان » انقلابي را مي بينيد ؟! ماكه مي گوييم « سياست ما عين عبادت ما است » ؟!!!
به اين ترتيب چه ادعايي داريم و آنهم در مقابل چه كسي و چه قومي ؟ چشم جهان به ما است و آنگاه اين است جنبه يا ظرفيت يا به اصطلاح اخلاق سياسي ما؟ نخواستيم....
تازنده ايم رزمنده ايم دست حق يارت احمدي نژاد
اگر راي هم نياورد دركارنامه اش رضاي خدا وخدمت به محرومين را دارد
هیچ بقالی نمی گه ماست من ترشه! فعلا تو باد این نظر سنجی ها بخوابید فردای 22 خرداد از نتایج واقعی شوکه خواهید شد. این نظر سنجی ها به درد دلخوشی بعضی ها می خوره.! مخصوصا نظر سنجی دوم خیلی به عکس واقعیت نزدیک است! یعنی به کدام کاندیدا رای می دهید؟
آقايوني كه از آقاي احمدي نزاد دفاع مي كنيد خودتان كلاهتان را قاضي كنيد ما روابط خوب با كشورهاي ديگر نمي خواهيم ما پول نفت نمي خواهيم ما هيچ چيز نمي خواهيم فقط آسايش مي خواهيم به نظر شما مردم در اين 4 سال آسايش داشته اند چرا اينقدر احساساتي برخورد مي كنيد مگر همه رئيس جمهور بودن به اين است كه در كشورهاي ديگر لاف بزنيم و كشورمان را يك كشور گل و بلبل معرفي كنيم. واقعاً متاسفم كه به شما اينتطور تلقين شده است.
نفرين خداوند بر كساني كه به خاطره پست ومقام و....دروغ ميگن وآمار مورد نظرشونو به مردم ارائه مي كنن به ولله شرم آوره باوجود افرادي مثل شماها كه حاضريد شرافت وصداقت را باسياست و....معامله نماييد اين مملكت هرگز لباس عافيت به تن نخواهد پوشيد
فقر و بیکاری
به طرفداران احمدي نژاد كه اميدوار به پيروزي وي در انتخابات هستند عرض كنم: اينقدر از خدا و دين و پيامبر و ... مايه نذاريد يا بهتر بگم اينقدر دين و ايمان مردم را بازيچه هوسهاي خودتون نكنيد. خدا سرنوشت قومي رو تغيير نميده مگر به دست خودشون. اگه چشاتونو واز كنيد پيروزي مهندس موسوي رو مثل روشنايي خورشيد ميتونيد ببينيد.
رای رضایی بیشتر می شود چون از سر فکر و دانش است. او یک نظامی است. چه ایرادی دارد که یک نظامی بی جناح رییس جمهور شود؟ مگر تاریخ فرانسه ژنرال دوگل را به خود ندید؟ مگر او مهندس دوگل بود؟ من از میر حسین به رضایی تغییر رای دادم. نه من بلکه بسیاری از اطرافیانم. درود بر رضایی.
افلاطون مي گويد آنهايي كه فكر مي كنند دانا تر از آنند كه در سياست دخالت كنند مجبور ميشوند سلطه احمقها را بپذيرند
با سلام
هر كس در سايت خودش نظر سنجي مي كند و معلوم است بازديد كنندگان آن سايت طرفداران آنها هستند و بيشتر به آنها راي مي دهند. بعد نظر نمونه هزار نفري را به كل جامعه تعميم ميدهد و افكار عمومي جامع را مخدوش مي كند و پس فردا كروبيهايي از خواب بيدار مي شوند و صحت انتخابات را زير سوال مي برند! چرا اين كارهاي نا صواب را انجام مي دهيد؟
متن نظر سنجي و نظرات دوستان رو خوندم ، خيلي جالبه خارج از اين مبحث اوايل تبليغات انتخاباتي از هر كسي ميپرسيدم به كي راي ميدي ميگفت فعلا نميدونم و يا نهايتا اسم شخص خاصي رو مياورد ولي ميگفت آقاي احمدي نژاد راي مياره ، حالا كه اين سوال رو ميپرسم ميگن انتخابات ميكشه به مرحله دوم ، تا چند روز ديگر چه اتفاقي مي افته خدا ميداند و بس . اين دوستان محترم فارغ از اين نظر سنجي يك نگاه به دوروبر خود مانند محله ، خيابون و شهرك محل سكونتشون بيندازند و حال و هواي اون رو ببينند ميفهمند كه چه شخصي در چه جايگاهي قرارداره و نهايتا مجبورند اين نظر سنجي رو تائيد كنند .درود بر دوستداران احمدي نژاد و درود بر ياوران دو سيد والا مقام خاتمي و موسوي.
با این همه تلاش و فرافکی و خرید آرا توسط تیم احمدی نژاد جالبه که نتونسته اعتماد نخبگان رو کسب کنه
واقعا آقای موسوی باید با استفاده از هر دوز و کلکی خودش را رقیب احمدی نژاد نشان دهد در صورتی که هیچی نیست.
اینارو می نویسین خیال مردم راحت میشه که احمدی نژاد رای نمیاره ، بعد رای نمیدن و احمدی نژاد رای میاره و بدبختی 4 سال تمدید میشه
خیال مردم رو راحت نکنین. مردم باید رای بدن به غیر از احمدی نژاد.
ما از موسوی گرامی ، رضایی بزرگ و کروبی ارجمند پشتیبانی میکنیم.
خیلی بد است که روشن فکران اینقدر از توده های مردم و نظراتشان فاصله دارند ... با عرض معذرت و ببخشید گویا شما متوجه ، عشق و علاقه وافر آحاد و توده های مردم به شکل عام کلمه به ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد نیستید . البته عیب ندارد برای روحیه دادن به خود تان و طرفداران اندکتان خوب است .. ادامه دهید . ( میدانم چاپ نمی کنید )!!
خیلی تابلو بود معلومه که خالی بندیه(شاید هم دروغ سیزده بدره)مخصوصاًنفراول نظر سنجی تون
از كل 46 ميليون راي دهنده به نظر ميرسد 28 تا 29 ميليون در انتخابات شركت كنند كه محسن رضائي و كروبي رويهم 8تا9 ميليون راي ميآورند و مابقي تقريبا" مساوي يعني حدود 11و10 ميليون هركدام كه انتخابات را به دور دوم ميكشاند و نتيجه در دور دوم به نفع موسوي تمام ميشود يعني آن 8ميليون راي به نفع موسوي راي خواهند داد زيرا هر 3 كانديدا مخالف احمدي نژاد هستندپس در دوردوم احمدي نژاد همان 10تا11 ميليون و موسوي حدود 18 ميليون راي ميآورد.تنها شانس احمدي نژاد پيروزي در دور اول است كه روند حاضر چنين مطلبي را نشان نميدهد اميدوارم مخالفان و موافقان كانديداها از اين تحليل ناراحت نشوند و بدون تعصب و احترام به هركسي كه رئيس جمهور ميشود در جهت رشد واعتلاي كشور قدم بردارند.با تشكر
به جای اینکه به تاریکی لعنت بفرستی شمعی روشن کن.استاد محمود ابادی از سیرجان ودوست گرامیم پروفسور رامین ضابطی
آیه قرآن : اکثرهم لا یعقلون
فقط جيگر احمدي نژاد و عشق است
تو مناظره همهتونو له ميكنه يو هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
شما نظرسنجی بذاريد
بابا تو که رضایی رو تا سوم آوردی
یه سره اولش می کردی تا دیگه وقتش رو پای این چیزهای بی خود نذاره و یه سره بره سراغ انتخاب وزراش!!!
من به تمام کسانی که فکر میکنند میر حسین میتواند رییس جمهور شود میگویم که ایشان هشت سال تمام به عنوان نفر چهارم این مملکت (بعد از امام، آقای خامنه ای و هاشمی رفسنجانی) هیچ کار مثبتی انجام نداد
یک صدا همه با هم رضایی و میر حسین اتحاد اتحاد
والعاقبه للمتقین
همانهایی که دکتر احمدی نژاد را برای دولت نهم انتخاب کردند بازهم او را برخواهند گزید با بوق و کرنا کردن راجع به میرحسین موسوی راه به جایی نخواهید برد.
درود بر رپیس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد
دوستان احمدی نژاد که یک شبه ره 25 ساله را پی مودند به فکر کار باشند.
اگر راست میگین بزارین خبرگزاریهای بیطرف خارجی نظر سنجی کنند . اونوقت خواهید دید
احمدی نژاد 10 درطد هم رای نمیاره!!!
خیلی خیلی نتایج تابلوست ، دعوا سر کروبی و موسویه. کی احمدی نژاد و رضایی رو حساب می کنه؟؟!!
واقعا كسي كه اين نظر سنجي را انجام داده با سولاتي كه مطرح كرده اصلا سبك جديدي در پژوهشگري بنا گذاشته، حتما بايد اين سبك به نامش ثبت بشه، احوالات شما تابناكيها رو هم بعد از انتخابات با اين همه تيترهاي حاوي بمبهاي رواني مي پرسم. بالاخره معلوم ميشه نظر سنجي با نظر سازي فرق داره.
تمام نظرسنجي هاي مطرح شده درسايت تابناك در انتخابات رياست جمهوري و مجلس بر خلاف نتيجه انتخابات بوده چون واقعي نيست و صرفا يك حركت تبليغاتي است اين بار هم مطمئن باشيد نتايج برعكس خواهد بود
چرا این همه دروغ ؟ فقط میر حسین
فكر مي كنم اشتباهي كلان رخ داده . آقا محسن بايد اول باشد !
سایت رو تهدید کرده که اگه رای نیاره فیلتر می شین یا حمایت مالی کرده که این امار رو نشون می دین
عجب دروغ شاخداری!!!
نظرسنجیهای مذکور که قطعا نسبی هستند اما اگر اتفاقات عجیب-غریب رخ ندهد، 23 خرداد، یک روز به یادماندنی خواهد شد (توجه: اینکه اتفاق عجیب رخ ندهد).
چهار سال دروغگویی و هوچیگری کافی نیست
تابناک تا می تونی دروغ بنویس مالیات که نداره
سلام
واقعا فکر می کنید مردم باور می کنن این رو
هنوزم مثل همیشه دکتر اوله
و انشاالله پیروز
خیلی ها هم باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشند
یازهرا
به نظر من همه چی روز آخر مشخص میشه(از خونه تا پای صندوق)
پاره كردن عكس هاي نامزد اصلح و فحش و ناسزا نوشتن بر در و ديوار در خيابان هاي شهر تهران نشان از عصبانيت افكار منجمد و پيروزي انديشه سبز است. درود بر موسوي و سلام بر امام و رهبري
سایت تفرقه انداز تابناک آمارهایش هم مثل خودش دروغگوست .به کوری چشم تابناک احمدی نژاد برنده انتخابات است .
انتخابات دهم صفين ماست واي مولا شال سبز بر نيزه هاست
فکر کنم این نظر سنجی در نشست داخلی سران جبهه اصلاحات انجام شده باشد
نیازی به نظر سنجی نداره معلومه دیگه وعده ما 22 خرداد پیروزی رئیس جمهور پر تلاش احمدی نژاد جیگر
لطفا نظرسنجی خبرگزاری مهر را نیز اعلام کنید حقیقت روشن شود وروی طرفدارهای احمدی نژاد کم شود
واقعا فكر مي كنيد مردم هم مثل خودتان احمق هستند؟ چطور بود كه تا ديروز سايت تبيان به عنوان دقيق ترين نظر سنجي اعلام شد ولي اكنون برايتان آمار لحظه به لحظه و دقيق حتي با معيارهاي استاني و شغلي آن بي اعتبار شده و آمار دو درصدي رضايي را در اين جا بالاتر برده‌ايد؟؟ تمام نظرسنجي‌هاي واقعي (نه نظرسازي‌هاي شما) نشان از رشد روزافزون محبوبيت احمدي نژاد و كاهش اقبال موسوي بالاخص پس از نمايش فيلم سينمايي (به ادعاي خودشان مستند) و گاف كارگردان آن براي به بازي گرفتن منيژه حسينيان به عنوان يك شهروند دارد. البته كاهش تعداد آراي دندان شمار رضايي هم در اين نظر سنجي جاي تعمق براي ايشان دارد اما به شرط آن كه قدرت درك و تحليل آن را داشته باشند!!
خدا وملت شریف ایران یاور دولت مظلوم هستند
اکثر آراء متعلق به رئیس جمهور باغیرت ومقتدر احمدی نژاد است هرچه دشمنان و بدخواهان امام وانقلاب ومیهن میخواهند بگویند
شب 23 خرداد می بینیم چه گروهی عزادارند
حد اقل به فكر ته مانده آبروي سايت تابناك با شيد.
محمود احمدي با راميد به خدا وبا حمايت رهبري ومردم مومن متعهد حتما پيروز مي شود شال سبز ديگر در دل مردم اثر ندارد با سلاح شال سبز جلو امدن به جايي نمي رسيم مردم فعاليت مي خواهند نه زيبايي ظاهر نه سيدي كه از سيدي بويي نبرده است من براي اين سيد كه مخرب است واقعا متاسفم
من شخصا مطمئن هستم بازنده اصلي انتخابات اقاي احمدي و حاميانش هستند .من به مير حسن موسوي راي ميدهم و شخصا كروبي را هم دوست دارم .
مواظب باشي آخرت خودتان را خراب نكنيد ، چرا اينقدر دروغ مي گوئيد ، ديكته نانوشت بيست است . استفاده از مذهب براي قدرت بزرگترين خيانت است ، بي حرمتي نيز به مقدسات نيز خيانت است ، اگر آقاي موسوي برنامه دارد آنرا ارائه كند نه با پارچه سبز ؟بقول معروف حرمت مسجد را بايد اول خادم مسجد نگهدارد .
اقای تابناک شما هر روز کلی خبر چاپ می کنید که هیچ کس احمدی نژاد رو حمایت نمی کنه پس این اقا چطوری رای اورده جالب نیست
خیلی احمق هستید که مردم را کوچک میبینید و به شعورشان توهین میکنید
نصر من الله و فتح قریب مرگ بر آدم مردم فریب
حیف که صفحات تابناک بعدا باز نمیشن تا ببینید و خجالت بکشید از این همه دروغ.سبز سبزیم
آقای محترم مگه احمدی نژاد میخواد به خدا حکومت کنه .که خدا دوسش داره .این مردم باید دوسش داشته باشن که خوشبختانه دیگه تره هم واسش خورد نمیکنن.
رضایی رابهترین گزینه میدانم.البته لازمه سریعترحرکت کنه. ایشان قهرمان آزادسازی خرمشهره وبادشنام هم کسی راه به جایی نمیبرد
علی رغم اینکه میدونم نظرم چاپ نمی شه بهتون میگم که شما خیلی خوش خیالید رای محسن خیلی کمتر از این حرف هاست اگه خیلی شانس بیارند آرائشون از تعداد آرای باطله بیشتر میشه
در ضمن انتخابات دو مرحله ای می شه و احمدی نژاد و میرحسین به مرحله بعدی می روند.
عزیزی نوشته الله یعلم حیث یجعل رسالته
زنده باد احمدی نژآد منادی مهدویت در جهان
نمیدانستیم بقیه کاندیداها دشمن حضرت بقیه الله هستند و
نمیدانستیم که ریاست جمهوری رسالت و احتمالا به زودی نبوت است! در ضمن گمان میکردیم مردم رییس جمهور را انتخاب میکنند پس خداست که انتخاب میکند! کسانی که دل به تقلب و صندوقهای سیار و سیب زمینی و سکه بسته اند باید بدانند اگر مردم در انتخابات شرکت کنند هیچ تقلبی حریف این سیل نخواهد بود
من هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام و منتظر مناظره دکتر احمدی نژاد و میر حسین موسوی هستم شاید به موسوی رای دهم.
به كوري چشم بعضي ها ميرحسين موسوي باراي 65 درصد جمعيت ايران رئيس جمهور مي شود زنده باد ايران درود بر ميرحسين موسوي يارا امام
آخی، بمیرم برای این آمار و ارقامتون که دسته کمی از آمار ارقام دولت فعلی نداره! ای جونم، آرزو بر جوانان عیب نیست! ترشی نخورید یه چیزی میشید
دروغ
به نظر من اقای موسوی در دور اول رئیس جمهور خواهد شد
از روزی که غیبت کبری آقا امام زمان ارواحنا و انفسنا فداه شروع شده تمامی بزرگان دین یکصدا به بشریت اعلام کردند که زمان ظهور امام رو فقط خدا می دونه و بس تا جاهلین به دنبال فرصتطلبان جامعه اسلامی رو از اعتدلال خارج نکند. نمی دونم چرا بعضی ها تو روز روشن شمع روشن کردند و دنبال ماه میگردند. عزیزانی که به بهانه مهدویت و امام عصر بر خلاف نظر بزرگان دین عمل می کنید مراقب باشید روزی که آفا اومد و راه از چاه نشون داد از خاسرین نباشید. احمدی نژاد اونی نیست که فکر میکنید. شما رو به خدا عقلهاتون و تعطیل نکنید. خدا ما رو مامور به تفکر کرده نه تعصب و دنباله روی.
درود بر احمدي نژاد مظلوم
آقاي احمدي نژاد اگر امروز با ميل خود كنار برود ؛ بهتر از فرداست ؛ و باور كنيد كه در تاريخ اسم و رسمش ماندگار ميشود ؛ در غير اينصورت شكست ميخورد ؛ چون خيلي ها امروز از روي حيا و حجب ؛ نام احمدي نژاد را بزبان مياورند ؛ لكن باور كنيد كه در روز انتخابات به كانديداي ديگري راي خواهند داد .
به یک سایت تابناک برای پیشگویی آب و هوا نیازمندیم
برخی طرفدارای میرحسین زمینش میزنن. همانطور که خاتمی رو زمین زدن. در ضمن احمدی نژاد تازه داره سکوت خود رو میشکنه. صبح نزدیک است.
به قول معروف آدم بایدنژادداشته باشه . برای کوری سردمداران آمریکاواسرائیل ومزدورانش ، فقط احمدی نژاد
نمی دونم چرا بیشتر قشر مرفه طرفدار میرحسین هستند؟
انشائالله اقاي ميرحسين موسوي بالاترين راي نظام را كسب مي كنند و خيلي ها را سر جايشان مي نشانند!
سلام
خندیدیم ...
ها ها ها
بعضي از دوستان اشاره به اين مطلب دارند كه احمدي نژاد در روستاها راي بيشتر دارد اين سوال پيش ميآيد كه در 4سال پيش اين روستائيان به چه كسي راي داده اند كه راي آقاي احمدي نژاد از 18 ميليون بالاتر نرفت و ديگر اينكه در طي اين 4سال او بسياري از حاميان خود را از دست داده ( اين امر متوجه آن دوستاني است كه راي احمدي نژادرا بيش از 20 ميليون تصور ميكنند) بهر حال شكست احمدي نژاد در دور دوم انتخابات قطعي است و موسوي با توجه به حمايت خاتمي و هاشمي و كروبي در دور دوم راي ميآورد ول با نظر دوستمان كه گفته:اي كاش برنامه هاي دكتر رضايي و پشتكار و نيروي جواني دكتر احمدي نژاد در كالبد موقر و متين موسوي همگي باهم ويژگيهاي رئيس جمهور آينده را تشكيل ميدادند.
بيشتر موافقم
واقعاً خنده داره، از قدیم گفتن زمستون تموم می شه و روسیاهیش واسه ذغال می مونه.
جناب تابناک به عاقبت خودت فکر کن یکم!
دم خروس یا قسم حضرت عباس را ببینیم؟آزاده مرد باشید گر حق نمی پرستید
امید وارم انتخابات سالم برگزار بشه ومردم هر که را انتخاب کردند همان رئیس جمهور است. من خودم به میر حسین موسیوی رای میدهم.
سردار اسلام به پیش که تنهات نخواهیم گذاشت. شما ملت در در جنگ تنها نگذاشتی و همراه شهدا بودی. تو یادگار دفاع مقدسی. دست خدا به همرات. بار دیگر در صحنه سیاست و زمامداری امور کشوری به رزم آی . ع.ع
نظرسنجیه اینترنتی نمایانگر هیچ چیزی نیست چون به راحتی توش تقلب می شه.
به طرفدارای موسوی توصیه می کنم دلشونو به این چیزا خوش نکنن.
تعدد نظرات طرفدار دکتر احمدی نژاد توی این پست خودش گویای مطلبه.
به نظر من احمدی نژاد رای میاره و امیدوارم بیش از بیش به مردم کشورش خدمت کنه
الان ممکنه بتونید با تمام قوا دکتر احمدی نژاد رو خراب کنید اما روز 23 خرداد که ایشون در مقامشون تصبیت شدن چی دارید برای گفتن؟!
خيلي جالبه! اميدوارم كه آقا محسن و ميرحسين كه هر دو از ياران واقعي امام بودند، بروند دور دوم.
اما جالبتر از اون عصبانيت طرفداران دولته!
والعاقبه للمتقین
محمود ما!
از نسل گل و نجابت و نور تویی، محبوب زمان به وادی نور تویی، سوگند به واژه واژه ی دفتر عشق ، مظلومترین رئیس جمهور تویی... به امید خدا آینده از آن ماست
چرا احمدي نژاد آبروي شما ها رو برده؟؟؟ چون در مجمع كفر جهاني با افتخار اسم امام عصر (عج) را برده آبروي شما رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعاً جاي تأسف است كه مردم نوك بيني خود را مي بينند. برادر......... اسم امام عصر را بردن افتخار است نه خجالت!!!!!!!!!!!
بزرگترین گناه احمدی این است که مثل خیلی ها دزد نیست
با این نظر سنجی خیالیتون دل طرفدارای موسوی و کروبی و آقا محسن رو شاد کردین :))
شعور جمعی مردم و حافظه تاریخی آنهادر نتیجه انتخابات همیشه مشهود بوده است .( چه شهری وچه روستائی) . بنابر این خود را عاقل تر از جمع مردم ندانید وبا القائ افکار خود عوام فریبی نکنیر .مردم بسیار زیرکند.
عشقم روحم فقط محمود خانه
قلبم خونم کشورم ایرانه
درود بر سالار عدالت
احمدی نژاد با کفایت............
بنده یک فرد اصالتا روستائی هستم ودر جائی خدمت می کنم که واقعا با افراد مستضعف سروکار دارم . چه در باسازی روستاها وچه خدمات به افراد محروم هیچ دولتی حتی 10درصد دولت احمدی نژاد به قشر محروم وروستائی خدمت نکرده بنده وام دار هیچ کسی هم نیستم با اعداد وارقام وحضور در حدود 150روستائی که به آنها در مدت 15سال رفت وآمد داشته ام می توانم این عملکرد را به عینه مشاهده کرد حاضر م منقدین را دعوت ویکی یکی به روستاها ودرب منازل مردم محروم ببرم تا ببینند دولت احمدی نژاد کشور را خراب کرد یا دولتهای حامی سرمایه داران . در شهر ما یک آقای سرمایه دار چند کارخانه زده در اوایل کار (بادلیل ومدرک نه تهمت)عده ای را مشغول به کار کرد آقای خاتمی هم از کارخانه بازدید کردند ودستور دادند هرچقدر این آقا وام می خواهد بانکها به او بدهند تمام بانکهای شهر شدند بانک این آقا حالا بعد از چند سال بعد از چاپیدن تمام سرمایه بانکها 80درصد کارگران را اخراج وتسویه نموده وبه بقیه هم گفته من 5ماه یک بار حقوق می دهم هرکسی دوست دار د بماند وهرکسی می خواهد تسویه کنه به قول همسر یکی از این کارگران دلهره اخراج هرشب خواب را ازمون گرفته خیالتان راحت باشه تازه این آقا از آن سرمایه گذار هائی است که مدام دم از عشق به وطن ومنطقه خود می زنه و؟؟؟؟؟// ولی دولت احمدی نژاد با سرمایه 10میلیونی وکمتر خیلی از افرادی که اصلا فکر 100هزار تومان سرمایه را از بانکها نمی کردند صاحب شغل کرد دهها نمونه را می شناسم . این آقای کارخانه دار کدام فرزند یک خانواده محروم را سر کار برده بیاید بگوید شاید ما اطلاع نداریم . لطفا هر کسی می خواهد رئیس جمهور شود قشر محروم را فدای سرمایه دار های بی درد نکند.
آقايون بدونين با حلوا حلوا دهنتون شيرين نميشه ! هرچي دلتون ميخاد نظرسنجي الكي بزارين رو سايت. بازم اين توده مردمند كه نتيجه انتخابات رو رقم ميزنن. و توده مردم بدون هياهو و شال سبز و سهام نفت !! احمدي نژاد رو ميخان(البته ميدونم پيام رو نميزارين ولي همينقدر خودتون بخونين كافيه)
خالی بندی هم حدی داره
توي همه نظرات عزيزان نظر دهنده يك چيز مشخص هست و اون اينكه راي دهندگان به احمدي نژاد نه اينترنت بلدند نه از اخبار دنيا چيزي مي دونند و نه تو باغ هستند.يعني چشم و گوش بسته ها.
یک نظر جالب دارم لطفا فیلتر نکنین به اون کسی که گفته :
آنها که اینترنت ندارند همه به احمدی نژاد رای می دهند.
ایشالا اونها هم از خدمات دولت نهم برخوردار میشن به اینترنت دسترسی پیدا میکنن و دیگه به احمدی نژاد رای نمیدن
طرفدارانه بودن خبرهایتان واضح است.
جوجه را آخر پاييز مي‌شمرن عزيزم
خواهيد ديد كه احمدي نژاد مرد اول ايران و جهان خواهد شد
اقای احمدی نژاد طرفداران زیادی دارد و با توجه به جو حاکم، آقای موسوی رقیب اصلی ایشان محسوب می شود که احتمال صعود این دو نفر به مرحله دوم زایاد است.
با ملاحظه نظرات بینندگان کاملا مشهوده که طرفداران آقای احمدی نژاد چه تیپ آدمایی هستن چون همشون با لحن فحاشانه و دور از نزاکت و اصول مناظره صحبت کردن.البته این امر این موضوع رو به ذهن متبادر میکنه که شاید یک نفره که مکررا نظر میده تا طرفداران احمدی نژاد رو فراوان جلوه بده ،خوب اینم شگردیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا نسبت دروغ به تابناکی ها میدین؟؟؟؟ اون وقتی که میگفتن رضایی تو نظر سنجی ها آخره خوب قبول میکردین حالا که....!!!!! من طرفدار ایشون نیستم ولی شما دارین بی انصافی میکنید.
خواهشا انقدر همديگرو تخريب نكنيد يكم صبر كنيد تا مردم خودشون تكليفو روشن كنن
باسمه تعالی
سلام
هیچوقت مردم عزیز و ولایتمدار ما ملاکهای رهبری را در مورد دولت نهم فراموش نخواهند کرد و به یاری خدا و مدد اهل بیت (ع) دوباره سکان هدایت اجرایی کشور به دکتر احمدی نژاد سپرده خواهد شد توسط مردم فهیم ما . مردم همه چیز خود را در پول و آزادی نمی بینند آنها مدیری می خواهند که بیت المال را بیت المال بداند نه مال البیت .
والسلام
رییس جمهور موسو ی است اما شش ماهه اول ریاست جمهوری به دلیل بی کفا یتی استعفا می دهد
موسوی فقط برای نجات هاشمی به میدان آمده است نه نجات ایران
اگر این نظر سنجی درست باشه نشون می ده تو همون دور اول احمدی نژاد انتخاب می شه
خیلی جالبه که اکثر حامیان احمدی نژاد میگی رای روستاها با احمدی نژاد ولی دقیقا تو همین شهر ما در انتخابات مجلس بیشتر از 40 درصد روستاییان به کاندیدای اصلاح طلبان رای دادند.
این آقایان جوانان روستا را فراموش کرده اند که همگی از زور بیکاری تو روستا ها سی دی فروشی باز کردند و یا صبح تا شب دارن آفتاب می گیرین .
همون روستایی هایی که تو تهران داشتن کارگری می کردن با خوابیدن بازار مسکن و نبود شغل و کار به روستاها برگشته و دارن فکر وام هایی که آقای احمدی نژاد به اونا داده رو می کنند که باید چطوری جوابگو باشند .
به قول آقای احمدی نژاد مگر گلستان تحویل ایشان داده شده بود که ....
ضمنا" این آقای احمدی نژاد بود که به 80% شعارهای انتخاباتی خود در دوره قبل عمل نمودند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار