بازدید 1587

سوء مدیریت‌ها مخل پیشرفت ورزش است

کد خبر: ۵۰۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 17 May 2015
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتفاقات استادیوم یادگار امام (ره) تبریز در روز پایانی مسابقات لیگ برتر نشان از بی‌سامانی در فدراسیون فوتبال است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، میرهادی قره سیده رومیانی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نخبگان استان آذربایجان در مورد اتفاقات اخیر فوتبال کشور به خصوص در مورد اتفاقات بازی تیم تراکتورسازی نگران هستند و این سوء مدیریت‌ها را مخل پیشرفت ورزش می‌دانند.

وی افزود: تبریز بیدار همیشه هوشیار بوده و این نامهربانی‌ها را به جان خریده و پیگیر مسائل نظام و انقلاب بوده است، اما خواهان قضاوت درست و عادلانه در مورد ورزش است.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به آذربایجان گفت: مطالبات مردم آذربایجان و توجه به آن‌ها و ساماندهی به مدیریت ورزشی کشور که نگرانی بسیاری از دلسوزان ورزش است می تواند نقطه عطفی در مسیر دولت باشد و آذربایجان مشتاقانه درسال همدلی و همزبانی منتظر سفر رئیس جمهور و هیأت همراه است و ازایشان درخواست داریم قبل از سفر با توجه به دغدغه مردم آذربایجان موضوع اتفاقات استادیوم تبریز را پیگیری و حل کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار