بازدید 38203

منبع شایعه ورزشگاه تبریز از زبان بهروان

کد خبر: ۵۰۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 16 May 2015
رئیس کمیته مسابقات گفت: اولین بار نتیجه تساوی دو تیم سپاهان و سایپا از نیمکت تراکتورسازی مطرح شد.

به گزارش فارس غلامرضا بهروان در خصوص اتمام لیگ چهاردهم اظهار داشت: از تمام مسئولینی که برای برگزاری این لیگ تلاش کردند تشکر می‌کنم. سازمان لیگ تمام تلاش خود را انجام داد تا این رقابت‌ها بدون مشکل برگزار شود البته قبول دارم که کاستی‌هایی هم وجود داشت اما ما تمام تلاش خود را کردیم و باید از کمبودها درس عبرت بگیریم.

وی در خصوص اتفاقاتی که در تبریز رخ داد یادآور شد: وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد خستگی در تن آدم باقی می‌ماند. خسارت‌هایی وارد شد و حتی برخی از افراد هم مصدوم شدند. چنین رفتارهایی باعث می‌شود که تمام خستگی بر تن آدم باقی بماند. ما پیش‌بینی کرده بودیم که در دو شهر جام قهرمانی و مدال‌ها را توزیع کنیم زیرا سه تیم شانس قهرمانی داشتند و تا روز پایان هم تیم‌های سقوط‌کننده مشخص نبودند اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که باید همگی آستانه تحمل خود را بالا ببریم و تحمل شکست را داشته باشیم.

رئیس کمیته مسابقات یادآور شد: نباید پس از یک شکست مشکلات را گردن دیگران بیندازیم. یکسری شایعات به وجود آمد که واقعا درست نبود. هر بخشی تلاش خود را انجام می‌دهد و نباید مسئله را به گردن دیگران بیندازیم.

بهروان در مورد اینکه گفته می‌شود ناظر بازی نتیجه تساوی سپاهان را اعلام کرده تاکید کرد: به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداد. اولین بار از روی نیمکت تراکتورسازی این موضوع اعلام شد. بحث قطعی ارتباطات هم به علت باد و طوفانی بود که در ورزشگاه پیش از بازی هم وجود داشت البته ما که کد تهران را همراه خود داشتیم می‌توانستیم ارتباط داشته باشیم. کد تبریز کمی با مشکل روبرو شده بود. اتفاقاتی که پس از بازی رخ داد باعث شد تا ما تا نیمه شب در ورزشگاه بمانیم و شرایطی را فراهم کنیم تا به کسی آسیبی نرسد.

وی در مورد اتفاقاتی که در دربی رخ داد یادآور شد: من بازی را از تلویزیون مشاهده می‌کردم. متاسفانه در دقایق پایانی بازی اتفاقاتی رخ داد که خوب نبود. به هر حال ما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم. به خاطر یک برد نباید کاری کنیم که تحریک‌کننده باشد و باعث عصبی شدن دیگران شود. فوتبال برد و باخت دارد و زیبایی آن هم به همین است که نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص شکایت پیکانی‌ها از موتومبا بازیکن خارجی راه‌آهن یادآور شد: کمیته انضباطی پیگیر این مسئله است و تا آنجایی که من خبر دارم ITC او از تیم ترکیه‌ای مشکل‌دار بوده. در خصوص هفته پایانی هم به ما اعلام کردند که او نمی‌تواند بازی کند و کمیته مسابقات هم این دستور را اجرا کرد.

بهروان در مورد برگزاری دیدار پلی‌اف لیگ برت گفت: احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قرعه‌کشی این مرحله انجام خواهد شد و حداکثر یک هفته پس از زمان برگزاری بازی رفت برگزار خواهد شد و یک هفته پس از آن بازی برگشت انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی