بازدید 7424

نگاه شما: آل سقوط و يك ايرباس غيرت ايراني

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 19 May 2015
مهدي حاج محمود عطار: چقدر دلمان قرص است وقتي خلباناني داريم كه يك غول مسافربري پر از كمك هاي انسان دوستانه را تا آستانه ي رساندن به دست مظلومان "يمني" مي رساند ، و جنگنده هاي مدرن آمريكايي – عربستاني ، براي اجراي نقشه ي شومشان ، مجبور به بمباران باند فرودگاه مي شوند.

چند سال بيشتر است كه فاش شده آل سقوط عربستان رسما عهد اخوتي شيطاني با صهيونيزم جهاني بسته ، و هر روز با نشر كفريات تكفيري و فقط به قصد خدمت به خوناشامان اسرائيلي انواع جنايت ها را ترتيب مي دهد.و چقدر اين جهل و تاريكي در اين قوم عميق است كه با هيچ نور و خوني بيدار نمي شود.

به رسم من لم يشكر الخالق ، لم يشكر المخلوق از رشادت و جانبازي كادر پروازي هواپيمايي ماهان كه حامل كمك هاي بشردوستانه به مردم مظلوم يمن بود - ليكن بخاطر كارشكني غير انساني دشمنان پيامبر (صلي الله عليه و آله وسلم) كه صفت "ظالمين حرمين شريفين" نيز بس زيبنده ي خاندانشان است ، نتوانست اين ماموريت خطير را به پايان برساند - قدرداني مي كنيم و به كاپيتان "صداقت نيا" و كادر پروازي و خدمه ي عزيز آن دست مريزادي جانانه تقديم مي كنيم كه هرچند كمك ها نرسيد اما غيرت ايراني و علوي ما را به رخ جهانيان كشيده و دلگرمي عميقي به مردم يمن بخشيده است.

آل سقوط با پشتيباني از صدام ، كشتار زائران در مكه ، انواع بازيهاي زيارتي در مدينه و بقيع متبرك ، تجاوز و آزار و اذيت مهمانان ايراني خانه ي خدا ، صدور انواع فتاوي جنايتكارانه و كودكانه ، كشتار شيعيان مظلوم عراق ، لبنان ، سوريه ، يمن و پاكستاني ، تجهيز جندالله ( الشيطان ) ، كارشكني براي برهم خوردن توافقات ايران و ... هرگز خوابي آسوده نخواهد داشت.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار