بازدید 13105

نگاه شما: پلیس وظیفه شناس در تویسرکان

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۰۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 21 May 2015
بعد از ظهر روز شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه یکی از ماموران وظیفه شناس راهنمایی و رانندگی در تقاطع ولایت - فاطمیه خیابان حافظ غربی به انجام وظیفه مشغول بود.که رفتارهای مهربانانه و برخورد متین ایشان با رانندگان خاطی که بیشتر بر محور راهنمایی کردن رانندگان اختصاص داشت موجب شد تا در اینجا اقدام به نوشتن این مطلب راجب ایشان کنم.پلیس وظیفه شناس راهنمایی و رانندگی توجه من را به خود جلب کرد زیرا مشاهده نمودم که پیرزنی که به سختی و با عصا میتوانست راه برود رابا احتیاط کمک کرد تا از خیابان رد بشود به طوری که ساعتی به نظاره او نشستم مشاهده کردم پلیسی بسیار خوش رو، خندان و مهربان است و اگر راننده ایی سبقت غیر مجاز میگرفت یا از خیابان ولایت عبور ممنوع می امد با تذکری راهنمایی گونه به راننده او را متوجه خلافش میکرد و از او می خواست دیگر تکرار نکند. به طوری که نظمی بی نظیر در خیابان حافظ غربی با رفتارهای ترافیکی عالی از سوی رانندگان حکمفرما شده بود. که جا دارد از این پلیس وظیفه شناس و راهنمایی و رانندگی تویسرکان تقدیر وتشکر نمود.


 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰
احسنت بر ایشون و راهکارشون برای کمتر کردن تخلف رانندگان, همیشه جریمه جوابگو نیست گاهی یک رفتار آموزنده از صد تا جریمه تاثیرش بیشتر هست. بنده خودم حدودا دوسال قبل در یکی از خیابانهای اصلی شهر که دورزدن ممنوع بود دور زدم و همون لحظه پلیس راهنمایی جلو روم ظاهر شد و با خودم گفتم الان که جریمه درست و حسابی بکنه ولی ایشون با لبخند بنده رو صدا زد و گفت شما میدونی چرا اینجا دورزدن ممنوع هست و .. توضیحاتش باعث شرمندگی من شد و با جرات میتونم بگم از اون موقع تا حالا سعی کردم توی رانندگی دقت بیشتری داشته باشم و خلافی انجام ندم که باعث اتفاقات بد بعدی بشه
با تشکر از همه ماموران شریف پلیس که نسبت به وظیفه خود جدی و در عین حال بطرز انسان گونه با مردم رفتار میکنن ، جا داشت که از طرف مقامات مسئول تویسرکان از این پلیس وظیفه شناس و ایران دوست تشکر میشد تا ایشون مثالی باشن برای همه عزیزانی که در خدمت امنیت و آرامش جان و مال و ناموس مردم هستن
با تشکر از نویسنده مقاله
و چقدر خوب میشد مردمان ما همه اینقدر دقیق و قدرشناس بودند و همه کارکنان و مسئولین اینقدر وظیفه شناس ... یک بار یک مامور به خاطر نبستنت کمربند مرا جریمه کرد. وقتی با اعتراض من مواجه شد.. گفت که حاضر است به جای من قبض را بپردازد... از ان موقع توی ماشین خاموش هم کمربند می بندم. گاهی اوقات به این رفتارها هم فکر کنیم. توی ایران خیلی بهتر جواب میدهد.
یعنی جریمه نکرد؟!!!!!!
اعمال قانون نشد کسی؟
مرحبا
من هم از ایشون تشکر میکنم.
من بهعنوان يك شهروند دست چنين پليس وظيفه شناس را مي بوسم .
عالیه. مرسی
خدا حفظش کند انشاءا... و تعدادشان را به اندازه تمام ماموران راهنمایی و رانندگی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی