بازدید 2922

واکنش آبی – اناری‌ها پس از صعود به فینال برلین

کد خبر: ۴۹۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 13 May 2015
بازیکنان بارسلونا از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال هستند. آنها می‌گویند که در فینال برای‌شان مهم نیست که با ر‌ئال‌ ماد‌رید بازی کنند یا یوونتوس.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، بارسلونا هر چند در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ سه بر دو تن به شکست داد اما با توجه به پیروزی سه بر صفر این تیم در دیدار رفت جواز صعود به فینال برلین را به دست آورد.

بازیکنان بارسلونا از صعود تیم‌شان به فینال مهم‌تر‌ین رویداد باشگاهی در اروپا بسیار خوشحال هستند. نیمار، ستاره آبی – اناری‌ها در دیدار برگشت که توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، بعد از پایان بازی این گونه واکنش نشان داد: از صعود به فینال بسیار خوشحال هستم. هر بازیکنی آرزو دارد حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. در دیدار برابر بایرن مونیخ بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. درست است که در این دیدار بازنده بودیم اما در کل شایسته صعود به فینال بودیم. حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مهم‌تر‌ین رویداد اروپایی است. همه ما خوشحال هستیم.

ستاره برزیلی بارسلونا درباره این سوال که ترجیح می‌دهد در فینال با یوونتوس بازی کند یا ر‌ئال‌ ماد‌رید؟ این گونه پاسخ داد: من هیچ تیمی را ترجیح نمی‌دهم. اصلا به این موضوعات فکر نمی‌کنم. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم قهرمانی است. برای هر دو تیم رئال و یوونتوس آرزوی موفقیت می‌کنم.

با دو گلی که نیمار به ثمر رساند، بسیاری نوشتند که این بازیکن برزیلی از مانوئل نویر انتقام گرفت، چرا که تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل برزیل در جا‌م جها‌نی 2014 برابر آلمان شکست تحقیر آمیزی را متحمل شده بود. نیمار در این باره گفت: جا‌م جها‌نی دیگر فراموش شده است. نباید در میان آن سخن به میان آورد. من امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتم و با بارسلونا پیروز شدم.

نیمار در پاسخ به این سوال که آیا کریستیانو رونالدو در فینال حضور خواهد داشت؟ گفت: من به هیچ رقیبی فکر نمی‌کنم. تنها می‌توانم بگویم که از حضور در کنار لیونل مسی بسیار خوشحال هستم.

ایوان راکیتیچ، دیگر ستاره بارسلونا مانند نیمار از صعود به فینال خوشحال است. او گفت: شکست برابر بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا طبیعی است، چرا که ما برابر یکی از بهترین تیم‌های اروپایی به میدان رفتیم. با توجه به پیروزی که در دیدار رفت به دست آورده بودیم با آرامش پا به این دیدار گذاشتیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. با وجود شکست به فینال راه یافتیم. از حضور در فینال برلین بسیار خوشحالم. نهایت تلاش خود را برای قهرمانی بارسلونا می‌کنیم.

این ستاره کروات درباره این سوال که دوست دارد در فینال با چه تیمی بازی کند؟ گفت: بارسلونا از بهترین تیم‌های جهان است. تیمی که بهترین است به رقیب خود فکر نمی‌کند. مهم‌تر‌ین چیز برای ما بازی کردن با جدیت و تمرکز بالاست. الان رویای ما قهرمانی است و تنها به آن فکر می‌کنیم.

آندرس اینیستا ، کاپیتان آبی – اناریها هم این گونه واکنش نشان داد: ما به خوبی به آنچه که می خواستیم دست یافتیم. ماموریت ما رسیدن به فینال بود که به آن رسیدیم. رویارویی با بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا چالش بزرگی برای ما بود. خوشحالیم که در این چالش بزرگ پیروز از میدان خارج شدیم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: بایرن مونیخ تیم بزرگی است. خو‌شبختا‌نه ما در دیدار رفت بهترین نتیجه‌ را به دست آوردیم. بایرن مونیخ تلاش کرد که در ورزشگاه خانگی خود جبران کند، ولی ما آماده این دیدار بودیم. بدون شک من هم مثل همه بازیکنان بارسلونا خوشحال هستم.

اینیستا درباره گوآردیولا، سرمربی سابقش نیز گفت: بدون شک گوآردیولا مربی بزرگی است. او کارهای زیادی برای بایرن انجام داده است. هنوز فرصت نکرده‌ام که با او صحبت کنم. تنها می‌توانم بگویم که پپ، مربی خوبی است.

کاپیتان آبی – اناری‌ها در پایان سخنان خود در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در فینال با یوونتوس بازی کند یا ر‌ئال‌ ماد‌رید؟ این گونه پاسخ داد: هر دو تیم بزرگ هستند اما هیچ کدام از آنها ما را نگران نمی‌کنند. ما به فینال راه یافته‌ایم و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل