بازدید 5684

علم‌الهدی: بودجه ارشاد به مطربان اختصاص دارد

امام جمعه مشهد با انتقاد از اینکه بودجه مملکت صرف برنامه‌های اسلامی نمی‌شود، گفت: بودجه ارشاد تنها به مطربان اختصاص دارد و ذره‌ای از آن در راه خدا استفاده نمی‌شود.
کد خبر: ۴۹۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 12 May 2015
امام جمعه مشهد با انتقاد از اینکه بودجه مملکت صرف برنامه‌های اسلامی نمی‌شود، گفت: بودجه ارشاد تنها به مطربان اختصاص دارد و ذره‌ای از آن در راه خدا استفاده نمی‌شود.
 
به گزارش فارس، سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای شورای شهرستان با اشاره به مشکلات فرهنگی در بخش‌های حاشیه شهر اظهار کرد: متاسفانه یک ریال از پول وزارت ارشاد برای خدا و اسلام هزینه نمی‌شود.
 
وی با انتقاد از اینکه بودجه مملکت صرف برنامه‌های اسلامی نمی‌شود، متذکر شد: بودجه ارشاد تنها به مطربان اختصاص دارد و ذره‌ای از آن در راه خدا استفاده نمی‌شود.
 
خطیب جمعه مشهد با تاکید بر اینکه شرایط و مشکلات مملکت را باید احساس کرد، گفت: امروز در شرایطی هستیم که تمام دنیا به سر ما ریخته‌ و جلوی انتقال پول ما را گرفته‌اند و درآمد ما تنها منحصر به مالیات شده است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به اعضای شورای شهرستان گفت: شما کاری را که می‌خواهید انجام دهید باید با عشق به خدمت آن را دنبال کرده و به جد پیگیری کنید.
 
علم‌الهدی در ارتباط با مشکلات حاشیه شهر مشهد متذکر شد: بنده از مشکلات روستاهای حاشیه شهر مشهد بیشتر از آنچه در این جلسه گفته شد خبر دارم که یک نمونه از آن مشکلات روستای دستگردان است که باید گفت امروز بزرگترین فجایع شهر در قبرستان دستگردان انجام می‌شود.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به نبود امکانات در حاشیه شهر عنوان کرد: حاشیه شهر امکانات اولیه ندارد و من نمی‌گویم اشکال به شما وارد است اما شما باید با چنگ و دندان به دنبال رفع مشکلات بروید.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی در حاشیه شهر باید رفع شود، متذکر شد: متاسفانه برخی از مناطق حاشیه شهر علاوه بر نبود امکانات از عدم امنیت و حتی امنیت ناموس رنج می‌برند.
 
علم‌الهدی خطاب به اعضای شورای شهرستان تاکید کرد: مملکت به شما نیاز دارد که باید با چنگ و دندان به دنبال رفع مشکلات باشید زیرا با ساختار اداری نمی‌شود مشکلات حاشیه شهر مشهد را حل کرد.
 
امام جمعه مشهد در ارتباط با درخواست اعضای شورا برای تبدیل شدن برخی از بخش‌ها به شهرستان یادآور شد: برخی مراکز از همان ابتدا ساختار شهری دارند اما اگر ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان را نداشته باشند این خودش بار سنگینی بر دوش دولت می‌شود که مشکلات را بدتر می‌کند.
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه اعضای شوراها باید نسبت به رفع مشکلات حاشیه شهر همت کنند، خاطرنشان کرد: 50 درصد مشکلات با پیگیری خود نهادها حل می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار